Rakastatko minua enään

Anonyymi-ap

Vanhempi rakas mies

24

450

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

💜

• Anonyymi00002

Voi kuuleppa niinkuin linnut elämäntuntoaan

• Anonyymi00003

Eli et yhtään 🤭

• Anonyymi00004

Paljonko vanhempi mies?

• Anonyymi00005

Sellanen vanha rupsahtanut 🤭😁🤣

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ihanaa, nyt osui heti kohdalleen... ;-))

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ihanaa, nyt osui heti kohdalleen... ;-))

Myönnätkö et oot rupsahtanu

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pakko tuota asennetta on jo tarkastella, toisaalta, kun katsoo nuorisoa, taidan olla kohtuu kunnossa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Pieni varoituksen sana. Pitkässä juoksussa vaikka tulis pitkältä takamatkalta, voi mennä ohikin jossain vaiheessa, koska jotkut ihmiset voivat kehittyä jopa toiseen suuntaan jos pitävät itsestään huolta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Juu ennen rupsahtanu kuin vinksahtanu.

• Anonyymi00006

En pysty rakastamaan ketään, joka sanoo "enään". Haluaisin kyllä, mutta en vaan pysty.

• Anonyymi00007

Erikoista

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Erikoista

Enään kuulostaa jotenkin juntilta. Tyhmältä. Vanhanaikaiselta. Rajoittavalta. Sivistymättömältä

En tiedä miksi. En vaan pysty. Olen pahoillani.

Mutta ei tämän takia kannata kirvestä kaivoon heittää. On melkein täysin mahdotonta, että joku täällä jollain tavalla tarkoittaisi omissa kirjoituksissa minua.

Mutta öitä. Pakko levätä hyvin. Huomenna voimavarojani tarvitaan...

https://youtu.be/WqqFzEFZbig?si=m6pnXODk71mYCZbh

• Anonyymi00021

Jep, en minäkään ehkä pystyis, mutta se ei suinkaan ole näissä palstasedän eli ääpeen avauksissa se häiritsevin asia tai ympärillä vellova ilmiö😉. T naiselta

• Anonyymi00012

Puuhapete kaiken korjaa..

• Anonyymi00020

Ksi tämäkin kommentti naista esittävän aloitukseen on tuntunut merkitykselliseltä. Ulla Tee

• Anonyymi00013
      • Anonyymi00014

Ei avaudu

• Anonyymi00015

Joku k18

• Anonyymi00017

Joo! Jos oot mun oma ihqu nainen!

• Anonyymi00018

Rakastan.

• Anonyymi00019

Hei palstasetämies aapeemies vaa nuorempi on seksi mies har har har

• Anonyymi00023

Aloittaja, en tunne sinua, mutta häntä olen Rakastanut jo vuosia. En, koskaan olisi tullut tämmöiselle höhlä palstalle. Jos en häntä olisi Rakastanut ja Kaivannut oikeasti ei leikisti. Sinä Kaunotar olet niin Rakas minulle, sydämeni sai osumaa kun sinut kadotin. Sinusta oli muodostunut elämäni suuri Rakkaus, sen takia siulu on tuskaa tulvillaan. Olinhan sentään ennen sinun kohtaamista ollut muidenkin naisten kanssa, että tiesin kyllä mitä on seurustelu elämä. Mutta en ymmärtänyt sitä miten paljon enemmän voi tuntea, ennenkuin sinut tapasin. Mutta sinä sait ihastumaan, Rakastumaan ilman että tarvittiin sanoja, eikä tekoja. Se, riitti että sinä olit olemassa, ei mitään muuta. Se, tekee tästä Rakkaudesta ainutlaatuisen, mutta samalla tuskallisen. Kaipaus jonka tunnen ei helpota vaikka vuodet kuluvat, sinua vain Rakastan. Ihastuin sinun kauniisiin Kasvoihin ja silmiin ja olemukseen ja Rakastuin sinuun. Siitä asti olen sinua Rakastanut , olet niin tärkeä minulle ollut kaikki nämä vuodet. En, ole näinä vuosina pystynyt ketään Rakastamaan, sinä olet kulkenut sydämessäni mukana kaikki nämä vuodet. Aina kun näin sinut silloin vuosia sitten, yritin puhua sinulle mistä vaan että saisin mahdollisimman paljon kuulla ääntäsi. Muistan kaikki ne kerrat elävästi, kun janosin sinun läheisyyttä. En, koskaan sanoin sinulle puhunut Rakkaudesta sinuun, olen aina vain kirjoittanut sinulle täältä sinulle. Se, että lokakuussa 2022 hävisin vuosiksi ei johtunut siitä etten olisi sinua Rakastanut, ajattelin että olet varattu sekä kyllästynyt minun tunteisiin. Kaunis Kasvoinen Kaunotar minulla on niin ikävä sinun läheisyyttä, tuntuu joskus että tämä ikävä tappaa minut. En, olisi koskaan uskonut että näin paljon voi tuntea, mutta sinä näytit että kaikki on mahdollista. Kaunotar jos sinä luet tämän kirjeeni sinulle, muista minä en koskaan kirjoita mitään negatiivista sinulle. Nyt kerron sinulle tunnisteen mitä kukaan muu tiedä, muistatko kun kerroin vuosia sitten kerrostalon pihalla kun järven jää petti jalkojen alla. Tipahdin polven korkeudelle vain, sinä sanoit hyvä ettet syvälle. Rakas Kaunotar minä taas alan lopetella tätä kirjettä sinulle, mutta tiedäthän sinä tunteeni sinuun. Olenhan niin usein kirjoittanut niistä kuinka sinua Rakastan. Mutta Kaunis Kasvoinen Kaunotar lopuksi sinulle jotain kaunista niinkuin sinäkin! Kauneutesi ja sulokkuutesi lumoavat minut päivästä toiseen. Olet valoni elämässäni, ja Rakastan sinua ikuisesti.

• Anonyymi00024

Älä ole huolissasi, ei tämä kuule enää lopu, eikä sen varmasti ole tarkoituskaan. Se on käynyt selväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4108
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      57
      3783
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      52
      2334
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      43
      2115
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      36
      1895
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1819
    7. 97
      1583
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1573
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      44
      1523
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      53
      1408
    Aihe