Olen kauhiasti hämmäsynyt, kun perussuomalaisten kristillisten edustajat puhuvat yhteistyöstä? Kuitenkin jättäytyivät kaikkien lautakuntien ulkopuolelle.
Syyttivät siitä Kepua ja Vasemmistollittoa, vaikka ainakin perussuomalaiset olivatpäättäneet jo ennen paikkaneuvottelua jättäyä päättävien elimen posilukie valtuusto ulkopuolle. Näin minulle kertoi asiat tievät perussuomalainen.
Yhteistyö?
5
291
Vastaukset
- Anonyymi00002
👍 kuinka paljo Kepu maksaa sinulle?
Toivottavasti jotain , on aika iso työmäärä sinulla.
Ps.. kirjoitusvirheitä ei voi peitellä...- Anonyymi00005
Minä teen kirjoitusvirheiä en ajatusvirheitä. Sinä et tee kirjoitusvirheitä.
Ei kukaan maksa minulle mutta minun rehellisyyys ei sideä kieroilua. Persuihimme minulla ei siis ole mitään mahdollisuutta. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä teen kirjoitusvirheiä en ajatusvirheitä. Sinä et tee kirjoitusvirheitä.
Ei kukaan maksa minulle mutta minun rehellisyyys ei sideä kieroilua. Persuihimme minulla ei siis ole mitään mahdollisuutta.Minän olen katsonut valtuuston kokouksia.
Myönnän, Persut voisi eri tavalla esitellä asiat.
Vaan tuo, että Kepu ryhmä aivan pihalla asioista ja vasemmisto suurimmaksi osaksi on järkyttävää..
Oletko seurannut muiden pitäjien kokouksia? luultavasti et edes Pyhäjärven .
Tämä on todella kaukana hyvästä tyylistä.
Markoista puhutaan, nyt ampuu kovilla yms.
Huh huh.
Olethan ymmärtänyt, että pankit eivät luota enää Pyhäjärven kaupungin taloudenhoitoon, eli eivät anna lainaa.. mistä se kertoo ?
- Anonyymi00003
Totuus taitaa olla järkyttävää. Persumme näyttävät kieroilevan kaikessa ei vain vain valehtelussa yöpäivystyksessä.
- Anonyymi00006
Pitänee olla peräSS:ää varten erikoisluoteja kun niiden metsästys aloitetaan...ovat niin kieroja että normiluodeilla ei niihin osu? 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313930- 193405
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173387- 793297
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613234- 492931
- 292895
- 542637
- 712541
- 192377