Kerro millainen

Anonyymi-ap

Maine mulla on?

30

583

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En halua loukata.

• Anonyymi00009

Loukkaa vaan ei ole enää mitään menetettävää.

• Anonyymi00021

Nämä kitkerien palstaäijän gallupeihin vastaajien tekokohteliaat slurrit on niin huvittavan passiivisaggressiivista tekstiä

• Anonyymi00002

hyvä se on

• Anonyymi00003

noh minä joku valheet kervotat joskus enemmän kuin huhut, monesti totuuskin on valhetta, itse kun joillain oli kai käsitys kun joku ex-ku-klux-klan -ihminen, niin lohikäärmekin jo melkein, niin...

oikeasti olen erittäin lämminhenkinen ihminen ja yritän auttaa varsinkin nyt kun uutisissa oli joku aika sitten että teinityttäjä masentaa, niin mitä pystyisi joku kun no jos ittelinä negotiator... niin ainakin pystyy jutuamaan tytöjen kanssa jhassuja, juttuja, sinänsä

• Anonyymi00004

En ole kuullut kenenkään puhuvan susta. Paitsi kerran kun menin kirkkoon.

• Anonyymi00005

jooh niin, ihan mukavaa kai tietää että tytöillä jonkin maailman johtavan valkoisen ihmisen oikeuksia ajavan orgaisaation tuki, joku Ku Klux Klan - Negotiator joku pieni selitys nimestä... ehkä linkki

...niimpä antaa olla en ole enää niissä piireissä... mutta silti olen, koskaminulla heidän lupaamansa elinikäinen suojelu...

• Anonyymi00006

Olen omat ajatukseni siitä sinulle sanonut irl. Vähän ehkä sellainen pelimies olet

• Anonyymi00008

Mun kuullen ei juoruilla ehkä koska en itsekään harrasta. Enhän ole montaa kertaa edes nähnyt sinua loppujen lopuksi näinä vuosina, mutta ei sinussa ole mitään vikaa. Olet ihana. Sivusta kuin hänelle

• Anonyymi00010

Ei hajuakaan, mutta en yleensä piittaa ihmisten ns. maineesta. Ihan sama mitä puhutaan, kunhan ite tykkään ja viihdyn seurassaan. Plus se että ihminen on mulle aito, rehellinen ja kohtelee hyvin.

• Anonyymi00011

En tiedä, kun en kommunikoi ihmisten kanssa.

• Anonyymi00012

Maine voi olla hyvin naamioitu, moni edes todellista luonnetta tunne, koska hän on niin " mukava"

• Anonyymi00013

Varmaan hieman kaksijakoinen.

• Anonyymi00024

Eli jotkut ns puolet vetää köyttä keskenään kumman kanta voittaa? Snadisti jopa narsistisen oloista. Ulla yli-vttuilija

• Anonyymi00014

Ei minua kiinnosta ennen suhdetta olevat asiat eikä toimet. Suhteessa haluan täyden luottamuksen molemmin puolin ja sivuhuutoja ja herjaa en kuuntele. Mitä märehtiä menneisyyttä se on vain ajanhukkaa ja pois yhteisestä hyvästä

• Anonyymi00015

Toimintasi mukainen maine.

• Anonyymi00017

Moni toimii sen mukaan kuin häneltä toimintaa odotetaan.

• Anonyymi00023

Haluisitko kertoa joko tämän gallupsedän tai vaihtoehtoisesti jonkun muun toiminnasta? Kirjoita vastaus vaikka ihan esseemuodossa

• Anonyymi00029
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Moni toimii sen mukaan kuin häneltä toimintaa odotetaan.

Sitä sopii miettiä kuinka järkevää on toteuttaa muiden langettamaa roolia.

• Anonyymi00016

En ole koskaan kysellyt susta mitään keneltäkään. Mutta joo, lähiaikoina kuulin yhdessä kokouksessa, että olet aivan kamala tyyppi ja sun kanssa oli jollain mennyt sukset totaalisesti ristiin. Se yllätti kyllä. Nyt tajusin mikset halunnut siihen yhdistykseen mukaan, kun ehdotin sulle kerran. En silti kysellyt enempää. Ymmärsin jotenkin, et kyse oli kahden miehen henkilökemioista.

• Anonyymi00030

Miehelle vai naiselle tämä?

• Anonyymi00018

Moni luulee minua epävarmaksi vain koska en ole röyhkeä.

Jos oikein suutun tai puolustan heikompia niin silloin olen.

• Anonyymi00019

juuri sellainen mitksi olet sen rakentanut. ja ihan itse.

• Anonyymi00020

No kerro millaiseksi?

• Anonyymi00022

Aika ontto vastaus sinulla tälle palstasedälle, haluatko hieman tarkentaa kuitenkin?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No kerro millaiseksi?

Digging dirt about someone ”special”, sailor?

• Anonyymi00025

Tarkoitatko oikeasti itsesi mainetta, vai maalittamasi henkilön mainetta?

• Anonyymi00027

Itse en ymmärtäisi tätä palstasedän täkyä aivan kyl tälläkään tavalla, mutta kai sinulla jokin syy tähän tulkintaasi on

• Anonyymi00026

Etköhän sä tiedä palstaäijä. Mutta se varmaan konkretisoituu piakkoin.

• Anonyymi00031

Parempi on että olen hiljaa vain enkä kerro maineestasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4300
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      135
      4069
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3716
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      87
      3551
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3537
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3341
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      86
      2921
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2835
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2626
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2334
    Aihe