sun taitojasi, enkä vain minä. 😉
Muutkin mies arvostavat sua ja
21
505
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo, ajattelin että ne muut pelleilee mutta olenkin tosi taitava. Hurraa!
- Anonyymi00002
Ok öitä.
- Anonyymi00003
Tää ei ole ainakaan mulle. Mua on vaan haukuttu ja kiusattu.
- Anonyymi00004
Puhutaanko ny mun kikkelistä, sen koosta ja kyvyistä?
- Anonyymi00009
Puhutaan yläpäästä eikä alapäästä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Puhutaan yläpäästä eikä alapäästä.
Mjaaa...lääkäri kyllä sanoi että päästäni ei löytynyt mitään.
- Anonyymi00005
Se on tylsää seisoa vartiossa neljäkin tuntia yksin.
- Anonyymi00006
No mitähän erinomaista minä osaan?
- Anonyymi00007
Kuullu kans juttuu, mikään hyvä mut...
- Anonyymi00008
Ihmetellyt olen viime aikoina yllättävää suhtautumista vaikka mistä päin. Elämäni on kuin hullun päiväkirjasta, ikäänkuin en tiedä mikä on totta, mikä ei, siksi reaktio on usein pako paikalta 😁
- Anonyymi00010
Totuus löytyy kun bullshit invertoidaan. Opiskelu kannattaa aina, kids.
- Anonyymi00011
Ainakin täällä olevat miehet ovat pirun myrkyllisiä ja kateellisia.
- Anonyymi00012
suomi, suomi
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
suomi, suomi
Kaikki suomalaiset on kaikesta kaikille kateellisia. Jos et ole kateellinen niin siitäkin ollaan sinulle kateellisia.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kaikki suomalaiset on kaikesta kaikille kateellisia. Jos et ole kateellinen niin siitäkin ollaan sinulle kateellisia.
Seuraava kysymys kuuluu, minkä ihmeen vuoksi tai no, tämä liittyy siihen, että kaikkien pitäisi olla tasapaksuja, samanlaisia. Toinen vedetään mielummin alas kun nostetaan molemmat ylös. Kulttuurimme on kuitenkin vielä nuori, pitäisi opettaa jo lapsesta asti; vain positiivisuuden kautta voi saada jotain hyödyllistä aikaan, muussa tapauksessa mulkoillaan vain toisiamme.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Seuraava kysymys kuuluu, minkä ihmeen vuoksi tai no, tämä liittyy siihen, että kaikkien pitäisi olla tasapaksuja, samanlaisia. Toinen vedetään mielummin alas kun nostetaan molemmat ylös. Kulttuurimme on kuitenkin vielä nuori, pitäisi opettaa jo lapsesta asti; vain positiivisuuden kautta voi saada jotain hyödyllistä aikaan, muussa tapauksessa mulkoillaan vain toisiamme.
Toi on totta samoin kuin monesti Italiassa kouluissa ala asteella. Reput nurkkiin ja pulpetit riviin ja pöytäliinat. Sitten syömään.
Sieltä kantautuu jo nuoresta pöytätavat, intohimo ruokiin ja kokkauksiin. Lapset mukana ravintoloissa.
- Anonyymi00013
Musiikki taidoista ilm kyse
- Anonyymi00015
Kyse voi olla myös ihmisten luovuuden vapautumisesta, älyn käyttämisestä liikkumiseen ja itsensä ilmaisuun. Jos olette seuranneet mitä maailmalla tapahtuu, liikkuminen musiikin tahtiin tarpeeksi vaativalla tasolla voi olla yksi tulevaisuuden ennaltaehkäisevä keino mm. aivosairauksiin. Tämä oli vaan kommentti yläpään käytöstä.
- Anonyymi00018
Joo aivan varmasti
- Anonyymi00019
Noilla muusikoilla usein paljon sutinoita jos keikkojen jälkeen jäävät muutamille....
- Anonyymi00021
Jos nuorena löytyy kiinnostus, intohimo asiaan kuin asiaan. Olkoon sitten jalkapallo, sähly tai taikatemput tai soittaminen niin se vie pitkälle, omaa päättäväisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1354069- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334