Uusi Miss Suomi ei ole ylimielinen lesoileva rasisti

Anonyymi-ap

Ei tarvitse hävetä hänen käytöstään.

16

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sivistynyt itsensä elättävä kotimainen nainen.

• Anonyymi00002

Nam 🩷

• Anonyymi00003

Osaa myös Suomen kieltä.

• Anonyymi00005

Orpo on pikku nillittäjä....tyhmä kuin aasi..

• Anonyymi00004

Lopettakaa jo tuo Sarahin haukkuminen. Hän teki sopimattomasti, kun julkaisi tuon kuvan ja tekstin. Mutta, nyt tuntuu jo siltä, että arvostelijat itse syyllistyvät todella pahaan nettikiusaamiseen ja rasismiin, kun itse puuttuvat Sarahin ulkomaalaistaustaan.
      Ei kukaan kestä kovin pitkään sitä, että yhdestä mokasta haukutaan päivästä toiseen. Sarah pyysi anteeksi. Sen pitäisi jo riittää.

• Anonyymi00006

Oli muutes 2 lähes samaan aikaan, toinen 'Finnair-bisnesluokan rehentely!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oli muutes 2 lähes samaan aikaan, toinen 'Finnair-bisnesluokan rehentely!

"Jengi heittaa meanwhile mä Finnairin business luokas" ✈️🥂

• Anonyymi00009

Olen samaa mieltä siitä, että Sarahin haukkuminen forumeilla saisi jo loppua. Hän on saanut pahimman mahdollisen rangaistuksen asiasta, johon hän itse ei ollut edes syyllinen, vaan hänen ystävänsä otti kuvan, joka lähti leviämään somessa.
        Arvostelijat kuuluvat siihen nettikiusaajien ikävään sakkiin, jonka elämän kohokohtiin kuuluu jonkun julkisuuden henkilön nälviminen - anonyyminä tietenkin.
        Sarah itse joutui rasismin kohteeksi syyskuussa, kun hänet valittiin miss Suomeksi.
        Todennäköisesti nämä samat ääliöt haukkuivat häntä silloinkin, syyllistyen itse rasismiin...

Pieni vinkki näille 'ammattihaukkujille': Alkakaapa nyt kehua tätä uutta missiä kaikin tavoin, ja jättäkää entinen rauhaan. Sen verran luulisi löytyvän hyvää tahtoa teiltäkin...

• Anonyymi00015

Ei se vaan riitä. Ei riitä kantiksillakaan. Elämä pilataan lopullisesti.

• Anonyymi00008

Voisi opetella suomenkieltä ja kotoutua.

• Anonyymi00010

Ei ole minkään näköinen ja ei ainakaan kaunis missi.

• Anonyymi00011
    • Anonyymi00012

Saakohan enää myydä sellaisia valkoisia kiinalaisen näköisiä naamareita?

• Anonyymi00013

Aasialaisilla naamioilla on syvät juuret kulttuurissa, uskonnossa ja esittävässä taiteessa. Esim. teatteri- ja oopperalavoilla näkee tuollaisia aasialaisia naamioita.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Aasialaisilla naamioilla on syvät juuret kulttuurissa, uskonnossa ja esittävässä taiteessa. Esim. teatteri- ja oopperalavoilla näkee tuollaisia aasialaisia naamioita.

Ai kauheeta jos jumalan teatterilla olisi ollut tuollaiset aasialaiset naamiot kun kävivät Oulussa heittelemässä sitä itseään katsojien päälle.

• Anonyymi00017

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      587
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      583
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      547
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe