Tyttöilijä seikkailee vekkihameessaan

Anonyymi-ap

Tämä kertomus on jatkoa aikaisemmille tyttöilijän seikkailuille osiin 1-xxx.

- Aaaaah... oiiiiih......, kuulin oman ääneni voihkivan kuin hengenhädässä. Vaikka ei minulla mitään hätää ollut, vaan nuoren parikymppisen innokkaan miehen kalu syvällä sisälläni. Kyse oli siis lähinnä nautinnosta eikä hätätilanteesta. Miten olin tähän tilanteeseen päätynyt, onkin taas sellainen normaali tapahtumaketju, kun kiimainen tyttöilijä lähtee tyrkylle kaupungille näyttäytymään.

Olin kesälomalle viikkoa aikaisemmin ja olin ehtinyt jo ensimmäisellä lomaviikolla jakamaan suutani marketin wc-tiloissa. Siitä kirjoitinkin edellisessä novellissa. Nyt olin lähtenyt taas tyttöilemään. Sen jälkeen, kun olin eronnut vaimostani, oli tyttöilyni lähtenyt kunnolla käyntiin. Olin reiluna 50v miehenä vapaa tekemään seksin suhteen, mikä kiinnosti. Ja toistaiseksi se tuntui olevan tyttöily, joka oli ollut suuriin syy avioeroon jäätyäni touhuistani kiinni.

3

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olin aamulla herättyäni tehnyt normaalit aamutoimet kahvinjuonteineen ja aamupaloineen. Illalla olin valmistellut tämänpäiväisen tyttöilyn tarpeet jo valmiiksi esille. Sohvalle olin asetellut valmiiksi kaikki tarvittavat alusasut, vaatteet, peruukit yms, joten nyt aamulla ne olisi nopeasti päällepuettuna. Aamupalan syötyäni kävin vielä suihkussa ja hetken kuivateltuani aloin valmistautua kaupunkireissulleni. Ajomatkaa oli tunnin verran ja tarkoitukseni oli olla perillä klo 10 aikoihin.

• Anonyymi00002

Aloitin normaaliin tapaan meikkauksella, jota olin yrittänyt opetella ja harjoitella ahkerasti. Nykyisin se sujuikin suht näppärästi ja tuloskin yleensä ihan siedettävä. Valmista tuli parissakymmenessä minuutissa. Olin aloittanut meikkivoiteella ja kaikkien vaiheiden jälkeen viimeistellyt huuli- ja poskipunalla. Lopuksi vielä tummanruskea polkkamallin puolipitkä peruukki päähän ja olin valmis. Katselin itseäni peilistä. Läheltä minut tunnisti helposti mieheksi, mutta hieman kauempaa kaupungin vilinässä varmasti saattoi erehtyä.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Aloitin normaaliin tapaan meikkauksella, jota olin yrittänyt opetella ja harjoitella ahkerasti. Nykyisin se sujuikin suht näppärästi ja tuloskin yleensä ihan siedettävä. Valmista tuli parissakymmenessä minuutissa. Olin aloittanut meikkivoiteella ja kaikkien vaiheiden jälkeen viimeistellyt huuli- ja poskipunalla. Lopuksi vielä tummanruskea polkkamallin puolipitkä peruukki päähän ja olin valmis. Katselin itseäni peilistä. Läheltä minut tunnisti helposti mieheksi, mutta hieman kauempaa kaupungin vilinässä varmasti saattoi erehtyä.

Astelin sohvan luokse, jonka päällä päivän asu oli valmiiksi pinkattuna. Päällimmäisenä oli persikanväriset pikkarit pitsikoristeineen. Istuuduin sohvan reunalle ja laitoin ne ylleni. Sitten samaa sävyä olevat rintsikat ja niihin silikonitäytteen paikoilleen. Sitten mustat stayupit, vaaleanvihreä paitapusero ja tummanharmaa polvipituinen vekkihame. Hameen helma leveni hieman alaspäin, joten se liehui houkuttelevasti kävellessä. Vielä mustat korkkarit viiden sentin korolla, naulakosta musta naisten jakku ja pieni punainen käsilaukku, jossa säilytin puhelimeni, lompakkoni ja muut tarpeet. Ja sitten ulos ja autoon välittämättä siitä näkyikö naapureita vai ei. Nyt olivat halut sen verran pinnassa ja kiima päällä, etten ehkä ajatellut ihan loppuun asti. Ei minulla olisi kyllä oikein varaa jäädä tästä tyttöilystä naapureillekin kiinni. Mutta tehty mikä tehty. Starttasin auton ja suuntadin valtatielle kohti kaupunkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      54
      4736
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      172
      4286
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3902
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      127
      3882
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      49
      3681
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3508
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3051
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2895
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2726
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      15
      2460
    Aihe