Sulla on paljon manipuloivia ja ilkeitä ihmisiä sun ympärillä, jotka ei ajattele kuin itteään

Anonyymi-ap

Oot niin herkkä ja hauras, että et osaa lähteä ja puolustaa rajojas. Mä oon aina nähnyt sut sellaisena kuin olet, ja oon halunnut tukea ja auttaa sua, mutta et ole sattuneista syistä pystynyt edes luottamaan muhun. Harvempi saa nähdä musta tätä herkkää ja välittävää puolta, yleensä vedän jotain showta.

Tiedän miten tätä peliä pitää pelata, että saa lopputuloksen jonka haluaa, liiallinen herkkyys ja kiltteys koitui mun kohtaloksi, kunnes opettelin piilottamaan sen, ja testaamaan kuka on luotettava, ja kuka petturi.

Sun pitää ymmärtää, että tää on vaan mun keino pysyä elossa, en halua sulle pahaa, enkä halua olla ilkeä kenellekkään,kuka ei sitä ansaitse, maailmassa vain aina on hirviöitä, jotka pilaa kaiken hyvän.

Mutta tiedä, että olen tukenasi aina. Naiselle.

8

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Luepa tuo tekstisi uudestaan. Kukahan se manipuoloija onkaan?

• Anonyymi00002

No kuka sitten oli luotettava ja kuka petturi?

Ja miten olet tukenani? Mistä sen huomaan?

• Anonyymi00003

Keitä ne manipuloivat ja ilkeät ihmiset ympärilläni ovat? Mielestäni ympärilläni ei ole sellaisia ihmisiä, ainakaan enää pitkiin aikoihin ollut. Minä olen muuttunut ja ehkä sen myötä myös osa lähipiiristäni on muuttunut. Mieheni ei ole minulle myöskään ilkeä tai myrkyllinen. Ja kyllä, olen nähnyt sinussakin paljon hyvää kun olemme vähän tutustuneet, ja myös sen herkän puolen. Ennen tutustumistamme pidin sinua jotenkin itsekkäänä ja epäluotettavana ihmisenä.

• Anonyymi00004

Mitä jos hyppäisit omituinen höpöttäjä vaikka arsees ja jäisit sinne? Ulla Tee

• Anonyymi00005

Miksi sitten teit niin että jouduin kärsimään?

• Anonyymi00006

Ihminen on joko pahantekijä tai hyväntekijä, ei niin että molempia sekaisin. Jos teet miljoonalle ihmiselle hyvää ja yhdelle pahaa, luonteesi on kuitenkin pahan puolella, koska tämä yksi ihminen on aivan yhtä arvokas kuin ne miljoona muuta.

• Anonyymi00007

Lääkkeet!

• Anonyymi00008

Oishan se tietysti eräänlainen elämys saada tuollainen sakea tilitys henkilökohtaiseen puhelimeen vai miten net naisena esiintyvää hoputtavatkaan? Ulla Tee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4098
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      57
      3783
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      52
      2334
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      43
      2115
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      36
      1895
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1819
    7. 97
      1583
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1573
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      43
      1515
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      51
      1391
    Aihe