Tapaat muita vaikka kaipaat?
Kuin paljon sä
38
498
Vastaukset
- Anonyymi00002
En ollenkaan. En ole kiinnostunut muista, sydämeeni mahtuu kerralla vain yksi.
- Anonyymi00004
Mikä vale
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mikä vale
Minkä halusit kuitenkin kuulla.
- Anonyymi00003
Vastaan kysymykseesi vain irl ap.
- Anonyymi00005
En tapaile muita ellei sydämeni ole oikeasti vapaa ja avoin uudelle rakkaudelle. Se olisi itsepetosta ja petos myös uutta kohtaan. Sydämeen ei mahdu kahta ämmää.
- Anonyymi00006
Seksin merkeissä tapailet kyllä
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyi vttu miten oksettavaa tän takii eksiä ei kannata kaipailla.Sivusta
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kenelle sinä raskaan oloinen korpisovinisti mielestäsi täällä uliset ja millä perusteella tai minkä tiedon varassa? Ulla T
- Anonyymi00010
En tapaile ketään. Haluan olla maksimissaan yhden naisen kanssa, ja hänen on oltava se joka rakastaa minua. Ei se joka haaveilee parisuhteesta tai jostain upeasta elämästä itselleen, vaan yksinkertaisesti tahtoo minut ja minua rakastaa. Mieheltä.
- Anonyymi00012
Haluan sinut!❤️
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Haluan sinut!❤️
Mistä tunnistit kuka tuossa kirjoitti?
- Anonyymi00025
Sivusta- No eikös sinulla jo ole tällainen tilanne, että elämässäsi on nainen joka rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet ja täyttää nämä muutkin kohdat. Seksiäkin on säännöllisesti. Todellisuudessa sinulla on jo se mitä etsit ja ei en ole ”hän Nainen” enkä ”kuin hänelle” olen se joka rakastaa oikeasti.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Haluan sinut!❤️
Hän on varattu,.
- Anonyymi00011
Hän tapaa ja on tapaillut päivittäin tai lähes päivittäin.
- Anonyymi00014
Tosi paljon.Ja vauhti tulee kiihtymään ensvuonna. Aion nauttia elämästäni ennenkun täytän 30.
- Anonyymi00015
Vttu en oo tapaillu ketään vaikka kui joku väittäisiki muuta. Olin kyllä t*hmä etten..
Enää en aio vaa odotella turhaan hiljaisuudessa vaan aioin elää, tutustua uusiin ihmisiin tai tapailla jotain johon jo tutustunut aiemmin.
En halua mitään nettimiestä josta ei tiiä onko sellasta olemassakaan, enkä sellaistakaan joka
ei uskalla ees viestiä laittaa, tutustua ja tavata. - Anonyymi00016
en kaipaa ketään.
- Anonyymi00019
sama.
- Anonyymi00017
Eikö se sanonta ole ollu että unohtaakseen edellisen pitää siirtyä seuraavan alle miten meni unohditteko edellistä siltikään
- Anonyymi00031UUSI
Sellaista se on. Ja oli vähän joskus itsellenikin noin. Laastaria. Mutta jos haluaa oppia suhteista jotain, ei kannata sännätä uuteen ennen kuin on selvittänyt vanhan omassa päässään. Joskus se voi viedä vähän aikaakin. Mutta mitä olen oppinut vanhemmiten? Kiire on jonkin vallanpitäjät keksintö. Kiirettä ei ole olemassakaan.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sellaista se on. Ja oli vähän joskus itsellenikin noin. Laastaria. Mutta jos haluaa oppia suhteista jotain, ei kannata sännätä uuteen ennen kuin on selvittänyt vanhan omassa päässään. Joskus se voi viedä vähän aikaakin. Mutta mitä olen oppinut vanhemmiten? Kiire on jonkin vallanpitäjät keksintö. Kiirettä ei ole olemassakaan.
Mut ongelma onkin, jos ei ole päässyt edes suhteeseen asti. Siinä on vaikea selvitellä, kun ei ole mitä selvitellä eikä selvittelykumppania.
- Anonyymi00018
Kavereita tapaan. Siinä kaikki.
- Anonyymi00020
En.
- Anonyymi00021
En ole tapaillut muita.
Marika - Anonyymi00022
Ei kai se nyt niin suuri salaisuus ole jos joku tapailee, antaa tapailla♥️🤫
- Anonyymi00023
Ei aloituksessa kysytty mitään salaisuuksista.
- Anonyymi00024
Saman verran pyrin tapaamaan, mitä arvelen sinun tapaavan muita.
Naiselta- Anonyymi00026
Miten paljon arvelet minun tapailevan?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miten paljon arvelet minun tapailevan?
Somestaan voi tehdä päätelmiä, jos/kun asia kiinnostaa.
- Anonyymi00027UUSI
Tapailin kesällä, mutta siitä ei ollut apua.
- Anonyymi00028UUSI
Mutta etkö ole suhteessa?
- Anonyymi00029UUSI
En nyt ole ollut kuin vasta muutaman viikon ilman kaipaukseni kohdetta, hävettää vähän myöntää että olen ns. tapaillut muita jo kyllä…
Selittelyä, mutta, sydämeni vähän särkyi ja tuntui vaikealta unohtaa. Tuntui vaikealta jopa hengittää ja vahtasin puhelintani että jatkaisiko hän kuitenkin keskusteluamme ja voisiko yhteinen ymmärrys löytyä, mutta ei, hiljaisuutta vain. Ehkä siksi - muuta ajateltavaa löytääkseni - on tullut katsottua miehiä aika aktiivisesti sillä silmällä ja pariin kertaan on käyty kavereiden kanssa ulkonakin ja niin, on sieltä uusia tuttavuuksia löytynyt. Laastaria ehkä, toisaalta, lyhyt suhde ikävöinnin kohteen kanssa avasi silmiäni sille, että ehkä en sittenkään halua olla sinkku loppuelämääni. - Anonyymi00034UUSI
Yli vuoden aikana yhtä tapailin. Muuten vain muutamat pakit puolin ja toisin. Tämäkin kyllä aika paljon enemmän kuin ennen.
- Anonyymi00035UUSI
En ketään muuta, kuin häntä.
Kaipaan varattuna toista. - Anonyymi00036UUSI
Paljon!
- Anonyymi00037UUSI
Jos minulta kysyttäisiin niin en ole tapaillut ketään yli kymmeneen vuoteen!
- Anonyymi00038UUSI
En tapaile ketään, silloin kun pitää toisesta ihmisestä ei muut ihmiset tunnu tarpeelliselta tapailuun.💓
- Anonyymi00039UUSI
On ainoastaan tuo yks ja senkin tekis mieli otta headlockkiin ja kysellä homman nimeä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 564921
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1774348- 1334013
- 673952
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans523736Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe803552- 1133201
- 562951
- 252746
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172564