Otaksun sen menneen näin: Tapio Vekka tässä terve, voisitko Tuulia laittaa vähän mainosta meidän liikkeestä lehteen , kun me muutetaan sinne eteläkadulle. Totta kai sanot vaan kuinka suuri juttu tehdään, niin järjestyy. No hyvä, suhun voi aina luottaa.
Omana huomionani toteaisin, että tämä Häsan ilmainen mainos voi olla kyllä sitten kaksiteräinen miekka, koska moni ei varmasti tiennyt, että Tapio Vekka omistaa Valiomiehen, ja se saattaa karkoittaa röyhkeänä tunnetun Vekan asiakkaista taas osan.
Valiomies otsikoissa
7
410
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minäkään en tiennyt, ja lopetan välittömästi kyseisessä kaupassa käynnin
- Anonyymi00002
Minä taas aloitan. Olen kuullut paljon hyvää kyseisestä liikkeestä, että kaikille löytyy sieltä puku. Kunnioitan Vekkaa paljon, koska linja auto liikenteensä on ollut osa elämääni, sujuvia työmatkoja ja todella pitkään jo lapsena sillä kuljettiin.
- Anonyymi00003
Avaus kertoo vekkakateen heränneen talviunesta.
- Anonyymi00004
Hyvä tietää. Keskitän ostot Valiomieheen.
- Anonyymi00005
Olen vuosia ostanut pukuni täältä, mutta tämän tiedon jälkeen, en kauppaan jalallani astu,kiitos häsa
- Anonyymi00006
Suomennos valheesta todeksi: Olen jo vuosikausia ostanut tuulipukuni tokmannilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185402
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2762206- 921773
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401220Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411197Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051120- 501119
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531116- 1141098
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.831047