Avaimet hukassa!

Anonyymi-ap

Kävipä köpelösti, hävisi avaimet.
Jossainhan ne on täällä, kun kerran oon sisälle päässyt, mutta en vain löydä.
Huomasin vasta, kun piti lähteä ulos ja ovi olis pitänyt laittaa lukkoon ulkoapäin.

Onneksi olin laittanut keväällä pihalle yhteen paikkaan vara-avaimet piiloon. Olivat kesän sateessa ruostuneet, mutta toimivat.

Voi voi!
Tarttee olla jatkossa tarkempi, vaikka jo nytkin yritän olla.

13

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olit jättänyt ne oveen tullessasi, ja joku otti ne vara-avaimiksi itselleen ohikulkiessaan.

• Anonyymi00002

Voi olla niinkin, olen unohtanut joskus.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Voi olla niinkin, olen unohtanut joskus.

Oli opetus. Hyvä ennen kuin täysin dementoidun.
        On pitänyt opetella selviä rutiineja.
        Vaikka miten ois kiire, niin avaimet AINA yhteen tiettyyn paikkaan.

• Anonyymi00009

Noin kävi kerran ulkomaan lomamatkalla hotelliavaimen kanssa. Taisi jäädä oven lukkoon ja joku nappasi sen mukaansa. Mistään ei sitä koskaan löytynyt. Jouduttiin korvaamaan se hotellille.

• Anonyymi00004

Mulla oli kaksi kertaa joku eri asia, eteisen jakkaran taakse pudonneena. En muista mitä olivat, hain ja katselin niitä useina päivinä. Robotti Imuri työnsi jakkaraa ja sitten vasta huomasin.

• Anonyymi00005

Jollakin on älliä kun huomasi että sisällä niiden täytyy olla jos itse on sisällä. Minäpä olen nuorena rouvana vaihtanut ulko-oven lukon kun lapsen avain oli hukassa. Enkä tajunnut että olisin vaan etsinyt sisältä kun se lapsi kumminkin oli kotiin päässyt. Avain löytyi sitten joskus. Ei siinä mulla paljon päättelykykyä ollut.

• Anonyymi00006

Joo kyllä siinä pieni paniikki tulee heh.Onneksi ei ole kuin 2 huonetta ja keittiö.
      Nyt vävy osti semmoisen kotelon missä on avain sisällä ja kiinnitti sen takapihalle
      ja siinä on tunnusluku jos mummo jää ulos.Mutta hitto se on taas eri asia muistaako
      mummo sen tunnusluvun että saa avaimen ulos.Kyllä tää vanhuus on ihanaa.

• Anonyymi00007

Aikanaan myytiin sellaisia avaimenperiä joka piippasi kun vihelsi. Vihellys>piippaus avaimenperästä. Helpotti avainten etsintää melkoisesti paitsi silloin kun vahingossa tuli laitettua ne avaimet jääkaappin ruoka-ostosten kanssa.

• Anonyymi00008

Biotunnistus.

Olettaisi nykytekniikkaa voivan soveltaa myös normaalilukkoihinkin. Onhan suunnilleen jokaisessa kännykässäkin nykyisin sormenjälkitunnistusta ja kasvojentunnistimia.

Niitä ei ilmeisesti ole myynissä. Mutta koodilukkoja kyllä on. Niissä toki ongelmana koodin muistaminen.

Suosittelen kaulaketjua avaimelle.

=DW=

• Anonyymi00010

Haloo Päpsy,,,etkö parempaan aloitukseen pysty???

• Anonyymi00013

Eikö todelliset asiat kelpaa, vaan kaipaatko salaliittouskovaisten ihmeellisiä tarinoita ja keksimiä juttuja?

• Anonyymi00012

Minä unohdin Saksassa passini hotellin tallelokeroon .
      Alkumatkalla bussissa vasta huomasin, mutta eihän me voitu sen takia palata takaisin, olisi koko joukko jäänyt laivasta.
      Eräs ystävällinen ja kielitaitoinen bussissa soitti hotelliin ja antoi tietoni mihin he voisivat lähettää passini.
      Sainkin sen takaisin kotiin palattuani.
      Onneksi en koko paluumatkalla tarvinnut passia.
      Vähän kyllä pelotti mitä tapahtuu jos sitä kysytään.
      Tämä tapahtui jo parikymmentä vuotta sitten.

Onneksi en koko paluumatkalla tarvinnut passia.

• Anonyymi00014

Kaikki yhdessä kaulapussissa. Vaimoni halvaantumisen vuoksi hoidan kaikki asiat.
      Kaulapussissani ovat nykyisen asunnon ja tyhjäksi jääneen avaimet. Samoin kaikki muutkin kuten esimerkiksi auton kaukosääteinen ja virtalukon avaimet.
      Lompakko jossa kaikki mahdolliset kortit ml. luottosellainen, kuntosalin kokoaikakortti ja myös harmittomat mutta tarpeellisiksi kokemani.
      Siis koko elanto on siinä.
      Vaimoni ollessa kunnossa voin unohdella kokien vain pientä harmia. Nyt on tilanne toinen.
      Kerran pussini unohtui kuntosalin sisälle ja havaitsin sen vasta haroessani auton avaimia havaiten pussin kadonneen, eli jääneen sisälle saliin. Oli sunnuntaipäivä joten respa oli kiinni.
      Pääsin ko. kerrostalon käytävään ja aikani jystettyäni sali pukuhuoneen käytävän ovea tuli yksi heppu katsomaan ja laski minut sisälle. Sunnuntain aamupäivänä siellä ei välttämättä olisi ollut ketään.
      Tuon jälkeen olen varmistellut useaan kertaan myös pussukan sisällön.
      Halvaantumistaan edeltänyt ilkeämielinen heitto vaimoltani.
      Väitti, että minä lahoan yläpäästä nopeammin kuin alempaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      307
      6684
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      50
      5827
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      192
      5332
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      61
      4103
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      38
      3348
    6. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      5
      3343
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      53
      3254
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      29
      3018
    9. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      11
      2262
    10. Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?

Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?
      Tuusniemi
      38
      1125
    Aihe