Otaksun sen menneen näin: Tapio Vekka tässä terve, voisitko Tuulia laittaa vähän mainosta meidän liikkeestä lehteen , kun me muutetaan sinne eteläkadulle. Totta kai sanot vaan kuinka suuri juttu tehdään, niin järjestyy. No hyvä, suhun voi aina luottaa.
Omana huomionani toteaisin, että tämä Häsan ilmainen mainos voi olla kyllä sitten kaksiteräinen miekka, koska moni ei varmasti tiennyt, että Tapio Vekka omistaa Valiomiehen, ja se saattaa karkoittaa röyhkeänä tunnetun Vekan asiakkaista taas osan.
Valiomies otsikoissa
6
277
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minäkään en tiennyt, ja lopetan välittömästi kyseisessä kaupassa käynnin
- Anonyymi00002
Minä taas aloitan. Olen kuullut paljon hyvää kyseisestä liikkeestä, että kaikille löytyy sieltä puku. Kunnioitan Vekkaa paljon, koska linja auto liikenteensä on ollut osa elämääni, sujuvia työmatkoja ja todella pitkään jo lapsena sillä kuljettiin.
- Anonyymi00003
Avaus kertoo vekkakateen heränneen talviunesta.
- Anonyymi00004
Hyvä tietää. Keskitän ostot Valiomieheen.
- Anonyymi00005
Olen vuosia ostanut pukuni täältä, mutta tämän tiedon jälkeen, en kauppaan jalallani astu,kiitos häsa
- Anonyymi00006
Suomennos valheesta todeksi: Olen jo vuosikausia ostanut tuulipukuni tokmannilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62449Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652258- 2001276
- 711088
- 1071071
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig214909Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211899Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10827- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta49741