miehiltä jalat ristiin 😂😂🤭 se on oikein se 👩❤️💋👩😘
Hahaaa laitoitko tarkoituksella
26
404
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taisi niin käydä
- Anonyymi00009
mutta toivon kyllä ettet oo muiden naistenkaan kanssa jos mua kaipaisit ja meidän välille jotain vakavaa toivot ❤️ vaikka vähän heitin huumoria niin oon silti täysin tosissani 🥺🤗
- Anonyymi00019
Anonyymi00009 kirjoitti:
mutta toivon kyllä ettet oo muiden naistenkaan kanssa jos mua kaipaisit ja meidän välille jotain vakavaa toivot ❤️ vaikka vähän heitin huumoria niin oon silti täysin tosissani 🥺🤗
Kertoo kyllä niistä ihmisistä about kaiken jotka muodostelee näiden palstaäijän kekeistä skeemoista kuvia muista ihmisistä
- Anonyymi00002
Niin taitaa aina käydä 😵💫
- Anonyymi00003
En laittanut😄😄😄
- Anonyymi00004
En, mutta eivät sakset kenelle tahansa aukene.
- Anonyymi00008
no en mä kyllä haluaisi ees et oo yhtään kenenkään muiden kanssa ku mun sitte tulevaisuudessa, enkä kyllä halua nytkään ❤️🥺
- Anonyymi00005
En laittanut😁👋
- Anonyymi00006
vaikka siis olihan siinä kuvassa muita naisiakin mut ei ihan vieressä 🤣
- Anonyymi00007
Auton ovet pamahtivat kiinni ja miehet ajoivat pakoon
- Anonyymi00010
miks 🤣🤣
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
miks 🤣🤣
Jos muistat, mitä hattuisia he olivat
- Anonyymi00014
Tuon ymmärrän!
- Anonyymi00020
Niitä toisiako jotka tuli niitten toisten völjyssä? No hetkihän siihen menikin että tajusivat hönön virneensä kera ratin takaa. Letkaa letkan perään. Metateksti
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niitä toisiako jotka tuli niitten toisten völjyssä? No hetkihän siihen menikin että tajusivat hönön virneensä kera ratin takaa. Letkaa letkan perään. Metateksti
Huuda sivun junnaaja hep, heti kun tajuat
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Huuda sivun junnaaja hep, heti kun tajuat
En kyllä pidätä hengitystäni. Enkä nettispede anteeksi työläinen sinunkaa kohdalla
- Anonyymi00012
Tässä varmaan tarkoitetaa stringi-teoriaa.
- Anonyymi00013
Ja mitä se tarkoittaa?
- Anonyymi00026
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja mitä se tarkoittaa?
Kenen kieliä soitat sen plektraa pitelet?
- Anonyymi00015
Taitaa antaa tulevaisuudessa vain omalleen miehelle!
- Anonyymi00016
lyön 98 prosentilla pääni pantiksi että hän on vain naisiin päin kallellaan. 😉 ei takuulla ole hänellä miestä . hän on mun oma 🦇😍🤭
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
lyön 98 prosentilla pääni pantiksi että hän on vain naisiin päin kallellaan. 😉 ei takuulla ole hänellä miestä . hän on mun oma 🦇😍🤭
Ei hitossa ole eikä tule, enkä edes ymmärrä miesten kiinnostusta minuun. Jos haluaisin uhota miesten tavalla, minussa on paljon enemmän miestä kun näissä alfa miehinä itseään pitävillä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jotenkin seko kulttuuri, missään muualla en ole kokenut noin omituista suhtautumista ja jopa aivan mitään todellisuuspohjaa olevia huhuja. Olen kiinnostunut vain yhdestä naisesta
Piste - Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jotenkin seko kulttuuri, missään muualla en ole kokenut noin omituista suhtautumista ja jopa aivan mitään todellisuuspohjaa olevia huhuja. Olen kiinnostunut vain yhdestä naisesta
Pisteoisinpa se minä sitten toivon ❤️😽
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
oisinpa se minä sitten toivon ❤️😽
Miu-n!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 314224
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344037- 613665
- 873521
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans323504Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643321- 812876
- 542805
- 252596
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142304