Enää haluat? Tapailet kuitenkin toista joka on susta edelleen kiinnostunut. Mut petät hänetkin pitämällä muhun yhteyttä ja ovet auki.
Mitähän sä musta
16
291
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vähän köyhä novelli vielä toistaiseksi, palstaäijä lisää hieman kierroksia esim miten vaikka käly, anoppi ja serkku liittyy
- Anonyymi00002UUSI
Joo
- Anonyymi00003UUSI
En tiä kenelle nää on.mut mä lähen ulos tiettekö? IRL ? Moro
- Anonyymi00004UUSI
Mä oon jo.
- Anonyymi00005UUSI
Niin mitähän sä musta haluat?
- Anonyymi00006UUSI
Selvitä asiasi kasvotusten.
Ihmisillä on sosiaalista kanssakäymistä muidenkin kuin yhden ihmisen kanssa. Vai meinasitko että kun kanssasi keskustelee pitää muut ihmissuhteet lopettaa?- Anonyymi00007UUSI
Ei mutta jos on romanttisessa mielessä keskusteluja koko ajan niin mitä silloin toisesta haluaa jos tapailee myös romanttisessa mielessä muita
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei mutta jos on romanttisessa mielessä keskusteluja koko ajan niin mitä silloin toisesta haluaa jos tapailee myös romanttisessa mielessä muita
https://youtu.be/IN0KkGeEURw?si=wWlwmaDFKnuTrymd varmaan samaa rakkautta. Sivusta
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En tapaile romanttisessa mielässä muita.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Missä täällä on romanttisia keskusteluketjuja
- Anonyymi00008UUSI
Ei mulla ole edelleenkään ketään ollut sinun jälkeesi.
Marika - Anonyymi00009UUSI
Tapailkoon kukin ketä haluu niin miekin;)
- Anonyymi00012UUSI
En tietääkseni pidä sinuun yhteyttä.
- Anonyymi00013UUSI
Ime sitten munnaa!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ime sitten munnaa!
Vaikeaa, jos ei pidä yhteyttä.🤔
- Anonyymi00016UUSI
Mitä se sitten haittaa, koska itsekki oot naisten kanssa kokoajan. Hänellä oli myös nainen mukana.
Minä sanoin hänelle, että : Minä kyllä ajattelin, että minä muutan pois.
Hän määräs minut töihin niin selviää työkunto ensin niin voin muuttaa työn perässä mihin huvittaa!
Minulla on näitä hommiakin vielä ennen sitä, koska eräät haluavat myös nähdä minut, mutta HE EIVÄT HALUA NÄHDÄ SINUA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 314224
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344037- 613665
- 873521
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans323504Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643321- 812876
- 542805
- 252596
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142304