Tämä kertomus on jatkoa aikaisemmille tyttöilijän seikkailuille osiin 1-xxx.
- Aaaaah... oiiiiih......, kuulin oman ääneni voihkivan kuin hengenhädässä. Vaikka ei minulla mitään hätää ollut, vaan nuoren parikymppisen innokkaan miehen kalu syvällä sisälläni. Kyse oli siis lähinnä nautinnosta eikä hätätilanteesta. Miten olin tähän tilanteeseen päätynyt, onkin taas sellainen normaali tapahtumaketju, kun kiimainen tyttöilijä lähtee tyrkylle kaupungille näyttäytymään.
Olin kesälomalle viikkoa aikaisemmin ja olin ehtinyt jo ensimmäisellä lomaviikolla jakamaan suutani marketin wc-tiloissa. Siitä kirjoitinkin edellisessä novellissa. Nyt olin lähtenyt taas tyttöilemään. Sen jälkeen, kun olin eronnut vaimostani, oli tyttöilyni lähtenyt kunnolla käyntiin. Olin reiluna 50v miehenä vapaa tekemään seksin suhteen, mikä kiinnosti. Ja toistaiseksi se tuntui olevan tyttöily, joka oli ollut suuriin syy avioeroon jäätyäni touhuistani kiinni.
Tyttöilijä seikkailee vekkihameessaan
15
1294
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olin aamulla herättyäni tehnyt normaalit aamutoimet kahvinjuonteineen ja aamupaloineen. Illalla olin valmistellut tämänpäiväisen tyttöilyn tarpeet jo valmiiksi esille. Sohvalle olin asetellut valmiiksi kaikki tarvittavat alusasut, vaatteet, peruukit yms, joten nyt aamulla ne olisi nopeasti päällepuettuna. Aamupalan syötyäni kävin vielä suihkussa ja hetken kuivateltuani aloin valmistautua kaupunkireissulleni. Ajomatkaa oli tunnin verran ja tarkoitukseni oli olla perillä klo 10 aikoihin.
- Anonyymi00002
Aloitin normaaliin tapaan meikkauksella, jota olin yrittänyt opetella ja harjoitella ahkerasti. Nykyisin se sujuikin suht näppärästi ja tuloskin yleensä ihan siedettävä. Valmista tuli parissakymmenessä minuutissa. Olin aloittanut meikkivoiteella ja kaikkien vaiheiden jälkeen viimeistellyt huuli- ja poskipunalla. Lopuksi vielä tummanruskea polkkamallin puolipitkä peruukki päähän ja olin valmis. Katselin itseäni peilistä. Läheltä minut tunnisti helposti mieheksi, mutta hieman kauempaa kaupungin vilinässä varmasti saattoi erehtyä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aloitin normaaliin tapaan meikkauksella, jota olin yrittänyt opetella ja harjoitella ahkerasti. Nykyisin se sujuikin suht näppärästi ja tuloskin yleensä ihan siedettävä. Valmista tuli parissakymmenessä minuutissa. Olin aloittanut meikkivoiteella ja kaikkien vaiheiden jälkeen viimeistellyt huuli- ja poskipunalla. Lopuksi vielä tummanruskea polkkamallin puolipitkä peruukki päähän ja olin valmis. Katselin itseäni peilistä. Läheltä minut tunnisti helposti mieheksi, mutta hieman kauempaa kaupungin vilinässä varmasti saattoi erehtyä.
Astelin sohvan luokse, jonka päällä päivän asu oli valmiiksi pinkattuna. Päällimmäisenä oli persikanväriset pikkarit pitsikoristeineen. Istuuduin sohvan reunalle ja laitoin ne ylleni. Sitten samaa sävyä olevat rintsikat ja niihin silikonitäytteen paikoilleen. Sitten mustat stayupit, vaaleanvihreä paitapusero ja tummanharmaa polvipituinen vekkihame. Hameen helma leveni hieman alaspäin, joten se liehui houkuttelevasti kävellessä. Vielä mustat korkkarit viiden sentin korolla, naulakosta musta naisten jakku ja pieni punainen käsilaukku, jossa säilytin puhelimeni, lompakkoni ja muut tarpeet. Ja sitten ulos ja autoon välittämättä siitä näkyikö naapureita vai ei. Nyt olivat halut sen verran pinnassa ja kiima päällä, etten ehkä ajatellut ihan loppuun asti. Ei minulla olisi kyllä oikein varaa jäädä tästä tyttöilystä naapureillekin kiinni. Mutta tehty mikä tehty. Starttasin auton ja suuntadin valtatielle kohti kaupunkia.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Astelin sohvan luokse, jonka päällä päivän asu oli valmiiksi pinkattuna. Päällimmäisenä oli persikanväriset pikkarit pitsikoristeineen. Istuuduin sohvan reunalle ja laitoin ne ylleni. Sitten samaa sävyä olevat rintsikat ja niihin silikonitäytteen paikoilleen. Sitten mustat stayupit, vaaleanvihreä paitapusero ja tummanharmaa polvipituinen vekkihame. Hameen helma leveni hieman alaspäin, joten se liehui houkuttelevasti kävellessä. Vielä mustat korkkarit viiden sentin korolla, naulakosta musta naisten jakku ja pieni punainen käsilaukku, jossa säilytin puhelimeni, lompakkoni ja muut tarpeet. Ja sitten ulos ja autoon välittämättä siitä näkyikö naapureita vai ei. Nyt olivat halut sen verran pinnassa ja kiima päällä, etten ehkä ajatellut ihan loppuun asti. Ei minulla olisi kyllä oikein varaa jäädä tästä tyttöilystä naapureillekin kiinni. Mutta tehty mikä tehty. Starttasin auton ja suuntadin valtatielle kohti kaupunkia.
Saavuin kaupunkiin hyvissä ajoin suunnitelmani mukaan, joten päätin käydä kahvilla tutun jättimarketin kahviossa. Se oli sama marketti, jonka wc-tiloissa olin jokin aika sitten tehnyt pikaista tuttavuutta miehen kanssa. Muistot hymyilyttivät vieläkin.
Parkkeerasin autoni ja empimättä nousin autosta ja suuntasin liukuoville, joiden jälkeen kahvio olisikin heti oikealla. Kävelin korot kopsuen ja helmat heiluen suoraan kahvion tiskille. Vielä oli hiljaista, koska kello oli vasta yhdeksän ja kahvio oli vasta avautunut, eikä marketin puolellakaan ollut vielä vilskettä. Otin kupin kahvia ja pientä suolaista purtavaa ja siirryin kassalle maksamaan. Kassaneiti ei näyttänyt sen kummemmin hämmästelevän ulkomuotoani, vaan iloisesti hymyillen toivotti vielä hauskaa päivää. Siirryin pöytään istumaan muuten tyhjään saliin, olin näemmä aamun ensimmäinen asiakas. Valitsin paikkani hieman suojaisammalta seinältä, eikä minua voinut nähdä marketin puolelta. Sen verran olin oppinut varovaiseksi tuttujen varalta, vaikken ollutkaan ihan helpolla tunnistettavissa. Pian rauhani kuitenkin rikkoutui, kun sisälle asteli puliseva kolmen nuoren miehen porukka. Minkään nuorisoporukan silmien eteen en olisi halunnut tyttöilemään, sillä heidän käytöksestään ei aina voinut olla varma. Tulisiko jotain kuittailua tai huutelua? No, toivottavasti saisin olla rauhassa. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saavuin kaupunkiin hyvissä ajoin suunnitelmani mukaan, joten päätin käydä kahvilla tutun jättimarketin kahviossa. Se oli sama marketti, jonka wc-tiloissa olin jokin aika sitten tehnyt pikaista tuttavuutta miehen kanssa. Muistot hymyilyttivät vieläkin.
Parkkeerasin autoni ja empimättä nousin autosta ja suuntasin liukuoville, joiden jälkeen kahvio olisikin heti oikealla. Kävelin korot kopsuen ja helmat heiluen suoraan kahvion tiskille. Vielä oli hiljaista, koska kello oli vasta yhdeksän ja kahvio oli vasta avautunut, eikä marketin puolellakaan ollut vielä vilskettä. Otin kupin kahvia ja pientä suolaista purtavaa ja siirryin kassalle maksamaan. Kassaneiti ei näyttänyt sen kummemmin hämmästelevän ulkomuotoani, vaan iloisesti hymyillen toivotti vielä hauskaa päivää. Siirryin pöytään istumaan muuten tyhjään saliin, olin näemmä aamun ensimmäinen asiakas. Valitsin paikkani hieman suojaisammalta seinältä, eikä minua voinut nähdä marketin puolelta. Sen verran olin oppinut varovaiseksi tuttujen varalta, vaikken ollutkaan ihan helpolla tunnistettavissa. Pian rauhani kuitenkin rikkoutui, kun sisälle asteli puliseva kolmen nuoren miehen porukka. Minkään nuorisoporukan silmien eteen en olisi halunnut tyttöilemään, sillä heidän käytöksestään ei aina voinut olla varma. Tulisiko jotain kuittailua tai huutelua? No, toivottavasti saisin olla rauhassa.Toiveeni siitä, ettei poikajoukko huomaisi minua mureni heti alkuunsa. Heti kassajonossa yksi heistä vilkaisi suuntaani ja katsoi pitkään. Valitettavasti satuin juuri katsomaan heidän suuntaansa ja katseemme ehtivät kohdata, vaikka käänsin katseeni nopeasti. Näin silmäkulmastani, kuinka katselijani sanoi jotakin muille. Ja kaikki katsoivat suuntaani, mutta yritin olla kuin en huomaisi. Olin valinnut istumapaikkani ajatellen, että kahvilan ulkopuolelta en olisi näkyvissä, mutta enpä ollut ajatellut kassajonoa. Olin siinä kuin tyrkyllä stayupsäärineni ja lyhyine hameineni.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Toiveeni siitä, ettei poikajoukko huomaisi minua mureni heti alkuunsa. Heti kassajonossa yksi heistä vilkaisi suuntaani ja katsoi pitkään. Valitettavasti satuin juuri katsomaan heidän suuntaansa ja katseemme ehtivät kohdata, vaikka käänsin katseeni nopeasti. Näin silmäkulmastani, kuinka katselijani sanoi jotakin muille. Ja kaikki katsoivat suuntaani, mutta yritin olla kuin en huomaisi. Olin valinnut istumapaikkani ajatellen, että kahvilan ulkopuolelta en olisi näkyvissä, mutta enpä ollut ajatellut kassajonoa. Olin siinä kuin tyrkyllä stayupsäärineni ja lyhyine hameineni.
Poikakolmikko sai ostoksensa maksettua ja lähtivät valitsemaan istumapaikkaa. He suuntasivat suoraan minua kohti ja istuutuivat muutaman pöydänmitan päähän minusta käytävän toiselle puolelle. Kaksi heistä oli kasvot minuunpäin ja yksi selin. Selvästi he tulivat siis seuraamaan minua, sillä olisihan tyhjässä kahvilassa ollut paikkoja muuallakin. Harmittelin mielessäni, sillä en ollut ajatellut joutuvani minkään teinilauman kohteeksi. Yritin olla rauhallinen ja juoda kahviani kuin kaikki olisi ok. Näin kyllä silmäkulmastani kuinka pojat selvästi vilkaisivat toistuvasti suuntaani ja puhuivat keskenään. Olin hermostuksissani juonut kahvimukini tyhjäksi ja juotava oli loppunut kesken. Kaikesta huolimatta ajattelin hieman kiusoitella ja nousin pöydästä hakeakseni santsikupin. Oioin vekkihameeni helmaa muutamalla pyyhkäisyllä ja otin käsilaukkuni ja tyhjän kuppini ja lähdin kassalle päin. Jouduin kävelemään kolmikon pöydän ohi ja tunsin katseet selässäni mennessäni kahviautomaatille päin. Maksoin kassalla aina yhtä iloiselle kassatytölle, joka ei näyttänyt hämmästelevän ulkomuotoani edelleenkään. Kävelin takaisin pöytääni taas poikien katseiden seuratessa. Olin tainnut saada useamman ihailijan. Istuuduin ja tunsin tutun kihelmöinnin vatsanpohjassani, kun halut alkoivat nousta pintaan. Yritin rauhoitella itseäni, eiväthän he voi olla kiinnostuneita tällaisesta transusta. Mutta kohta tapahtui jotain yllättävää.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Poikakolmikko sai ostoksensa maksettua ja lähtivät valitsemaan istumapaikkaa. He suuntasivat suoraan minua kohti ja istuutuivat muutaman pöydänmitan päähän minusta käytävän toiselle puolelle. Kaksi heistä oli kasvot minuunpäin ja yksi selin. Selvästi he tulivat siis seuraamaan minua, sillä olisihan tyhjässä kahvilassa ollut paikkoja muuallakin. Harmittelin mielessäni, sillä en ollut ajatellut joutuvani minkään teinilauman kohteeksi. Yritin olla rauhallinen ja juoda kahviani kuin kaikki olisi ok. Näin kyllä silmäkulmastani kuinka pojat selvästi vilkaisivat toistuvasti suuntaani ja puhuivat keskenään. Olin hermostuksissani juonut kahvimukini tyhjäksi ja juotava oli loppunut kesken. Kaikesta huolimatta ajattelin hieman kiusoitella ja nousin pöydästä hakeakseni santsikupin. Oioin vekkihameeni helmaa muutamalla pyyhkäisyllä ja otin käsilaukkuni ja tyhjän kuppini ja lähdin kassalle päin. Jouduin kävelemään kolmikon pöydän ohi ja tunsin katseet selässäni mennessäni kahviautomaatille päin. Maksoin kassalla aina yhtä iloiselle kassatytölle, joka ei näyttänyt hämmästelevän ulkomuotoani edelleenkään. Kävelin takaisin pöytääni taas poikien katseiden seuratessa. Olin tainnut saada useamman ihailijan. Istuuduin ja tunsin tutun kihelmöinnin vatsanpohjassani, kun halut alkoivat nousta pintaan. Yritin rauhoitella itseäni, eiväthän he voi olla kiinnostuneita tällaisesta transusta. Mutta kohta tapahtui jotain yllättävää.
Kasvot minuun päin istunut nuorimies vilkaisi minua nopeasti ja sanoi jotain kavereilleen pöydässä. Näin silmäkulmastani toisten nyökkäävän ja puhujan nousevan ylös ja lähtevän kävelemään pöytääni kohti. Vatsaani kipristi jännityksestä. Mies pysähtyi pöytäni viereen.
- "Hei, anteeksi, että häiritsen. Haluaisitko tulla istumaan tuonne meidän pöytäämme. Yksi paikka olisi vielä tyhjänä", nuori mies sanoi kohteliaasti.
Sydämeni pamppaili, mutta sain vastattua rauhallisella äänellä.
-"Kiitos, tulen kyllä mielelläni, jos seura vaan kelpaa ja kiinnostaa". Nousin pöydästä astelin nuorten miesten pöytään ja istuuduin tyhjälle paikalle. Kyllä jännitti, mikähän tässä on homman nimi.
Tervehdimme lyhyesti ja esittäydyimme. Minua puhutellut oli Ville, sitten hänen vieressään istui Jere ja minun vieressäni Kimmo. Minä esittäydyin Elinaksi, ettei roolistani jäänyt mitään epäselvää. Joukkio kertoi olevansa opiskelijoita paikallisessa yliopistossa ja käyneensä aamulla salilla ja pelaamassa sulkapalloa. Luentoja oli vasta iltapäivällä parin kolmen tunnin päästä, joten he olivat päättäneet tulla kahville. Ville ja Jere olivat enemmän äänessä, vieressäni istuva Kimmo ei niinkään, mutta kaikki kohteliaita ja mukavia miehiä. Mutta vielä minulle oli epäselvää, miksi olin saanut kutsun pöytään.
Pojat olivat tutustuneet toisiinsa opiskelun alussa ja ystävystyneet. He viettivät vapaa-aikaa yhdessä paljon ja viettivät myös iltaa yhdessä usein. Illanviettojen yhteydessä he olivat jotenkin hairahtuneet harrastamaan myös seksiä keskenään, vaikka olivatkin pitäneet itseään ihan heteroina siihen asti. Asialle hieman naurahdeltiin pöydässä. Yksi heistä, lähinnä Kimmo ,oli joskus pukeutunut myös naisten alusasuihin näissä riennoissa mutta ei mitään täydellistä pukeumista. Lähinnä jotain marketin alelaareista löytyneitä rintsikoita ja pikkareita oli ollut päällä. Tämän kiinnostuksen takia he olivat halunneet jututtaa minua.
Kerroin itsestäni ja tilanteestani ja siitä, että olin tyttöilyä harrastanut jo vuosia salaa ja nyt eron jälkeen ihan aktiivisesti. Myönsin myös harrastaneeni seksiä useiden miesten kanssa, kun sekin tuntui poikia kiinnostavan. Tunnustin myös olleeni aina ottavana osapuolena suuhun tai anaaliin. Lopulta keskustelu alkoi päästä varsinaiseen asiaan. Ville toimi taasa puhemiehenä.
-"Jos totta puhutaan, haluaisimme harrastaa seksiä kanssasi. Kiinnostuimme sinusta heti, kun näimme sinut istumassa täällä."
-"Ohoh, se oli suoraa puhetta. Kyllä minuakin kiinnostaa. Mutta millaista seksiä ja onko mitään paikkaa?", yritin sanoa rauhallisella äänellä, vaikka sydämeni pamppaili. Olin jo kiimassa.
-"Kyllä me tykätään ihan anaalipanosta, varsinkin, kun olet tuollainen seksipommi. Ja jos sinulle käy autohommat? Tilava farmariauto olisi." - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kasvot minuun päin istunut nuorimies vilkaisi minua nopeasti ja sanoi jotain kavereilleen pöydässä. Näin silmäkulmastani toisten nyökkäävän ja puhujan nousevan ylös ja lähtevän kävelemään pöytääni kohti. Vatsaani kipristi jännityksestä. Mies pysähtyi pöytäni viereen.
- "Hei, anteeksi, että häiritsen. Haluaisitko tulla istumaan tuonne meidän pöytäämme. Yksi paikka olisi vielä tyhjänä", nuori mies sanoi kohteliaasti.
Sydämeni pamppaili, mutta sain vastattua rauhallisella äänellä.
-"Kiitos, tulen kyllä mielelläni, jos seura vaan kelpaa ja kiinnostaa". Nousin pöydästä astelin nuorten miesten pöytään ja istuuduin tyhjälle paikalle. Kyllä jännitti, mikähän tässä on homman nimi.
Tervehdimme lyhyesti ja esittäydyimme. Minua puhutellut oli Ville, sitten hänen vieressään istui Jere ja minun vieressäni Kimmo. Minä esittäydyin Elinaksi, ettei roolistani jäänyt mitään epäselvää. Joukkio kertoi olevansa opiskelijoita paikallisessa yliopistossa ja käyneensä aamulla salilla ja pelaamassa sulkapalloa. Luentoja oli vasta iltapäivällä parin kolmen tunnin päästä, joten he olivat päättäneet tulla kahville. Ville ja Jere olivat enemmän äänessä, vieressäni istuva Kimmo ei niinkään, mutta kaikki kohteliaita ja mukavia miehiä. Mutta vielä minulle oli epäselvää, miksi olin saanut kutsun pöytään.
Pojat olivat tutustuneet toisiinsa opiskelun alussa ja ystävystyneet. He viettivät vapaa-aikaa yhdessä paljon ja viettivät myös iltaa yhdessä usein. Illanviettojen yhteydessä he olivat jotenkin hairahtuneet harrastamaan myös seksiä keskenään, vaikka olivatkin pitäneet itseään ihan heteroina siihen asti. Asialle hieman naurahdeltiin pöydässä. Yksi heistä, lähinnä Kimmo ,oli joskus pukeutunut myös naisten alusasuihin näissä riennoissa mutta ei mitään täydellistä pukeumista. Lähinnä jotain marketin alelaareista löytyneitä rintsikoita ja pikkareita oli ollut päällä. Tämän kiinnostuksen takia he olivat halunneet jututtaa minua.
Kerroin itsestäni ja tilanteestani ja siitä, että olin tyttöilyä harrastanut jo vuosia salaa ja nyt eron jälkeen ihan aktiivisesti. Myönsin myös harrastaneeni seksiä useiden miesten kanssa, kun sekin tuntui poikia kiinnostavan. Tunnustin myös olleeni aina ottavana osapuolena suuhun tai anaaliin. Lopulta keskustelu alkoi päästä varsinaiseen asiaan. Ville toimi taasa puhemiehenä.
-"Jos totta puhutaan, haluaisimme harrastaa seksiä kanssasi. Kiinnostuimme sinusta heti, kun näimme sinut istumassa täällä."
-"Ohoh, se oli suoraa puhetta. Kyllä minuakin kiinnostaa. Mutta millaista seksiä ja onko mitään paikkaa?", yritin sanoa rauhallisella äänellä, vaikka sydämeni pamppaili. Olin jo kiimassa.
-"Kyllä me tykätään ihan anaalipanosta, varsinkin, kun olet tuollainen seksipommi. Ja jos sinulle käy autohommat? Tilava farmariauto olisi."-"Jaaha, tuo on kyllä paljon pyydetty, että tästä kahvipöydästä suoraan nussittavaksi jonkun farmariauton peräkonttiin", sanoin hieman ilkikurisesti hymyillen.
Pelin henki ja tilanne oli kaikille pöydässäolijoille jo selvä, tämä päätyisi seksiin tavalla tai toisella jossain paikassa. Molemminpuolinen halu oli noussut jo aikaisemmin jutustelun aikana ja oli vain loppuhuipennusta vailla.
-"Olisi kyllä mukava, jos lähtisit. Tai jos sulla olisi ehdottaa jotain paikkaa" Ville jatkoi.
-"No, eipä mulla paikkaa ole tähän hätään. Mennään sitten", sanoin.
Nousimme pöydästä ja palautimme astiat. Kahvilan kassalla oli jo tulossa seuraavia asiakkaita, oli siis hyvä aika jo poistua. Poistuimme kassan ohi, josta kuului toivotukset hyvälle päivän jatkolle. Vilkaisin olkani yli ja näin kassarouvan katsovan meitä hieman hymyillen ja katseemme kohtasivat. Hän näytti ymmärtävän, mitä oli tapahtumassa. Seurasin miehiä liukuovista ulos parkkipaikalle, jossa ihmisiä liikkui vielä harvakseltaan. Astelimme ruotsalaisvalmisteisen farmarin viereen, takalasit näyttivät olevan tummennetut. Huvä niin.
-"Mites tehdään? Siirrytäänkö tuonne parkkipaikan reunalle, siellä voisi olla sen verran rauhallista", Ville sanoi.
- Anonyymi00009
Huomasimme kuitenkin ison kodinkoneliikkeen parkkipaikan tien toisella puolella, liike oli vielä kiinni, joten parkkialue oli ihan tyhjä. Nousimme autoon, Ville kuskin paikalle, Jere etupenkille ja Kimmo viereeni takapenkille. Auto laitettiin parkkiin kauas liikkeen sisäänkäynnistä, eikä alueen sillä reunalla ollut edes jalkakäytävää tai pyörätietä. Siinä olisi riittävän rauhallinen paikka hetkeksi.
Nousimme vielä autosta. Poikien kesken tunnelma oli selvästi hieman hermostuneen jännittynyt, mutta hyväntuulinen. Itse aloin hiljalleen tajuta, mihin olin suostunut. Minä, yli 50v koulutettu insinööri olin suostunut tällaiseen! Työelämässä toimin esimiesasemassa päällikkötason tehtävässä, mutta kohta minua panisivat opiskelijapojat jossain auton peräkontissa! Mutta en voinut kiimalleni mitään, nyt oli myöhäistä katua, eikä minulla ollut aikomustakaan.
Pitemmittä puheitta Ville käänsi autonsa takaistuimet alas.
-"Siinä se olisi valmiina", hän sanoi katsoen minua.
-"Selvä on", vastasin ja kömmin takaovesta sisään. Tilaa oli riittävästi puoli-istuvaan asentoon. Otin käsilaukkuni ja aloin kaivella näkösälle kortsuja ja liukkarituubia. Samassa myös Ville tuli viereeni muiden jäädessä ulkopuolelle seisomaan, ovet lyötiin kiinni. Tunsin käden jo vaeltavan hameeni alla ja etsivän pöksyjen vyötäröä. Ne lähtivät jalasta yhdellä nykäisyllä ja lensivät jonnekin peräkontin nurkkaan.
Ville ei aikaillut toimissaan, vaan kiskoi collegehousunsa ja boxerinsa puolireiteen ja tuli reisieni väliin. Näin elimen olevan jo reilusti puolijäykkänä ja hamusin kiireesti paketista kumen ja ojensin sen. Itse aloin rasvata aukkoani samalla, kun Ville hoiteli itseään täyteen mittaansa ja rullasi kumen paikalleen. Ahtaassa tilassa hän kömpi vielä päälleni ja toi jäykän elimensä suuni eteen.
- " Tiedät kyllä, mitä pitää tehdä", hän sanoi.
Tiesinhän minä, avasin huuleni ja otin kumenmakuisen peniksen suuhuni. Muutama työntö riitti, elin oli jäykkä kuin seiväs. Pursotin siihen vielä liukkaria. Nyt ei ollut näköjään esileikeille aikaa, mutta siihen olin jo tottunut.
Ville puski kiimassa päälleni ja kaappasi reiteni käsivarsien sisään ja taittoi jalkani tiukkaan koukkuun käsivarsieni päälle, olin tiukassa paketissa miehen alla reikä tyrkyllä. Olin sananmukaisesti korkkarit katossa.
Tunsin jo elimen reikääni vasten ja paineen kasvaessa kipu vihlaisi.
-" Aaaiiiih... odota vähän...aiiiiiiihhh", ehdin huudahtaa, kun samalla hetkellä sulkijalihakseni antoi periksi ja terska tunkeutui sisälleni. Sitten koko varren mitalta. Sitten alkoi kiihkeä nainti, sisään...ulos.... sisään ulos...... En voinut kuin ihmetellä nuoren miehen kiihkoa, kun hän silmät suljettuina painoi menemään. Arvasin, ettei tämä kestäisi kauan ja jo muutaman työnnön jälkeen miehen keho jäykistyi ja kiihkeän huohotuksen säestyksellä kalu survottiin anukseeni niin syvälle kuin sen suinkin sai. Tunsin sen pumppaavan lastinsa sisälläni. Ville lysähti päälleni, mutta nopeasti hän vetäytyi sisältäni.
-" Sori, olin aika nopea, tulin aika rajusti", hän sanoi.
-"Ei haittaa mitään, teitähän tänne tultiin tyydyttämään", naurahdin. Tunsin kyllä aukollani, että olin tyydyttänyt. Sen enempää en ehtinyt miettiä, kun Jere jo kömpi autoon viereeni. - Anonyymi00010
Jerekään ei paljon aikaillut toimissaan, vaan pyysi minua kääntymään mahalleni samalla, kun kiskoi housujaan alemmas. Pyörähdin mahalleni ja ojensin hänelle kortsukäärön ja liukkarin. Vilkaisin taakseni ja näin elimen olevan jo lähes täydessä mitassaan Jeren sitä runkatessa. Jäin hetkeksi odottamaan ja samalla nostin hieman lantiota ylemmäs. Huomasin takakontin nurkassa vanhan ensiapulaukun ja asettelin sen alavatsani alle. Nyt olin sopivasti tyrkyllä. Kuulin muovisen kortsupaketin rapinaa, kun sitä revittiin auki. Sen jälkeen kuului muovituubin korkin rapsahdus ja tunsin sormen reiälläni, kun sinne laitettiin lisää liukastetta. Miehen paino laskeutui päälleni ja samalla tunsin myös painetta reiälläni. Nyt sain sen helposti sisälleni jo valmiiksi rentoutuneeseen reikääni.
- Anonyymi00011
Muuten homma meni, kuten äskenkin. Kalun varsi oli sisälläni kovana kuin seiväs ja se työsti kiivaasti sisään ja ulos ja kuulin kiihkeän hengityksen korvani juuressa. Nuoren miehen innokkuus kostautui, ja jo muutamien työntöjen jälkeen sain taas tuntea, kuinka sisälleni purkauduttiin. Jere vetäytyi nopeasti sisältäni, nosti housunsa ja poistui autosta. Lähes samantien pojista viimeisin ja hiljaisin nousi autoon vierelleni.
-" Hei, kuinkas sulla menee? Vieläkö sinä jaksat minunkin kanssani?", hän kysyi kohteliaasti. Olin hieman yllättynyt, enkä osannut sanoa heti mitään.
-"Joo, totta kai. Sitä vartenhan minä teidän mukaanne lähdin" , sain viimein sanottua
-"Mitäs sinä halusisit", jatkoin vielä.- Anonyymi00012
-"Ole vaan siinä mahallasi, noin käy hyvin", Jere vastasi. Ojensin hänelle kondomin, liukkarituubi oli jo valmiina takapuoleni vieressä lattialla. Collegehousujen etumuksessa näkyi jo melkoinen pullistuma ja kiihottuneena ojensin käteni ja tartuin siihen.
-"Tunnutkin olevan jo aivan valmiina" sanoin ja runkkasin jäykkää kalua housun läpi. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
-"Ole vaan siinä mahallasi, noin käy hyvin", Jere vastasi. Ojensin hänelle kondomin, liukkarituubi oli jo valmiina takapuoleni vieressä lattialla. Collegehousujen etumuksessa näkyi jo melkoinen pullistuma ja kiihottuneena ojensin käteni ja tartuin siihen.
-"Tunnutkin olevan jo aivan valmiina" sanoin ja runkkasin jäykkää kalua housun läpi.Katsoin samalla tuulilasin läpi auton etupuolelle ja muiden kaverusten juttelevan siellä hyväntuulisen näköisenä. Syystäkin varmaan, olivathan he saaneet juuri purkaa paineensa, jota kyllä äsken tunsin olleen. Kimmo kiskoi housunsa puolireiteen ja paljasti reippaan kokoisen kalunsa juhlakunnossa. Taisi olla suurin näistä kaveruksista. Kumi pyörähti sukkelasti paikoilleen ja itse painauduin tiiviisti makuulle odottamaan tulevaa.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Katsoin samalla tuulilasin läpi auton etupuolelle ja muiden kaverusten juttelevan siellä hyväntuulisen näköisenä. Syystäkin varmaan, olivathan he saaneet juuri purkaa paineensa, jota kyllä äsken tunsin olleen. Kimmo kiskoi housunsa puolireiteen ja paljasti reippaan kokoisen kalunsa juhlakunnossa. Taisi olla suurin näistä kaveruksista. Kumi pyörähti sukkelasti paikoilleen ja itse painauduin tiiviisti makuulle odottamaan tulevaa.
Yllätyin, kun tunsin sormien alkavan hellästi sivellä sivellä nilkkojani ja pohkeitani. Sormet liukuivat keveästi nylonin pintaa pitkin ja samalla tunsin myös huulten kosketuksen sääreni sisäpinnalla. Vilkaisin hämmästyneenä taakseni. Näin Kimmon suutelevan pohkeitani ja liuattavan huuliaan pitkin reisieni sisäpintaa samalla, kun sormet tekivät hellää työtään pitkin stayupin pintaa. Tämä oli ihan muuta kuin mitä olin odottanut. Koskettelu ja suutelu siirtyivät hiljalleen ylemmäs, pepun kautta alaselkääni, siihen, mitä siellä oli näkyvissä hameen ja paitapuseron välissä. Viimein huulet saavuttivat niskani ja kaulani. Tunsin kiihkeän hengityksen poskellani samalla, kun tunsin terskan painautuvan reiälleni.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Yllätyin, kun tunsin sormien alkavan hellästi sivellä sivellä nilkkojani ja pohkeitani. Sormet liukuivat keveästi nylonin pintaa pitkin ja samalla tunsin myös huulten kosketuksen sääreni sisäpinnalla. Vilkaisin hämmästyneenä taakseni. Näin Kimmon suutelevan pohkeitani ja liuattavan huuliaan pitkin reisieni sisäpintaa samalla, kun sormet tekivät hellää työtään pitkin stayupin pintaa. Tämä oli ihan muuta kuin mitä olin odottanut. Koskettelu ja suutelu siirtyivät hiljalleen ylemmäs, pepun kautta alaselkääni, siihen, mitä siellä oli näkyvissä hameen ja paitapuseron välissä. Viimein huulet saavuttivat niskani ja kaulani. Tunsin kiihkeän hengityksen poskellani samalla, kun tunsin terskan painautuvan reiälleni.
Miehen paino laskeutui ihanasti päälleni saaden minut tuntemaan oloni alistetuksi. Käänsin päätäni, minkä voin ja näin Kimmon kasvot edessäni, tunsin hengityksen. Sitten hän suuteli minua pitkään samalla, kun kyrpä tunkeutui reikääni taas kerran. Suudelma jatkui pitkään kyrvän soutaessa edestakaisin sisälläni ja käsien silitellessä niskaani ja kaulaani. Huulet irtosivat toisistaan raskaan huohotuksen saattelemana. Silloin tahtomattani suustani pääsi tuo nautinnon voihkaisu. Ensimmäisen kerran koskaan miehen kanssa ollessani tunsin myös oman elimeni heräävän sen hangatessa alustaa vasten. Tartuin siihen, aloin runkata,se oli jo puolijäykkänä ja kohta täydessä seisokissa. Niin oli myös sisälläni oleva. Ja se purkautui syvälle minuun. Laukesin itsekin hetken päästä ja purkauduin hameeni sisäpuolelle. Ehdin kyllä tajuta, ettei se ollut järkevästi tehty, mutta minkäs kiimalleen voi. Kimmo makasi päälläni huohottaen ja veti pian elimensä reiästäni.
-Kiitos sulle, sepäs oli varsinaista....,", hän sanoi hengityksen tasaannuttua.
-"Ei mitään kiittämistä, minäkin laukesin ensimmäisen kerran miehen kanssa", vastasin.
Kimmo poistui autosta ja meni ulos toisten luokse. Noukin mytyssä olevat pikkarini kontin nurkasta, oioin ne, käännyin selälleni ja ujutin ne takaisin jalkaani. Hameen etupuolella näkyi kämmenen kokoinen tumma spermatahra. Voihan.... Solahdin ulos ovesta ja astelin poikien viereen. Koko hommassa kolmen miehenalun kanssa ei ollut aikaa hirveästi mennyt, ehkä parikymmentä minuuttia.
-"No niin, siinä kai se oli", sanoin pojille.
- "Joo, niin kai se oli, toivottavasti pidit", puhemiehenä toiminut Ville sanoi.
-"Olihan tämä jotain muuta kuin mitä aamulla ajattelin, mutta aikamoinen kokemus kieltämättä. On tässä aika nussittu ja tyttömäinen olo", vastasin pieni hymy huulillani.
-"Ok, jos kiinnostaa, voitaisiin joskus ottaa uusiksi. Tulisit vaikka meidän illanviettoomme", sain vastaukseksi.
-"Ohoh, jaa kiitos luottamuksesta. En lupaa mitään, mutta numeroni voin antaa, laita tekstaria sitten. Vastaan, kun pystyn", sanoin.
Ville kaivoi puhelimensa taskustaan ja näppäili sinne numeroni talteen. Samalla katsoin hieman toisten takana seisovaa Kimmoa. Katseemme kohtasivat, hymyilimme, ja nyökkäsin hänelle huomaamattomasti. Ehkä ainakin hänet haluaisin vielä tavata.
-"Selvä, lähden tästä sitten autolleni, nähdään ehkä", sanoin ja käännyin kohti marketin parkkipaikkaa ja lähdin kävelemään. Ainoa ongelma tilanteessa oli se, että autoni oli marketin toisella puolella ja matkaa oli varmaan 200 metriä jalkakäytävää pitkin. Ja hameeni etumuksessa oli tumma läiskä spermani jäljiltä. Mutta ei auttanut kuln mennä. Parkkipaikalla liikkui ihmisiä jo runsaasti, mutta jalkakäytävä ja pyörätie vaikuttivat vielä vähän rauhallisemmalta. Mutta tietenkin kävellessäni vastaan tuli pari pyöräilijää ja muutamia jalankulkijoita. En tiedä, huomasiko heistä kukaan, eikä se minua juurikaan kiinnostanut. Saavuin autolleni, kaivoin avaimet käsilaukustani, istuuduttuani starttasin autoni. Jostakin syystä mieleni teki saada kupillinen kahvia. Mutta tahraisessa hameessani en voinut sitä ainakaan marketin kahviosta hakea. Eikä minulla ollut mitään varavaatteita mukana, ainoastaan miesten vaatteet olivat varalle. Sammutin autoni ja mietin hetken. Päätin vaihtaa hameeni tilalle omat farkkuni. Ihan tyylikäs asuhan sekin oli korkkareineen ja jakkuineen.
Nousin autosta ja kävelin kaupan liukuovista sisälle suoraan kahvion tiskille. Ihmisiä oli jo runsaasti liikkeellä kaupan käytävillä, mutta onnekdi en tässä asussa ollut tunnistettavissa. Otin pahvisen mukin, laskin siihen kahvia ja laitoin muovisen kannen paikoilleen. Joisin kahvini automatkalla. Kassalla oli sana rouva kuin puolisentuntia sitten lähtiessämme.
-'Hei, jahas, toinen kuppi aamutuimaan", sain hymyilevän tervehdyksen. Hän siis muisti minut, syystäkin tietenkin.
-"Joo, se maistuu näin aamulla. Eiköhän tässä ole jo kahvin edestä tullutkin", sanoin ja katsoin myyjää. Katseesta oli vaikea tulkita mitään.
-"Niinpä, hän kuitenkin tokaisi pienoinen hymy huulillaan. En voinut olla hymyilemättä takaisin. Maksoin, sanoin kiitokset ja sain vastaukseksi toivotukset hyvästä päivänjatkosta. Otin mukini ja kävelin autolleni ripeästi korot reilusti kopsuen. Tämä reissu oli paluumatkaa vaille valmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13913233Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853685Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1262985Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511339Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141214- 811081
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989