Soolona peilin edessä

Kiinnitin aamulla hiuksia. Alkoi kyllästyttää tämä vaalea puolipitkä tukka, mutta pidin siitä että se oli helppo laittaa kiinni. Katsoin peilistä, miten niskaan jäi muutama haihtuva, mutta sillä ei ollut väliä. Ei enää tänään, kun työt oli jo tehty. Muutama palaveri toimistolla ja nyt tulin kotiin tsekkaamaan, onko päivän lähetys jo tullut. Ei ollut, mikä ei sinänsä yllättänyt, sillä sohvaa oli luvattu tuoda jo monta päivää
Huuliin vielä kevyesti rasvaa ja lähdin kohti kauppaa.

vihasin ajaa autolla, etenkin nyt kun oli syksy ja pimeää jatkuvasti. Tuntui, että päivästä toiseen tuli pelkästään vettä ja ilma oli jatkuvasti harmaa, paitsi silloin kun tuli pimeää ja oli ihan helkkarin mustaa. Ainoa kiva asia syksyssä oli sisällä poltettavat kynttilät, joita täytyikin muistaa ostaa kaupasta lisää.

Niskat oli jäykät muuton myötä. olin kantanut monia laatikoita kolmanteen kerrokseen yksin, en jaksanut pyydellä apuja eikä mulla ollut eron myötä ylimääräistä rahaa laittaa muuttopalveluun. Mutta samalla portaat meni hyvin treenistä ja laatikoiden kantaminen toi yläkroppaa voimaa. Puristin auton rattia vähän lujempaa ja kääntelin päätäni niin, että sain niskaa hieman venytettyä.

Kaupasta tavalliset ostokset; vihanneksia, kananmunia, maitoa, kahvia ja kauramaitoa. Mietin, ajaisinko Alkon kautta kotiin, mutta muistin että jääkaapissa oli vielä skumppaa. Ehkä lasillinen, kunhan uusi sohva olisi tullut ja olohuone järjestyksessä.

Ostokset kassiin ja kassi auton takapenkille. Ihmiset ahdisti edelleen, en ollut palautunut sosiaaliseksi eron jälkeen. Jotenkin tuntui, ettei jaksanut ketään eikä varsinkaan uusia ihmisiä. Uusi kauppakin lähinnä ärsytti, tavarat oli mielestäni väärässä järjestyksessä ja väärillä paikoilla.

Kotimatkalla mietin, että oma asenteeni on oikeasti pielessä. Mun ennen niin positiivinen asenne oli muuttunut ankeaksi ja negatiiviseksi. Ihmiset vitutti ja se ei ollut mulle normaalia. Päätin, että kotona syön nopeasti päivällisen ja laitan samalla kylpyveden valumaan. Päätin, että hoidan nyt mielen kuntoon ja korjaan asennetta. Laitoin autossa musiikin kovemmalle ja puristin rattia vähän lujempaa. ”You got this” sanoin ääneen ja vähän naurahdin.

Kotona riisuin korkkarit eteiseen ja laitoin punaisen trenssitakkini naulakkoon. Olin kiitollinen, että edelleen jaksoin pukeutua kuten aikuisen naisen kuuluu, vaikka ero olikin raskas. Asetin korkkarit naulakon alle ja kannoin kauppatavarat keittiöön. Mennessä vilkaisin itseäni peilistä ja näytin oikeasti aika hyvältä, vaikka väsyneeltä. Olin melko pitkä ja melko normaali vartaloinen. Tissit oli sopivat, sellaiset käteen sopivat ja vyötärö mukavasti kaareutuva. Persettä ja reittä oli vähän enemmän, mutta just niin että nytkin kotelomekko ja sukkahousut sai paketin näyttämään oikein hyvältä. Harmi, että riisuin jo korkkarit sillä silloin paketti olisi ollut ihan helvetin kuuma. Nyt se oli sellainen käden lämpöinen.

Kauppatavarat jääkaappiin ja eilisen jämiä lämpimään mikroon. Samalla riisuin jo sukkahousut keittiön lattialle ja menin laittamaan kylpyveden valumaan. Hitto että rakastin tämän asunnon kylpyhuonetta. Tummaa laattaa ja ihana kylpyamme. Sytyttelin jo muutaman kynttilän ja menin syömään eilisen päivällisen.

Viihdyin kylvyssä reilusti yli tunnin ja join ainakin kaksi lasia skumppaa. Ja viiniä. Nautin olostani ja hoitelin paikat kuntoon, tiedäthän? Sheivasin sääret ja kainalot. Suihkussa siistin vielä alapäätä. Aluksi bikinirajat ja lyhensin karvoituksen lyhyeksi. Rakastin pitää alakerran siistinä ja nytkin katsoin, että bikiniraja oli varmasti hyvä.
Katselin pimppiäni pesuhuoneen peilistä ja mietin, että en ole ollut sitten edellisen sinkkuvuosien jälkeen posliini ja päätin ajella kaikki pois. Yli kymmenen vuotta menin lyhyellä, siistillä karvoituksella, mutta kokeillaan nyt paluuta posliiniin.

Istuin lattialle ja asetin itseni peilin eteen. Otin saunasta löylykauhan ja laitoin siihen vettä. Istuin peilin edessä niin, että nojasin hieman taakse päin ja jalkani oli koukussa siten, että jalanpohjani osuivat kosteaan lattiaan. Avasin jalkoja hieman ja siirryin lähemmäs peiliä. Vähän jopa nolotti oma rohkeus, en ollut ennen katsellut itseäni näin peilin kautta, mutta ajattelin että paras sheivausjälki tulee näin.
Koskettelin varovasti sisäreisiäni ja se tuntui aika mukavalle. Tunsin pientä kihelmöintiä alavatsalla ja huomasin, että oma peilikuvani kiihotti. Nännit oli kovertuneet ja ne kaipasi selkeästi kosketusta. Ihmekös tuo, siitä oli jo kuukausia kun ex-mieheni nuoli ja imi rintojani. Se olikin pitkän liiton parhaita puolia, että toinen tiesi miten haluan kehoani kohdeltavan.

Mutta tosiaan, siihen sheivaamiseen. Mä en ollut ottanut sheivaamiseen tarkoitettua vaahtoa entisestä kodista mukaan, joten käytin shampoota. Kaadoin hieman shampoota suoraan pilluuni ja tuntui oikeastaan aika mukavalta, kun kylmä neste valui häpykummulta varovasti vakooni ja siitä kohti peppua. Purin alahuulta ja mietin, että hoidan tämän jälkeen itseni.

3

853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Levitin shampoota häpyhuulilleni ja liu’utin sormiani myös niin, että ne koski vähän myös klitoristani. Ai saakeli, että tuntui hyvältä. Otin sheiverin käteeni ja aloin siistimään. Varovasti häpyhuulien päältä, ensin ylhäältä alas ja sitten alhaalta ylös. Käsi hieman tärisi, johtuiko se skumpasta ja viinistä, vai pelosta? Ajelin karvat häpykummun päältä ja välillä huuhtelin sheiverin löylykauhassa. Puristin shampoota suoraan häpykummulleni uudelleen ja katsoin peilistä, miten se valui karvattomassa, kiiltävässä pillussani. Itseasiassa muistutti hieman sitä, kuinka ex-mieheni spermat valui panon jälkeen. Mä tykkäsin, kun mies päästi lastinsa johonkin mun päälle, ei sisään. Joskus nuorempana tykkäsin saada lastin esimerkiksi rinnoille, mutta nyt vanhempana (hah, nelikymppisenä, eli ei vanhana) oli ihana ottaa lämpimät mällit just häpykummulle ja siitä sormella levittää ne pillun päälle. Usein mies tykkäsi katsella, kun hoitelin itseni vielä loppuksi kerran niin, että levittelin lastin pilluuni ja hieroin alapäätäni, masturboin saaden orgasmin yhteisen seksin päätteeksi. Mutta tosiaan, tuo shampoo muistutti valuvaa spermaa ja tykkäsin katsella, miten se valui. Kun avasin hieman enemmän jalkoja, pääsi se valumaan myös vakoon. Nostin hieman peppua laattalattiasta ja shampoo valui myös kohti peppureikää.
      Mä aloin olla märkä jo myös ihan muustakin, kuin vedestä, joten hyppäsin nopeasti suihkuun pesemään loput shampoot pois.

Palasin takaisin peilin eteen ja tiputin pyyhkeen lattialle. Koskettelin ja puristelin mun rintoja, nipistelin nännejä. Voi helvetti, että kaipasin sitä, miten joku nuolee, näykkii ja puristelee niitä.
      Valutin toisen käden kohti alapäätäni ja laitoin etusormen vakoon. Hitto että se oli märkä! Liu’utin sormiani alapäässä. Pyörittelin klitoriksella ja samalla toisella kädellä koskettelin tissejä.

Laskeuduin polvilleni pyyhkeen päälle ja menin lähemmäs peiliä. Nojasin hieman eteenpäin ja asetin käden pitämään tukea. Vasen käteni meni takaisin tutkimaan, miltä se kosketus tuntui kosteassa. Laitoin sormeni sisään ja vingahdin, niin hyvälle se tuntui. Katsoin itseäni silmiin tiukasti samalla kun tutkimusmatka jatkui. Nousin polvi-istuntaan ja hieroin klitorista reippaammin. Tässä asennossa olin usein niin, että miehen kasvot oli jalkojeni välissä. Pidin hänen tukastaan kiinni ja painoin pilluani vasten hänen suutaan. Liikutin lannetta eteen ja taakse ja annoin miehen kielen vaeltaa. Välillä hän imi klitoristani ja nai minua sormilla. Rakastin sitä.
      Viime vuosina rohkaistuin tässä ja ohjasin hänen kättään töihin. Ensin hakemaan kosteutta mun pillusta ja pian pyysin työntämään sormen mun peppuun. Nytkin, yksin peilin edessä, imin oikean käteni sormea ja kuljetin sitä peppuvakoon. Asennon hakeminen oli vähän vaikeaa, mutta onnistui. Pyörittelin reiällä sormea varovasti samalla kun toinen käsi teki klitoriksella töitä. Katsoin itseäni silmiin ja mietin, miten kuumalta mä näytän.
      Laitoin sormea varovasti tiukasta pepu reiästä sisään ja liikuttelin varovasti edestakaisin. Samalla pilluni oli niin märkä ja tunsin, miten huippu lähestyy. Otin sormet pois kohteilta ja myttäsin pyyhkeen lattialle kasaksi. Asetuin pyyhkeen päälle hajareisin ja hain paikan niin, että pystyin keikuttamalla saamaan ihanan hieronnan märkään pilluuni. Laitoin jälkeen sormen peppuuni ja keinutin eteen ja taakse lannettani. Vauhti kiihtyi ja yhtäkkiä koko vartalo valahti lattialle. Orgasmi oli niin voimakas, etten ollut hetkeen kokenut sellaista.
      Hengittelin hetken lattialla ja katsahdin peiliin. Orgasmi tekee ihmeitä, tuntuu kuin väri ja elämänilo olisi palannut kasvoille. Tätä lisää, mietin ja menin suihkuun. Ehkä huomenna pääsisi koeajamaan sen sohvan, näyttää sujuvan myös yksin.

• Anonyymi00002

Upea kertomuksesi sai minutkin kävelemään peilin eteen .
        Vedin kullin esiin sepaluksesta .Se roikkui puolijäykkänä,kunnes aloin sitä heiluttelemaan puolelta toiselle.
        Joka kierroksella elimeni kasvoi pituutta ja paksuutta
        Lopulta se sojotti ylpeästi kohti kattoa.

Katselin sitä ja kuvittelin sinua vastapäätä jalat levällään ja märkä pillu turvonneena ja valmiina ottamaan kyrpäni sisäänsä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      248
      6419
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      196
      5956
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      18
      5507
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      121
      4273
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      143
      3533
    6. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      130
      3343
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      23
      3046
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      8
      2502
    9. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      263
      2464
    10. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      134
      2312
    Aihe