Suojatie ei ole enää suoja

Anonyymi-ap

https://yle.fi/a/74-20199386

Vaarallisempaa nykyään ylittää tie suojatietä pitkin kuin että kävelisi siitä yli missä ei ole suojatietä. Silloin soisi torvet ja keskisormea näytettäisiin mutta suojatiellä kävelevää ihmistä puusilmät ei hoksaa

7

260

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämän takia aina ennen kuin ylitän suojatien, odotan että auto pysähtyy lähellä suojatietä.

• Anonyymi00002

Niin..ja toinen auto täräyyttää viereiseltä kaistalta sinun yli.

• Anonyymi00003

Eikö ne jo helssingissä keksineet pelkän ylityspaikan suojatien paikalle, jossa jalankulkija väistää autoja. Näin se homma edistyy, mutta kenen hyväksi.

• Anonyymi00004

Nykyään ei autoilijat enää ryhmity, eivät käytä vilkkua OIKEIN.
      On paljon autoilijoita jotka risteyksessä kääntyessään koukkaavat ihme mutkan ensi vastakkaiseen suuntaan ja sitten vasta varsinainen kääntyminen.
      Selittäkää tämä minulle miksi pitää niin tehdä?

• Anonyymi00005

Ne tekee sen ihan vittuilessaan. Aivan samoin, kun eivät näytä vilkkua poistuessaan liikenneympyrästä. Muutenkin vilkun käyttö on monella hakusessa, niin risteyksissä, kuin kaistanvaihdoissa. Poliisille riittäisi paljon työnsarkaa, jos vaan resursseja olisi tarpeeksi.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ne tekee sen ihan vittuilessaan. Aivan samoin, kun eivät näytä vilkkua poistuessaan liikenneympyrästä. Muutenkin vilkun käyttö on monella hakusessa, niin risteyksissä, kuin kaistanvaihdoissa. Poliisille riittäisi paljon työnsarkaa, jos vaan resursseja olisi tarpeeksi.

Kyllä moni käyttää vilkkua mutta liian myöhään ja mikä typerintä vilkun käyttöä. Kun lähdetään ohittamaan niin vilkkua väläytetään hetki ja koko ohitus tilanne ajetaan ilman vilkkua ja kun palataan takaisin omalle kaistalle niin vilkkua käytetään vasta sitten kun etupyörä on jo kaistalle tullut ja lähes aina kaistalle pakataan taakse jäävän auton eteen vaikka olisi tilaa ohittaa kauemmas.
        Risteyksissä vilkku laitetaan vasta silloin kun ollaan jo kääntymässä. Se osoittaa ettei ole järki mukana ajettaessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1460
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      61
      699
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. 76
      566
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    Aihe