vai oliko sulla kulta vielä jotain suunnitelmia tälle iltaa 🤔😍☺️
saako jo mennä nukkumaan
36
446
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oon jo nukkumassa! hiljaa jo! 🫵🏼
- Anonyymi00005
🤣
- Anonyymi00007
Ssssshhh 😂🤫🤫🤫🤫😋
- Anonyymi00019
Öitä
- Anonyymi00029
Pää kiinni!!!!
- Anonyymi00002
M-naiselle löytyy aina suunnitelma valmiiksi.
- Anonyymi00022
Jos vähän viittisit vilauttaa, niin olis kiva :)
- Anonyymi00003
Ensvuonna vasta ruvetaan kuulkaa pojut naimaan ja urakalla niin ne ns muutkin in tehny
- Anonyymi00004
no esa eres mujer
- Anonyymi00008
eres esa
- Anonyymi00006
Ei ole. Seuraavat suunnitelmat ja toteutukset harkitaan huolella. Nyt ei ole kenelläkään enää varaa töpätä. Hyvää yötä kultaseni❣️
- Anonyymi00009
❤️🤗 meinasin vielä muka lenkkiä ja/tai saunaa mutta iski ihan tolkuton väsy joten ehkä jätän molemmat väliin. hyvää yötä 🤩
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
❤️🤗 meinasin vielä muka lenkkiä ja/tai saunaa mutta iski ihan tolkuton väsy joten ehkä jätän molemmat väliin. hyvää yötä 🤩
vaikka eikai se ihme kun koko viime yön katselin sun kuvia 😘
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
vaikka eikai se ihme kun koko viime yön katselin sun kuvia 😘
Ohi. Musta ei ole kuvia.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ohi. Musta ei ole kuvia.
Ei mullakaan ole kun pari rakkaalle lähettämääni kuvaa 😘
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Itse käyn vielä yösaunassa, keskustelen itseni kanssa ja ajattelen sinua. Valokuvaasi en ota mukaan saunaan enkä suihkuun. Hyvää yötä💋
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Itse käyn vielä yösaunassa, keskustelen itseni kanssa ja ajattelen sinua. Valokuvaasi en ota mukaan saunaan enkä suihkuun. Hyvää yötä💋
kuulostaa kivalta ☺️rentouttavaa saunaa ja hyvää yötä aikanaan 💋
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
kuulostaa kivalta ☺️rentouttavaa saunaa ja hyvää yötä aikanaan 💋
Kiitän ja pusutan 💋💋💋💋💋
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kiitän ja pusutan 💋💋💋💋💋
ajatuskin että koskisit saa perhoset mun vatsaan... 🦋💋💥
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
ajatuskin että koskisit saa perhoset mun vatsaan... 🦋💋💥
Sitten voisin silittää vatsaasi ja kuunnella perhosten siipien toiveikasta elämää, perhosten, jotka etsivät kauneinta ja houkuttelevasti tuoksuvaa kukkaa 🌹mutta minä ehdin ensin suutelemaan sinua 💋
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sitten voisin silittää vatsaasi ja kuunnella perhosten siipien toiveikasta elämää, perhosten, jotka etsivät kauneinta ja houkuttelevasti tuoksuvaa kukkaa 🌹mutta minä ehdin ensin suutelemaan sinua 💋
Taisivat löytää sen jo senkin ihanuus 🤩💋 mutta oikeasti et ole minua vielä suudellut, unelmissani vain 👩❤️💋👩
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Taisivat löytää sen jo senkin ihanuus 🤩💋 mutta oikeasti et ole minua vielä suudellut, unelmissani vain 👩❤️💋👩
Totuus on karu 🤔
- Anonyymi00011
Minullakin on kasa kaivatustani kuvia joita voin ihailla kun tulee tyhjyyden tunne sydämeen. Ehkä sitten näen ihania unia hänestä komeasta miehestä.
- Anonyymi00013
Katotaan kohta sitä sarjaa. Tuun sun kainaloon.
- Anonyymi00016
ai mitä sarjaa? ☺️
- Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
ai mitä sarjaa? ☺️
Sitä mitä katottiin eilenkin.
- Anonyymi00014
Ei ole. Ellei hän ja minä jutella. Olen levännyt tämän viikonlopun.
- Anonyymi00018
mene vain niin täälläkin kohta, raskas päivä takana😴
- Anonyymi00021
Sivusta: Mulla on ollut vaikka mitä suunnitelmia hänen (=mies) suhteensa. Ne vaan eivät ole toteutuneet.
- Anonyymi00027
Mene vain ja hyvää yötä
- Anonyymi00028
hyvää yötä
- Anonyymi00030
Työpäivän jälkeen nukutaan. Parempaa huomista.
- Anonyymi00031
Saako vielä tsemppihalin ja nessua? Ennenku sä meet niin pyydän oo vielä sekunnin mun 😢
- Anonyymi00033
tsemppiä mihin sitä sitten tarvitsekaan 🤗🤧 onko sulla flunssa? oon aina sun jos oisit hän ❤️
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
tsemppiä mihin sitä sitten tarvitsekaan 🤗🤧 onko sulla flunssa? oon aina sun jos oisit hän ❤️
Ei, vtuttaa vain 😮💨
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708