Luulen, että jos toiseen voi rakastua heti, minulle tapahtui niin.
Olen ajatellut sinua mies kaikki nämä vuodet
12
582
Vastaukset
- Anonyymi00001
Melkosta.
- Anonyymi00002
Ja kerrotko kuivakka juontaja, että mikä tällä kertaa tai miksi juuri tämän naista esittävän melko lattea aloitus kiinnosti? T naiselta tämäkin aka Ulla Tee
- Anonyymi00003
Älä vaan vakosamettihousuinen mies vedä itsellesi wedgieitå vahingossa, kainaloista asti jo kiristää selvästi. TT
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Älä vaan vakosamettihousuinen mies vedä itsellesi wedgieitå vahingossa, kainaloista asti jo kiristää selvästi. TT
Kestikö aikaa kun tällaisen lauseen väsäsit.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kestikö aikaa kun tällaisen lauseen väsäsit.
Eipä oikeastaan, ihan lennossa heitin ja ihan ite, kuinkas muilla laaditteko kimpassa nämä matalamieliset skanderraukset tai spinnaukset vai miksi näitä nyt kutsuisi?
- Anonyymi00005
Kannattiko jättää kertomatta tuo hänelle?
- Anonyymi00006
Itsekin mietin, että miksi naiset epåröivät näissä? Miehet eivät ole tylyjä naisia kohtaan samoin kuin naiset voi olla miehiä kohtaan. Harhalaukauksia ampunut ja osumat ovat menneet enempi harakoille.
- Anonyymi00008
Tuliko tästä palstaäijän takaumaprovosta sitten tuollainenkin ulottuvuus esiin? Tämä on varmaan nyt sitä tunteikasta kaipailua tai jotain sellaista omasta mielestäsi, minusta tämä on vain päänaukomista tälle hologrammille mitä tämä äijä tänne tuottaa.
- Anonyymi00009
Kyllä se voi tapahtua hyvinkin nopeasti, ihmisen olemus muuttuu silminnähden ja katseisiin tulee tahtomatta hyväksyviä ilmeitä ja nyökkäyksiä. Myös ääni saattaa muuttua sekä kimpoilevat rakkaustähdet ympäröivät rakastuneen. Vain rakastunut voi ne nähdä ja saada "osuman" vaikka ne kiinnittävät helposti muidenkin kiinnostuksen. Tunteesta tulee yleensä ikimuistoinen.
https://www.youtube.com/watch?v=2Y26kWChIbY&list=RD2Y26kWChIbY&start_radio=1 - Anonyymi00010
Ja minä olen tiennyt sen koko ajan.
- Anonyymi00012
Auttaisko näihin lähestymiskielto,koska muuten näiden kaa ei pärjää!, tää on jumalan tosi!
- Anonyymi00011
No mutta tämähän se uutinen olikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään18917944Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903805Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu321914Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2801530Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?651511Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1621431Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151324Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141304- 811111
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2091053