Ei tarvitse hävetä hänen käytöstään.
Uusi Miss Suomi ei ole ylimielinen lesoileva rasisti
16
335
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sivistynyt itsensä elättävä kotimainen nainen.
- Anonyymi00002
Nam 🩷
- Anonyymi00003
Osaa myös Suomen kieltä.
- Anonyymi00005
Orpo on pikku nillittäjä....tyhmä kuin aasi..
- Anonyymi00004
Lopettakaa jo tuo Sarahin haukkuminen. Hän teki sopimattomasti, kun julkaisi tuon kuvan ja tekstin. Mutta, nyt tuntuu jo siltä, että arvostelijat itse syyllistyvät todella pahaan nettikiusaamiseen ja rasismiin, kun itse puuttuvat Sarahin ulkomaalaistaustaan.
Ei kukaan kestä kovin pitkään sitä, että yhdestä mokasta haukutaan päivästä toiseen. Sarah pyysi anteeksi. Sen pitäisi jo riittää.- Anonyymi00006
Oli muutes 2 lähes samaan aikaan, toinen 'Finnair-bisnesluokan rehentely!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oli muutes 2 lähes samaan aikaan, toinen 'Finnair-bisnesluokan rehentely!
"Jengi heittaa meanwhile mä Finnairin business luokas" ✈️🥂
- Anonyymi00009
Olen samaa mieltä siitä, että Sarahin haukkuminen forumeilla saisi jo loppua. Hän on saanut pahimman mahdollisen rangaistuksen asiasta, johon hän itse ei ollut edes syyllinen, vaan hänen ystävänsä otti kuvan, joka lähti leviämään somessa.
Arvostelijat kuuluvat siihen nettikiusaajien ikävään sakkiin, jonka elämän kohokohtiin kuuluu jonkun julkisuuden henkilön nälviminen - anonyyminä tietenkin.
Sarah itse joutui rasismin kohteeksi syyskuussa, kun hänet valittiin miss Suomeksi.
Todennäköisesti nämä samat ääliöt haukkuivat häntä silloinkin, syyllistyen itse rasismiin...
Pieni vinkki näille 'ammattihaukkujille': Alkakaapa nyt kehua tätä uutta missiä kaikin tavoin, ja jättäkää entinen rauhaan. Sen verran luulisi löytyvän hyvää tahtoa teiltäkin... - Anonyymi00015
Ei se vaan riitä. Ei riitä kantiksillakaan. Elämä pilataan lopullisesti.
- Anonyymi00008
Voisi opetella suomenkieltä ja kotoutua.
- Anonyymi00010
Ei ole minkään näköinen ja ei ainakaan kaunis missi.
- Anonyymi00011
Onnistuu aasialaisten imitointi muiltakin, kuten metallican James Headfieldilta https://youtube.com/shorts/bx-zehlQ_38?si=koa_IKMQltZiGbF6
- Anonyymi00012
Saakohan enää myydä sellaisia valkoisia kiinalaisen näköisiä naamareita?
- Anonyymi00013
Aasialaisilla naamioilla on syvät juuret kulttuurissa, uskonnossa ja esittävässä taiteessa. Esim. teatteri- ja oopperalavoilla näkee tuollaisia aasialaisia naamioita.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aasialaisilla naamioilla on syvät juuret kulttuurissa, uskonnossa ja esittävässä taiteessa. Esim. teatteri- ja oopperalavoilla näkee tuollaisia aasialaisia naamioita.
Ai kauheeta jos jumalan teatterilla olisi ollut tuollaiset aasialaiset naamiot kun kävivät Oulussa heittelemässä sitä itseään katsojien päälle.
- Anonyymi00017
Haluutko nähdä kuumia profiileja? Täällä ne on 🍓 https://Brianna.hoty.lat/Brianna#/?/?/54rttas3k
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73873
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104718- 35587
- 35587
- 47583
- 40575
- 29572
- 50550
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34547- 35474