Kuka on mennyt muuttamaan ilman lupaa tätä palstaa?

🤔👻🫖 Tännehän on tullut anonyymeille numerot perään. Säilyyköhän tuo numero samalla kommentoijalla koko ketjun ajan vai tuleeko aina uusi nummero?

Hyvää Yötä etenkin Espooseen!

22

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei säily.

• Loogisempaa olisi ollut jos samassa ketjussa pysyisi aina sama numero.

• Anonyymi00005
        lounas.ajatus kirjoitti:

Loogisempaa olisi ollut jos samassa ketjussa pysyisi aina sama numero.

Olen samaa mieltä… sivusta.

• Anonyymi00002

Tarkka huomio. En osaa sanoa. Täytyy testata.

• Anonyymi00003

Testi…testi..testi…..

• Olisi saanut olla sama numero koko ajan kun täällä on tuo yksi, joka luulee että keskustellaan itsensä kanssa.

• Anonyymi00007
        lounas.ajatus kirjoitti:

Olisi saanut olla sama numero koko ajan kun täällä on tuo yksi, joka luulee että keskustellaan itsensä kanssa.

Jep. Olen samaa mieltä. Olisi ollut hyvä muutos niin näkee aina ketjusta, että mitkä kommentit on samalta tyypiltä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jep. Olen samaa mieltä. Olisi ollut hyvä muutos niin näkee aina ketjusta, että mitkä kommentit on samalta tyypiltä.

Mobiili IP vaihtuu koko ajan, mahdotonta olisi...

• Anonyymi00004

Joo ei säily. Jokaiseen kommettiin tulee yksi nymero lisää.

• Anonyymi00006

Suojelupoliisillr asiaa, laitonta henkilörekisterin ylläpitoa, vähintään noin 65 vuota hdotonta cankeuta tämän tkijälle

• Anonyymi00009

Näyttäs tulevan uus numero

• Anonyymi00011

Hyvää yötä sullekin täältä Espoosta.
      Vaikket mua tarkoittanutkaan.

☆ originalpieninainen ☆

• Anonyymi00013

Liittyisiköhän tuo johonkin tutkimukseen, jossa katsotaan, miten paljon samalta henkilöltä tulee kommentteja ja millaisiin teemoihin hän vastaa 🤔

• Anonyymi00014

Tää on varmaan siks ett pystyy seuraamaan vastauksien antamisjärjestystä koska numero tulee lineaarisesta viestin laittamisen ajasta riippuen.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tää on varmaan siks ett pystyy seuraamaan vastauksien antamisjärjestystä koska numero tulee lineaarisesta viestin laittamisen ajasta riippuen.

Antamisjärjestystä? Mitä järkeä siinä on?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Antamisjärjestystä? Mitä järkeä siinä on?

Aa, nyt tajusin 💡

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Aa, nyt tajusin 💡

Mutta enpä tiedä… mun mielestä pitäis keksiä joku nokkela tunnistautumisniksi ilman nikkiä. Ennen oli kaikki täällä niin paljon paremmin!

Jokainen palstauudistus vei tätä palstaa huonompaan suuntaan. Mielipiteitä ei kuunneltu ja lopputulos oli SURKEA.

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Mutta enpä tiedä… mun mielestä pitäis keksiä joku nokkela tunnistautumisniksi ilman nikkiä. Ennen oli kaikki täällä niin paljon paremmin!

Jokainen palstauudistus vei tätä palstaa huonompaan suuntaan. Mielipiteitä ei kuunneltu ja lopputulos oli SURKEA.

Niinpä. Silloin oli hyvä, kun sai laittaa nimerkiksi mitä halusi. Keskustelun seuraaminen oli helpompaa kun pystyi erottautumaan sillä muista kirjoittajista. Itse pidin myös siitä vaiheesta, kun keskusteluista oli näkyvissä vain listanäkymä, eikä kaikkia kommentteja ollut avattu auki. Silloin oli helpompi seurata sitä mikä kommentti oli mihinkin vastauksena. Näitten uudistusten myötä harvoin lueskelen muita ketjuja, kuin näitä omia aloituksiani.

Kaipaisin myös sitä, että oman kirjoituksen voisi itse poistaa.

• Anonyymi00018
        lounas.ajatus kirjoitti:

Niinpä. Silloin oli hyvä, kun sai laittaa nimerkiksi mitä halusi. Keskustelun seuraaminen oli helpompaa kun pystyi erottautumaan sillä muista kirjoittajista. Itse pidin myös siitä vaiheesta, kun keskusteluista oli näkyvissä vain listanäkymä, eikä kaikkia kommentteja ollut avattu auki. Silloin oli helpompi seurata sitä mikä kommentti oli mihinkin vastauksena. Näitten uudistusten myötä harvoin lueskelen muita ketjuja, kuin näitä omia aloituksiani.

Kaipaisin myös sitä, että oman kirjoituksen voisi itse poistaa.

Täysin samaa mieltä. Uudistusten aikoihin kysyttiin ”muka” mielipiteitä, mutta ei kuunneltu käyttäjiä. Muistan vain, miten joka uudistus oli pettymys.

Jos voisi palata vanhaan, palaisin ilomielin.

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Uudistusten aikoihin kysyttiin ”muka” mielipiteitä, mutta ei kuunneltu käyttäjiä. Muistan vain, miten joka uudistus oli pettymys.

Jos voisi palata vanhaan, palaisin ilomielin.

Joa saisi palata ajassa taaksepäin, niin haluaisin palata siihen 2,5 kuukauden aikaan, jolloin olin onnellinen ja optimistinen ilman palstoja!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      266
      4654
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      133
      3019
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2847
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      23
      2590
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1791
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1644
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1511
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      59
      1400
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95