Ole vieneet paikkaani
Miksi muut eivät
32
493
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä tarkoitat paikallasi?
- Anonyymi00002
Jos se kuuluu sinulle. Parkkiruudut ovat nimettyjä ja numerollisia.
- Anonyymi00003
Mitä paikkaa mitkä muut ja missä asiassa ja kenen paikkaa
- Anonyymi00004
Rauhallista ajanviettoa vaan.
- Anonyymi00005
Silleehän se paikka just viedään, eikä ole tarvetta saada siihen ketään, kun yksi jo riittää. Just saying.
Ja ihan sivusta - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Silleehän se paikka just viedään, eikä ole tarvetta saada siihen ketään, kun yksi jo riittää. Just saying.
Ja ihan sivustaLisäksi, kukaan ei oikein sellaiseen jonoon halua astua. Toki, jokainen tyylillään. Ei vaan kannata yllättyä 😉
- Anonyymi00007
En ole antanut kenenkään viedä koska olen lojaali sinulle vaikka hylkäsit minut 2 vuotta sitten.
Marika- Anonyymi00030UUSI
Tää naisena esiintyvä on oikeasti mies. Sama mies varmaan on se imurinyymi.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tää naisena esiintyvä on oikeasti mies. Sama mies varmaan on se imurinyymi.
En ole mies, olen nainen. Miksi kuvittelet näin? Ärsyttää kun jokaiseen viestiin suollat tätä samaa soopaa.
Olen vajaa 50- vuotias tumma naisihminen Turusta. Älä sotke minua johonkin transuun tms.
- Anonyymi00008
Ööö no älä enää .... sille ......
- Anonyymi00009
Kukaan ei voi koskaan sun paikkaa ottaa, kukaan ei mun maailmasta tee kauniimpaa. Mikä biisi?
- Anonyymi00010
Eiköhä se nimi ole jo tuossa.
- Anonyymi00011
Koska en anna sitä muille...
- Anonyymi00012
Oletko varannut sen rantapyyhkeellä?
- Anonyymi00013
koska rakastuin ja varasin paikan sinulle 😘ikuisesti sinun 🙏💖
- Anonyymi00020UUSI
M+M
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
M M
Matti ja Maija toivottavasti. 🤨
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
M M
eiku n-n
- Anonyymi00027UUSI
Valitettavasti en ole opiskelija.
- Anonyymi00014
Varmaan moni haluaa kuulla, joten rehellisesti vastaan.
Monta yrittänyt täyttää aukkoa jonka jätit. Mutta rehellisesti sanottuna ne kaikki on ihan paskoja olleet. Tiedä sitä tuleeko kukaan viemään paikkaasi, enkä edes tiedä jaksanko enää ihmetellä voisiko seuraava olla parempi tai edes yhtä hyvä kuin sinä olit.
Paras olet ollut tähän mennessä.- Anonyymi00017
Kiitos🥰❤️🌞
- Anonyymi00015
Koska se ei ole vietävissä.
- Anonyymi00016
Onko se sinun paikka, jos et siinä ole? Mielestäni ei, kenenkään tehtävä ei ole ikuisuuksia odotella mitään tai ketään. Ehkei ole tavannut vielä sopivaa tai ei ole ollut valmis vielä mihinkään suhteeseen. Voi tietysti olla niinkin, ettei ole sinusta päässyt vielä yli. Mutta sitä vaan, ettei kenenkään tehtävä ole varmastikaan odotella pitkiä aikoja toista. Vaan elää sitä omaa elämäänsä.
- Anonyymi00018
Se on just näin. Itse odotun aivan liian pitkään, vailla mitään lupausta mistään.
Luopuminen on surullista, mutta parempi myöhään, kuin ei milloinkaan.
- Anonyymi00021UUSI
En halua sitä naista yhtään kaveriksi voin ottaa kannattaa miettiä silleen ennenkun tekee mitään suunnitelmia toiselta kysymättä syttyykö toinen edes siinä mielessä. Palsta on mulle terapiaa ei sen enempää piste
- Anonyymi00029UUSI
Kannattaa mennä ihan oikealle terapeutille.
- Anonyymi00022UUSI
Eivät pysty siihen.
- Anonyymi00025UUSI
Muut on navetassa päin seiniä. Ainakin täällä korvessa.
- Anonyymi00026UUSI
Ns tutustumisestamme asti aistillinen huomioni on koteloitunut sinuun.
On kuitenkin tervettä yhteisesti ajatella, että ihminen on vapaa. - Anonyymi00028UUSI
Koska ketään ei kiinnosta.
Toisekseen en ole minkään alan opiskelija. Se, joka muuta väittää puhuu ihan palturia ja on 20 vuotta ajastaan jäljessä. - Anonyymi00031UUSI
Koska se kuuluu M miehelle.
- Anonyymi00032UUSI
Mieti rauhassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424340
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384089- 643746
- 1083635
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333547Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643357- 872932
- 542835
- 252646
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142354