Mulla on mietittävää

Anonyymi-ap

Mä sain tietää hänestä jotakin, jota en ollut tiennyt. Minun pitää käsitellä sitä, miettiä, mitä mieltä olen siitä. En ole enää yhtään varma, että sopisimme yhteen. Ja koska täällä on naisia niin paljon, tiedoksi, että tämän kirjoitti nainen mies mielessään..

10

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mikä tieto hänestä sinua mietityttää sitten?

• Anonyymi00002

Ekana tulee luottotietohäiriö. Sitten nuuskitaan rikostausta sekä päihteiden käyttö.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ekana tulee luottotietohäiriö. Sitten nuuskitaan rikostausta sekä päihteiden käyttö.

Taidat olla joku vainoaja, joka toivoisi hänelle luottotietohäiriötä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tää ei ollut aloittajalta.

• Anonyymi00007

En voi kertoa sitä. Jotakin, johon en ole tottunut.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Luottotietohäiriö löytyy useimmalta suomalaiselta taustoiltaan jossain kohti elämäänsä rikostaustan saa jo niinkin pienestä kuin liikennerikkomus ja se tausta putsaantuu tietyin väliajoin toki kaivelemalla löytyy kaikki vanhakin mitä kukin on tehny päihteiden käyttöön löytyy monelta yksilöityjä syitä miksi ovat aloittaneet mu pohjimmiltaan halunnevat itsensä turruttaa tai unohtaa jotain ainoa miten onnistuu on että päihteiden käyttö on jatkuvaa turruttaminen onnistuu taas tekemällä itsestään kylmän suhtautuu asiaan kuin asiaan kylmän viileästi (sitä sattuu elämässä kaikennäköistä) ihminen joka tykkää elää kuplassa on ehkä onnellinen mu kerran erehtyy lukemaan jotain jostain tai näkemään/kokemaan jotain jota ei ole ennen nähnyt tai kokenut saattaa järkyttyä loppuelämäksi kaverini tyttöystävä järkyttyi aikoinaan jo pelkästään siitä kun näki kolmen "miehen" hakkaavan kaverini enkä tiedä onko koko ihmis historian aikana ollu yhdenkään päivän taukoa kokoajan soditaan jossain päin maailmaa viimisin minkä olen nähny ni yli neljäsataa miljonaa lasta pelkästään ympäri maailmaa kärsii sodista parasta aikaa

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuohon voisin todeta. Jos esim. itsellä ei ole ollut vielä jotain asiaa, mutta toisella se on, se ei tee sinua erilaiseksi suhteessa häneen, koska tässä elämässä voi sattua kaikenlaista, myös negatiivisesti tai positiivisesti yllättäviä asioita, olematta välttämättä edes kenenkään syytä. Inhimillisyyttä on ymmärtää ja hyväksyä toisen historia ja keskittyä eteenpäin, koska se on juuri se hetki mikä vaikuttaa elämässä, menneisyyttä ei voi muuttaa, tulevaisuutta ei voi vielä tietää.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Asiasta voi keskustella. Tärkeintä on vapaaehtoisuus ja se, että asiat tuntuvat hyviltä. Ennakkoon ei kannata pitää asioita liian vaikeina.

• Anonyymi00004

Hänellä on koira ja sinä vannoutunut kissaihminen!! Apua!

• Anonyymi00005

No hui kauhia uskallan luvata että niitä pareja jotka kaiken tietää siitä jonka kanssa ovat on vähän tietäisivät totuuden ihmisestä jonka kanssa ovat ni yli puolet suhteista päättyisi eroon miksi olisi hyvä tuntea edes ihminen jonka kanssa on yllättävän monelta löytyy taustoiltaan sellaista joka päättäisi suhteen kuinka monella näin ollen menisi jopa usea vuosikymmen hukkaan eivät oppineet sinä aikana puolisostaan yhtään mitään miksi mä kerron totuuden itsestäni eipä pääse kukaan mua ainakaan syyttämään ettäkö olisin toisen aikaa tuhlannu kuten olen sanonnu monesti jo siinä kohtaa toisen kiinnostus loppuu yleensä kun kerron totuuden itsestäni miksi oletetaan että taustoistani huolimatta olen samanlainen kuin kaikki muutkin miehet edes kaikki muutkaan miehet eivät ole kaikki samanlaisia ja mä olen todella kaukana muista miehistä on edes ihme että teini-iässä yleensäkään kohtasin tytön joka hyväksyi mut sellaisena kuin olen siitä huolimatta päätyi lopulta syyttämään mua jostain sellaisesta mihin mulla ei ollu muuta osuutta kuin että olin paikalla silloin yksi syistä miksi en ole etsiny muuta kun juttukaveria korkeintaan niissäkin yleensä käy niin että nainen kiinnostuu enemästä yleensä eivät kerro silti totuutta itsestään ja harvoin osaavat edes jutella saatika keskustella joillakin naisilla on varmaan samankaltaisia kokemuksia miehistä mä en vaivaudu kertomaan tai selittelemään tapahtumien taustoja niitä ei yleensä kukaan kuntele ei edes poliisi kuulusteluissa siksi on helpompaa olla tekemättä mitään laitonta tai jos tappeluun joutuu varmistua siitä ainakin että ei ole itse se joka sen aloitti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      93
      4408
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      199
      3621
    3. 202
      2981
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      71
      2820
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      60
      2727
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      81
      1326
    7. 60
      1246
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1072
    9. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      60
      978
    10. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      120
      973
    Aihe