Miten saisi ikävän helpottamaan?

Anonyymi-ap

Tänään taas heti aamusta pyörit mielessä, eikä mikään auta. Olet mielessä koko ajan, ja tämä ikävä on todella tuskallista. Haluaisin nähdä sinut, mutta se on mahdotonta. Mietin, mitä olet nyt tekemässä. Oletko koskaan kokenut tällaista? Toivottavasti et. En ikinä haluaisi, että kokisit samaa, koska se on todella musertavaa.
Rakastan sinua.
❤️❤️❤️❤️

43

663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

mene vaimosi viereen, jos se auttaisi pahimpaan hätään

• Anonyymi00010

Aloitus oli naiselta miehelle

• Anonyymi00017

Vaimoni viereen olisikin hyvä ratkaisu,sain hänet juuri haudattua.30 vuotta hautapaikan hinaksi tuli kahdelle 3000€ hoitoineen.Kyllä oma hautapaikka on maksettu.
        Saattaisi helpottaa haudassa lepääminen.

• Anonyymi00002

No mulla siihen on auttanu peräcilmääsi raapiminen

• Anonyymi00025

Apukoululainen menee nyt nukkumaan tämä ei ole lapsille tarkoitettu palsta.

• Anonyymi00003

Itseppä paskasi aiheutit okisit miettinyt miten käyttäydyt mun seurassa hyvä että on ikävä ja nyt kärsit sen olet ansainnu mulla taas ei ole ikävä tuollaista hölmöä paviaania mikä ei opi omista käyttäytimisestä ei kyllä enää olla yhteydessä syytä itseäsi mitä menit ja pelleilit ei kannata olla niin huumori ihminen noin köy sitten

• Anonyymi00004

Vähän kiihtynyttä tekstiä palstaäijä. Tämähän on ollut pitkään jo vakiolisäys näihin vinttivikaisen yksinhorinaketjuihisi🥱

• Anonyymi00006

Olet omahyväinen itsekäs nainen. Miten voit omia tämän, jos selvästi käytöksestäni huomaat, etten halua sinua tai sinulta mitään. En ikävöi sinua. Harmittaa edes sattumalta törmätä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olet omahyväinen itsekäs nainen. Miten voit omia tämän, jos selvästi käytöksestäni huomaat, etten halua sinua tai sinulta mitään. En ikävöi sinua. Harmittaa edes sattumalta törmätä.

Kirjoitteletko satusetä JA aapee naisiin liittyvän kroonisen katkeruuden vuoksi tätä itsellevastauluteatteria? Kyllä vain repikää potpottajat siitä

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kirjoitteletko satusetä JA aapee naisiin liittyvän kroonisen katkeruuden vuoksi tätä itsellevastauluteatteria? Kyllä vain repikää potpottajat siitä

Nettilippatukka- ei ihan vastaa sitä mitä yrität troolata ns causenne hyväksi, mutta kerran kukaan ei valvo ajankäyttöä

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Älkää nyt riidelkö 😳, aloitus ei ollut teille.
        Oikea henkilö ei ole täällä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Nettilippatukka- ei ihan vastaa sitä mitä yrität troolata ns causenne hyväksi, mutta kerran kukaan ei valvo ajankäyttöä

Lippatukan liimaus kaljun kuullotus tai mulletin tupeeraus oliivi rau ananas se sama maku o

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Lippatukan liimaus kaljun kuullotus tai mulletin tupeeraus oliivi rau ananas se sama maku o

Vieläkö jatketaan häh

• Anonyymi00022

Traumat nostaa taas päätään vai mitä?
        Menepä ulos pienelle happihyppelylle niin joku muu mies saa sinusta ehkä mukavan, no niin...
        Ehkä kannattaa pysyä yksin loppuikä.
        Säästyy viattomat ihmiset noilta palsta hyökkäyksiltä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vähän kiihtynyttä tekstiä palstaäijä. Tämähän on ollut pitkään jo vakiolisäys näihin vinttivikaisen yksinhorinaketjuihisi🥱

Sinäkin voit mennä nukkumaan kun olet aina niin läpeensä kyllästynyt hymiöstä päätellen.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Saat varmaan jotain tästä mieheksi inttämisestä/väittämisestä. Sivusta

• Anonyymi00005

Mene ulos ja lenkille.

• Anonyymi00018

Ei se auttanut, lenkillä ikävä vahvistui entistä enemmän🥲

• Anonyymi00007

Empä usko että olet tehnyt asialle mitään. Kun on perhe,rahaa ja kaikki vimeisen päälle ja turvattua on ymmärrettävää ettei uskalla mennä sydämen perässä.
      💚💚💚💚

• Anonyymi00026

Aloitus oli miehelle, tässä tapauksessa ei ollut rahaa kyseessä.

• Anonyymi00008

Kannattaisi pitää toinen mielessä silloin kun hän on vielä siinä rinnalla, niin ei tarvitsisi ikävöidä. 😏

• Anonyymi00009

Samat on tunteet.
      Mikä estää näkemistä?
      ❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi00019

Kaikki on niin mahdotonta🥲

• Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kaikki on niin mahdotonta🥲

Ei mikään ole mahdotonta jos todella haluaa.

• Anonyymi00035
        UUSI

Pitääkö käydä kysymässä?

• Anonyymi00016

Ohi. sivu

• Anonyymi00020

Niin, se on hankalaa. En ole enää kuitenkaan kiinnostunut ja se aika meni jo silloin. Ymmärrän järjen tasolla miksi se olisi voinut olla hyvä juttu. Mutta isompi ongelma taitaa olla sieltä päin tänne kuin täältä sinne- ei se vaan onnistu.

• Anonyymi00021

Tuon kun tietäisi. Miettinyt että yritänkö ottaa yhteyttä. Vielä en ole uskaltanut etsiä numeroa.. ja lääkäreillä on varmaan usein salainen. Ei nykyisin nähdä mutta mielestäkään häntä ei saa.

• Anonyymi00024

Jatkan vielä että onhan se toisaalta niin että kaksi päätyy yhteen väkisinkin jos on tarkoitus. Ehkä meidän ei ole.

• Anonyymi00028

Kiitos. Tämä taitaa olla kaksoisliekiltäni.

Olen tuntenut tuskasi tänään, ja se on tuntunut pahalta minustakin. Et voi olla ikävöimättä minua noin paljon ilman, että tuntisin sen.

Kerro jotain siitä, mitä ajattelit meistä. Mistä haaveilit?

• Anonyymi00030

En usko, että hän olisi täällä. Olen yksin tunteideni kanssa. En haaveile mistään muusta hänen kanssaan, paitsi että näkisin hänet vain kerran vielä ilman ulkopuolisia esteitä. Tämä on ainoa toiveeni.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

En usko, että hän olisi täällä. Olen yksin tunteideni kanssa. En haaveile mistään muusta hänen kanssaan, paitsi että näkisin hänet vain kerran vielä ilman ulkopuolisia esteitä. Tämä on ainoa toiveeni.

Este näkemiselle ei ole ulkopuolellasi. Se on sisälläsi. Vain kaksi itsesi ulkopuolista voimaa voivat estää tapaamisen hänen kanssaan: ensimmäinen on jomman kumman kuolema ja toinen on sen toisen osapuolen vapaa tahto.

Jos olisin sinä, kysyisin itseltäni: miksi haluan niin voimakkaasti taistella syvintä toivettani vastaan?

Anonyymi28, sinun mahdollinen liekkiparisi & ystävällinen opastajasi

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ei taida ihan hetkeen onnistua? -sivusta

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Este näkemiselle ei ole ulkopuolellasi. Se on sisälläsi. Vain kaksi itsesi ulkopuolista voimaa voivat estää tapaamisen hänen kanssaan: ensimmäinen on jomman kumman kuolema ja toinen on sen toisen osapuolen vapaa tahto.

Jos olisin sinä, kysyisin itseltäni: miksi haluan niin voimakkaasti taistella syvintä toivettani vastaan?

Anonyymi28, sinun mahdollinen liekkiparisi & ystävällinen opastajasi

Se ei ole niin yksinkertaista, siinä on monta tekijää, jotka estävät näkemisen. Yksi niistä on hänen tahtonsa😞

Kiitos kuitenkin neuvosta.

-ap

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Se ei ole niin yksinkertaista, siinä on monta tekijää, jotka estävät näkemisen. Yksi niistä on hänen tahtonsa😞

-ap

Minä tunnen sinut. Ja nyt sinä valehtelet. Et minulle, koska se ei ole mahdollista, mutta sinä valehtelet itsellesi.

Tämä ei ollut moite. Tämä oli keino, jolla pääset ulos siitä ajatusten järjestelmästä, jota pidät totuutena.

Sinä et haasta ajatuksiasi tarpeeksi. Tämä "monimutkaisuus" on keino suojella itseäsi jotenkin. Asia ei todellisuudessa ole monimutkainen, etkä sinä todellisuudessa tiedä hänen tahtoaan. Kun pakkaat asioita itsellesi "tutun näköiseen" pakettiin, voit jättää ne kyseenalaistamatta siihen ja vain katsoa niitä.

Mitä ehdotan sinulle? Muuta ajatuksiasi itsestäsi! Sinä olet syvällä sydämessäsi ongelmien ratkaisija, niin kuin minäkin olen. Sielusi saa käyttövoimaa ongelmien ratkaisusta, ei itse ongelmista. Kohtaat siis ongelmia sen vuoksi, koska pidät ratkaisuista. Ei siksi, että pitäisit ongelmista.

Olet tässä mielessä samanlainen kuin minä. ☺️

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

-ap

Haluan kertoa vielä jotain. Minulla oli eilen tosi tuskallinen olo. Kaipasin häntä ja mietin, tunnenko samaa tuskaa koko loppuelämäni. Mietin, miten väärältä tuntuu, ettei hän välitä minusta, vaikka itsessäni jokainen solu ja sielun säie on yhtä hänen kanssaan.

Juttelin sille olennolle, josta uskon olevani lähtöisin. Sanoin, että haluaisin jonkun merkin. Haluaisin tietää, mikä merkitys tällä tuskalla on. Sanoin, etten voi ymmärtää tätä tilannetta: hän on mielessäni koko ajan, ja se satuttaa minua.

Kun luin tämän ketjun, rauhoituin. Kaikki tuskani lähti pois. Ymmärsin etten ole ainut, joka tuntee samaa tuskaa. En saanut unta yöllä, mutta mieleni oli rauhallinen. Halusin kertoa tämän sinulle. :)

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Haluan kertoa vielä jotain. Minulla oli eilen tosi tuskallinen olo. Kaipasin häntä ja mietin, tunnenko samaa tuskaa koko loppuelämäni. Mietin, miten väärältä tuntuu, ettei hän välitä minusta, vaikka itsessäni jokainen solu ja sielun säie on yhtä hänen kanssaan.

Juttelin sille olennolle, josta uskon olevani lähtöisin. Sanoin, että haluaisin jonkun merkin. Haluaisin tietää, mikä merkitys tällä tuskalla on. Sanoin, etten voi ymmärtää tätä tilannetta: hän on mielessäni koko ajan, ja se satuttaa minua.

Kun luin tämän ketjun, rauhoituin. Kaikki tuskani lähti pois. Ymmärsin etten ole ainut, joka tuntee samaa tuskaa. En saanut unta yöllä, mutta mieleni oli rauhallinen. Halusin kertoa tämän sinulle. :)

Hienoa kuulla, että kirjoituksellani oli jollain tavalla positiivista vaikutusta.
        Itsekin olen saanut täältä vertaistukea ja jonkin verran helpotusta ikävään, kun kirjoitan. Välillä täällä on kuitenkin empaatiakyvyttömiä ihmisiä, jotka sotkevat asiattomilla kommenteillaan.
        Kiitos ymmärtäväisyydestäsi❤️

• Anonyymi00029

Aloittaja, en tunne sinua, mutta vastaan omasta kaipauksesta ja siitä tuskasta mitä tunnen. Kun ihminen Rakastuu oikeasti, eikä tapaa koskaan sitä Rakasta ihmistä ketä kaipaa ja Rakastaa. Silloin tuska saapuu ja tuntuu tosi pahalta, tuntuu kuin menisi sielu rikki. Mutta mikä pahinta, jos Rakkaus ei hellitä vaikka vuodet kuluvat. Etkä tunne enää että voit jotain muuta ihmistä Rakastaa, mikään eikä kukaan muu kiinnosta. Silloin voit ajatella vertaukuvallisesti, mitä on taivas ja helvetti. Tunne jatkuu viikosta ja kuukaudesta ja vuodesta toiseen, etkä koskaan näe ihmistä ketä Rakastat ja kaipaat. Miksi käytin tuota helvetti ja taivas vertausta? Jos, ajatellaan Rakas ihminen on eripaikassa missä itse, etkä koskaan näe häntä, silti et pysty ketään muuta Rakastamaan etkä luovuttaan Rakkauttasi. Silloin tunnet olevasi eksynyt pahasti, olet hukassa. Eikä, sielu eikä sydän läydä koskaan rauhaa, ennen kuin näet Rakkaasi. Aloittaja tiedän tuon tuskasi, ainakin niin luulen. Olenhan viisi pitkää vuotta Rakastanut ja kaivannut, vuodattanut kyyneleitä kun kadotin Rakkaani. Jotain, siis tiedän kaipauksesta, ja siitä miltä se tuntuu.

• Anonyymi00031

Luin tekstisi, ja kyyneleet alkoivat valua hallitsemattomasti. Kuvailit todella hyvin sitä, mitä tunnen, sanoilla, joita en itse osannut löytää. En tiedä miksi nyt itken, vaikka tiedän ettet ole hän.
        -ap

• Anonyymi00034
        UUSI

Hieman ontuu tuo taivas ja helvetti diipadaapa.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Hieman ontuu tuo taivas ja helvetti diipadaapa.

täyttä hihhulointia, taivas on kyllä ylhäällä, mutta sinne ei kukaan pääse vaikka miten olis uskovainen ja maan ytimessä lienee yhtä kuuma kuin helv******, eikä sinnekään kuukaan pääse

• Anonyymi00041
        UUSI

Musta tuntuu samalta 🤍🩷

• Anonyymi00038
      UUSI

Juu, muhun ei kyll uppoo mikään uskonto bs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      132
      3977
    2. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      25
      3909
    3. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      17
      3417
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3387
    5. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      61
      3264
    6. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      52
      3194
    7. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      29