Oot niin herkkä ja hauras, että et osaa lähteä ja puolustaa rajojas. Mä oon aina nähnyt sut sellaisena kuin olet, ja oon halunnut tukea ja auttaa sua, mutta et ole sattuneista syistä pystynyt edes luottamaan muhun. Harvempi saa nähdä musta tätä herkkää ja välittävää puolta, yleensä vedän jotain showta.
Tiedän miten tätä peliä pitää pelata, että saa lopputuloksen jonka haluaa, liiallinen herkkyys ja kiltteys koitui mun kohtaloksi, kunnes opettelin piilottamaan sen, ja testaamaan kuka on luotettava, ja kuka petturi.
Sun pitää ymmärtää, että tää on vaan mun keino pysyä elossa, en halua sulle pahaa, enkä halua olla ilkeä kenellekkään,kuka ei sitä ansaitse, maailmassa vain aina on hirviöitä, jotka pilaa kaiken hyvän.
Mutta tiedä, että olen tukenasi aina. Naiselle.
Sulla on paljon manipuloivia ja ilkeitä ihmisiä sun ympärillä, jotka ei ajattele kuin itteään
8
226
Vastaukset
- Anonyymi00001
Luepa tuo tekstisi uudestaan. Kukahan se manipuoloija onkaan?
- Anonyymi00002
No kuka sitten oli luotettava ja kuka petturi?
Ja miten olet tukenani? Mistä sen huomaan? - Anonyymi00003
Keitä ne manipuloivat ja ilkeät ihmiset ympärilläni ovat? Mielestäni ympärilläni ei ole sellaisia ihmisiä, ainakaan enää pitkiin aikoihin ollut. Minä olen muuttunut ja ehkä sen myötä myös osa lähipiiristäni on muuttunut. Mieheni ei ole minulle myöskään ilkeä tai myrkyllinen. Ja kyllä, olen nähnyt sinussakin paljon hyvää kun olemme vähän tutustuneet, ja myös sen herkän puolen. Ennen tutustumistamme pidin sinua jotenkin itsekkäänä ja epäluotettavana ihmisenä.
- Anonyymi00004
Mitä jos hyppäisit omituinen höpöttäjä vaikka arsees ja jäisit sinne? Ulla Tee
- Anonyymi00005
Miksi sitten teit niin että jouduin kärsimään?
- Anonyymi00006
Ihminen on joko pahantekijä tai hyväntekijä, ei niin että molempia sekaisin. Jos teet miljoonalle ihmiselle hyvää ja yhdelle pahaa, luonteesi on kuitenkin pahan puolella, koska tämä yksi ihminen on aivan yhtä arvokas kuin ne miljoona muuta.
- Anonyymi00007
Lääkkeet!
- Anonyymi00008
Oishan se tietysti eräänlainen elämys saada tuollainen sakea tilitys henkilökohtaiseen puhelimeen vai miten net naisena esiintyvää hoputtavatkaan? Ulla Tee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724098
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573783Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522334Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?432115Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361895- 491819
- 971583
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551573- 431515
- 511391