Tänään taas heti aamusta pyörit mielessä, eikä mikään auta. Olet mielessä koko ajan, ja tämä ikävä on todella tuskallista. Haluaisin nähdä sinut, mutta se on mahdotonta. Mietin, mitä olet nyt tekemässä. Oletko koskaan kokenut tällaista? Toivottavasti et. En ikinä haluaisi, että kokisit samaa, koska se on todella musertavaa.
Rakastan sinua.
❤️❤️❤️❤️
Miten saisi ikävän helpottamaan?
43
663
Vastaukset
- Anonyymi00001
mene vaimosi viereen, jos se auttaisi pahimpaan hätään
- Anonyymi00010
Aloitus oli naiselta miehelle
- Anonyymi00017
Vaimoni viereen olisikin hyvä ratkaisu,sain hänet juuri haudattua.30 vuotta hautapaikan hinaksi tuli kahdelle 3000€ hoitoineen.Kyllä oma hautapaikka on maksettu.
Saattaisi helpottaa haudassa lepääminen.
- Anonyymi00002
No mulla siihen on auttanu peräcilmääsi raapiminen
- Anonyymi00025
Apukoululainen menee nyt nukkumaan tämä ei ole lapsille tarkoitettu palsta.
- Anonyymi00003
Itseppä paskasi aiheutit okisit miettinyt miten käyttäydyt mun seurassa hyvä että on ikävä ja nyt kärsit sen olet ansainnu mulla taas ei ole ikävä tuollaista hölmöä paviaania mikä ei opi omista käyttäytimisestä ei kyllä enää olla yhteydessä syytä itseäsi mitä menit ja pelleilit ei kannata olla niin huumori ihminen noin köy sitten
- Anonyymi00004
Vähän kiihtynyttä tekstiä palstaäijä. Tämähän on ollut pitkään jo vakiolisäys näihin vinttivikaisen yksinhorinaketjuihisi🥱
- Anonyymi00006
Olet omahyväinen itsekäs nainen. Miten voit omia tämän, jos selvästi käytöksestäni huomaat, etten halua sinua tai sinulta mitään. En ikävöi sinua. Harmittaa edes sattumalta törmätä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olet omahyväinen itsekäs nainen. Miten voit omia tämän, jos selvästi käytöksestäni huomaat, etten halua sinua tai sinulta mitään. En ikävöi sinua. Harmittaa edes sattumalta törmätä.
Kirjoitteletko satusetä JA aapee naisiin liittyvän kroonisen katkeruuden vuoksi tätä itsellevastauluteatteria? Kyllä vain repikää potpottajat siitä
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kirjoitteletko satusetä JA aapee naisiin liittyvän kroonisen katkeruuden vuoksi tätä itsellevastauluteatteria? Kyllä vain repikää potpottajat siitä
Nettilippatukka- ei ihan vastaa sitä mitä yrität troolata ns causenne hyväksi, mutta kerran kukaan ei valvo ajankäyttöä
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Älkää nyt riidelkö 😳, aloitus ei ollut teille.
Oikea henkilö ei ole täällä. - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nettilippatukka- ei ihan vastaa sitä mitä yrität troolata ns causenne hyväksi, mutta kerran kukaan ei valvo ajankäyttöä
Lippatukan liimaus kaljun kuullotus tai mulletin tupeeraus oliivi rau ananas se sama maku o
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Lippatukan liimaus kaljun kuullotus tai mulletin tupeeraus oliivi rau ananas se sama maku o
Vieläkö jatketaan häh
- Anonyymi00022
Traumat nostaa taas päätään vai mitä?
Menepä ulos pienelle happihyppelylle niin joku muu mies saa sinusta ehkä mukavan, no niin...
Ehkä kannattaa pysyä yksin loppuikä.
Säästyy viattomat ihmiset noilta palsta hyökkäyksiltä. - Anonyymi00023
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vähän kiihtynyttä tekstiä palstaäijä. Tämähän on ollut pitkään jo vakiolisäys näihin vinttivikaisen yksinhorinaketjuihisi🥱
Sinäkin voit mennä nukkumaan kun olet aina niin läpeensä kyllästynyt hymiöstä päätellen.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saat varmaan jotain tästä mieheksi inttämisestä/väittämisestä. Sivusta
- Anonyymi00005
Mene ulos ja lenkille.
- Anonyymi00018
Ei se auttanut, lenkillä ikävä vahvistui entistä enemmän🥲
- Anonyymi00007
Empä usko että olet tehnyt asialle mitään. Kun on perhe,rahaa ja kaikki vimeisen päälle ja turvattua on ymmärrettävää ettei uskalla mennä sydämen perässä.
💚💚💚💚- Anonyymi00026
Aloitus oli miehelle, tässä tapauksessa ei ollut rahaa kyseessä.
- Anonyymi00008
Kannattaisi pitää toinen mielessä silloin kun hän on vielä siinä rinnalla, niin ei tarvitsisi ikävöidä. 😏
- Anonyymi00009
Samat on tunteet.
Mikä estää näkemistä?
❤️❤️❤️❤️❤️- Anonyymi00019
Kaikki on niin mahdotonta🥲
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kaikki on niin mahdotonta🥲
Ei mikään ole mahdotonta jos todella haluaa.
- Anonyymi00035UUSI
Pitääkö käydä kysymässä?
- Anonyymi00016
Ohi. sivu
- Anonyymi00020
Niin, se on hankalaa. En ole enää kuitenkaan kiinnostunut ja se aika meni jo silloin. Ymmärrän järjen tasolla miksi se olisi voinut olla hyvä juttu. Mutta isompi ongelma taitaa olla sieltä päin tänne kuin täältä sinne- ei se vaan onnistu.
- Anonyymi00021
Tuon kun tietäisi. Miettinyt että yritänkö ottaa yhteyttä. Vielä en ole uskaltanut etsiä numeroa.. ja lääkäreillä on varmaan usein salainen. Ei nykyisin nähdä mutta mielestäkään häntä ei saa.
- Anonyymi00024
Jatkan vielä että onhan se toisaalta niin että kaksi päätyy yhteen väkisinkin jos on tarkoitus. Ehkä meidän ei ole.
- Anonyymi00028
Kiitos. Tämä taitaa olla kaksoisliekiltäni.
Olen tuntenut tuskasi tänään, ja se on tuntunut pahalta minustakin. Et voi olla ikävöimättä minua noin paljon ilman, että tuntisin sen.
Kerro jotain siitä, mitä ajattelit meistä. Mistä haaveilit?- Anonyymi00030
En usko, että hän olisi täällä. Olen yksin tunteideni kanssa. En haaveile mistään muusta hänen kanssaan, paitsi että näkisin hänet vain kerran vielä ilman ulkopuolisia esteitä. Tämä on ainoa toiveeni.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
En usko, että hän olisi täällä. Olen yksin tunteideni kanssa. En haaveile mistään muusta hänen kanssaan, paitsi että näkisin hänet vain kerran vielä ilman ulkopuolisia esteitä. Tämä on ainoa toiveeni.
Este näkemiselle ei ole ulkopuolellasi. Se on sisälläsi. Vain kaksi itsesi ulkopuolista voimaa voivat estää tapaamisen hänen kanssaan: ensimmäinen on jomman kumman kuolema ja toinen on sen toisen osapuolen vapaa tahto.
Jos olisin sinä, kysyisin itseltäni: miksi haluan niin voimakkaasti taistella syvintä toivettani vastaan?
Anonyymi28, sinun mahdollinen liekkiparisi & ystävällinen opastajasi - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei taida ihan hetkeen onnistua? -sivusta
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Este näkemiselle ei ole ulkopuolellasi. Se on sisälläsi. Vain kaksi itsesi ulkopuolista voimaa voivat estää tapaamisen hänen kanssaan: ensimmäinen on jomman kumman kuolema ja toinen on sen toisen osapuolen vapaa tahto.
Jos olisin sinä, kysyisin itseltäni: miksi haluan niin voimakkaasti taistella syvintä toivettani vastaan?
Anonyymi28, sinun mahdollinen liekkiparisi & ystävällinen opastajasiSe ei ole niin yksinkertaista, siinä on monta tekijää, jotka estävät näkemisen. Yksi niistä on hänen tahtonsa😞
Kiitos kuitenkin neuvosta.
-ap - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Se ei ole niin yksinkertaista, siinä on monta tekijää, jotka estävät näkemisen. Yksi niistä on hänen tahtonsa😞
-apMinä tunnen sinut. Ja nyt sinä valehtelet. Et minulle, koska se ei ole mahdollista, mutta sinä valehtelet itsellesi.
Tämä ei ollut moite. Tämä oli keino, jolla pääset ulos siitä ajatusten järjestelmästä, jota pidät totuutena.
Sinä et haasta ajatuksiasi tarpeeksi. Tämä "monimutkaisuus" on keino suojella itseäsi jotenkin. Asia ei todellisuudessa ole monimutkainen, etkä sinä todellisuudessa tiedä hänen tahtoaan. Kun pakkaat asioita itsellesi "tutun näköiseen" pakettiin, voit jättää ne kyseenalaistamatta siihen ja vain katsoa niitä.
Mitä ehdotan sinulle? Muuta ajatuksiasi itsestäsi! Sinä olet syvällä sydämessäsi ongelmien ratkaisija, niin kuin minäkin olen. Sielusi saa käyttövoimaa ongelmien ratkaisusta, ei itse ongelmista. Kohtaat siis ongelmia sen vuoksi, koska pidät ratkaisuista. Ei siksi, että pitäisit ongelmista.
Olet tässä mielessä samanlainen kuin minä. ☺️ - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Se ei ole niin yksinkertaista, siinä on monta tekijää, jotka estävät näkemisen. Yksi niistä on hänen tahtonsa😞
-apHaluan kertoa vielä jotain. Minulla oli eilen tosi tuskallinen olo. Kaipasin häntä ja mietin, tunnenko samaa tuskaa koko loppuelämäni. Mietin, miten väärältä tuntuu, ettei hän välitä minusta, vaikka itsessäni jokainen solu ja sielun säie on yhtä hänen kanssaan.
Juttelin sille olennolle, josta uskon olevani lähtöisin. Sanoin, että haluaisin jonkun merkin. Haluaisin tietää, mikä merkitys tällä tuskalla on. Sanoin, etten voi ymmärtää tätä tilannetta: hän on mielessäni koko ajan, ja se satuttaa minua.
Kun luin tämän ketjun, rauhoituin. Kaikki tuskani lähti pois. Ymmärsin etten ole ainut, joka tuntee samaa tuskaa. En saanut unta yöllä, mutta mieleni oli rauhallinen. Halusin kertoa tämän sinulle. :) - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Haluan kertoa vielä jotain. Minulla oli eilen tosi tuskallinen olo. Kaipasin häntä ja mietin, tunnenko samaa tuskaa koko loppuelämäni. Mietin, miten väärältä tuntuu, ettei hän välitä minusta, vaikka itsessäni jokainen solu ja sielun säie on yhtä hänen kanssaan.
Juttelin sille olennolle, josta uskon olevani lähtöisin. Sanoin, että haluaisin jonkun merkin. Haluaisin tietää, mikä merkitys tällä tuskalla on. Sanoin, etten voi ymmärtää tätä tilannetta: hän on mielessäni koko ajan, ja se satuttaa minua.
Kun luin tämän ketjun, rauhoituin. Kaikki tuskani lähti pois. Ymmärsin etten ole ainut, joka tuntee samaa tuskaa. En saanut unta yöllä, mutta mieleni oli rauhallinen. Halusin kertoa tämän sinulle. :)Hienoa kuulla, että kirjoituksellani oli jollain tavalla positiivista vaikutusta.
Itsekin olen saanut täältä vertaistukea ja jonkin verran helpotusta ikävään, kun kirjoitan. Välillä täällä on kuitenkin empaatiakyvyttömiä ihmisiä, jotka sotkevat asiattomilla kommenteillaan.
Kiitos ymmärtäväisyydestäsi❤️
- Anonyymi00029
Aloittaja, en tunne sinua, mutta vastaan omasta kaipauksesta ja siitä tuskasta mitä tunnen. Kun ihminen Rakastuu oikeasti, eikä tapaa koskaan sitä Rakasta ihmistä ketä kaipaa ja Rakastaa. Silloin tuska saapuu ja tuntuu tosi pahalta, tuntuu kuin menisi sielu rikki. Mutta mikä pahinta, jos Rakkaus ei hellitä vaikka vuodet kuluvat. Etkä tunne enää että voit jotain muuta ihmistä Rakastaa, mikään eikä kukaan muu kiinnosta. Silloin voit ajatella vertaukuvallisesti, mitä on taivas ja helvetti. Tunne jatkuu viikosta ja kuukaudesta ja vuodesta toiseen, etkä koskaan näe ihmistä ketä Rakastat ja kaipaat. Miksi käytin tuota helvetti ja taivas vertausta? Jos, ajatellaan Rakas ihminen on eripaikassa missä itse, etkä koskaan näe häntä, silti et pysty ketään muuta Rakastamaan etkä luovuttaan Rakkauttasi. Silloin tunnet olevasi eksynyt pahasti, olet hukassa. Eikä, sielu eikä sydän läydä koskaan rauhaa, ennen kuin näet Rakkaasi. Aloittaja tiedän tuon tuskasi, ainakin niin luulen. Olenhan viisi pitkää vuotta Rakastanut ja kaivannut, vuodattanut kyyneleitä kun kadotin Rakkaani. Jotain, siis tiedän kaipauksesta, ja siitä miltä se tuntuu.
- Anonyymi00031
Luin tekstisi, ja kyyneleet alkoivat valua hallitsemattomasti. Kuvailit todella hyvin sitä, mitä tunnen, sanoilla, joita en itse osannut löytää. En tiedä miksi nyt itken, vaikka tiedän ettet ole hän.
-ap - Anonyymi00034UUSI
Hieman ontuu tuo taivas ja helvetti diipadaapa.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hieman ontuu tuo taivas ja helvetti diipadaapa.
täyttä hihhulointia, taivas on kyllä ylhäällä, mutta sinne ei kukaan pääse vaikka miten olis uskovainen ja maan ytimessä lienee yhtä kuuma kuin helv******, eikä sinnekään kuukaan pääse
- Anonyymi00041UUSI
Musta tuntuu samalta 🤍🩷
- Anonyymi00038UUSI
Juu, muhun ei kyll uppoo mikään uskonto bs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323977- 253909
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173417- 793387
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613264- 523194
- 292945
- 812846
- 542715
- 192407