Jumalauta! Erkki Eräs laulaa Pookilla

Anonyymi-ap

Radio Pookin parhaus on päässyt uusiin ulottuvuuksiinsa.

46

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole koskaan kuullut Erkki Eräksestä.. Onko hän joku Idols-voittaja? Pookista olen lukenut näillä palstoilla, mutta kommenttien pöljyyden vuoksi en ole viitsinyt kanavaa kuunnella edes kokeeksi.

• Anonyymi00004

Sea fm:ää en ole halunnut edes testata täällä olevien pöljien kiimailukommenttien takia.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sea fm:ää en ole halunnut edes testata täällä olevien pöljien kiimailukommenttien takia.

Näistä kahdesta Sea FM on sentään suomalainen yritys. Eli kuunteluun vaikka olisi kantoaallolla.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Näistä kahdesta Sea FM on sentään suomalainen yritys. Eli kuunteluun vaikka olisi kantoaallolla.

Ei noilla mainospuheilla kuuntelijoita haalita. Pitää olla sitä sisältöä tiätsä, niin sitten voisi ehkä kiinnostaa.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00004 kirjoitti:

"Sea fm:ää en ole halunnut edes testata"

Siinä on toinen minulle täysin tuntematon radioasema.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

"Sea fm:ää en ole halunnut edes testata"

Siinä on toinen minulle täysin tuntematon radioasema.

Tuttu suoli24 radiopalstalta 🤣

• Anonyymi00002

Enpä ole kuullut vaikka pookia paljon meillä kuunnellaan

• Anonyymi00005

Ikinä kuullutkaan kyseisestä artistista, mutta näköjään sellainen on olemassa. Aika harvinaista settiä. Samalla biisi on osoitus Pookin monipuolisuudesta ja siitä, että Pooki ei ole mikään mainstream iskelmäradio. Soitossa on todella valtava kattaus suomalaista tanssimusaa/iskelmää. Harvinaisuudetkin soitetaan.

• Anonyymi00015

Sandels tai järviradio parempi. Ovat suomalaisia toisin kuin saksalaisten omistama pooki sivukonttori.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sandels tai järviradio parempi. Ovat suomalaisia toisin kuin saksalaisten omistama pooki sivukonttori.

Nuo ovat varmasti parempia jos tykkää kuunnella ummehtunutta ja ahdistavaa radiota jota kuuntelee vanhukset

• Anonyymi00006

"Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä"
      Ehdin näkemään sen. Kommentissa luki "onneksi on sea fm". Se näköjään riitti.
      Huutista! 🤣

• Anonyymi00007

Täysin turha poisto! Sea FM radio on paras! ❤️

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Varo vaan ettei lähde poistoon kommentti 🤣

• Anonyymi00024
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pooki on paras 👍

• Anonyymi00009

Totta kai laulaa, koska Pooki on paras radio. Se on sitä kiistatta.

• Anonyymi00013

Puhut taas itsesi kanssa.

• Anonyymi00010

Oli kerran on hyvä kipale 👍

• Anonyymi00016

Ei ole.

• Anonyymi00011

Milloin Pooki Lahteen?

• Anonyymi00012

Toivottavasti ei ikinä 🤗

• Anonyymi00021

Porvoo ja Kotka kuuluu Lahessa autossa hyvin huonosti

• Anonyymi00020

Taas yksi hyvä syy pysyttäytyä Pookin taajuudella ♥️

• Anonyymi00022

Pookijutut on kyl tän palstan suola. Mulla on ainakin ollut aina ihan hiton hauskaa. Koskaan ei tiedä mitä täällä silmien eteen pölähtää 😂

• Anonyymi00026

Näin on. Pooki tykittää taajuuksille kunnon kontenttia ja on käsittääkseni paskimmillaankin parasta.

• Anonyymi00027

Tilastojen mukaan Pooki, Gramofoni ja Järviradio ovat soittaneet Erkki Eräksen musiikkia. Myös Radio Suomi on soittanut, kun olen itse kuullut.

• Anonyymi00028

No mutta tämähän on jälleen todiste Pookin parhaudesta, ja siitä, että Pooki on suvereeni ykkönen.

• Anonyymi00029

Tämä on totta ja faktuaalinen fakta. Kyllä jämpti on näin!

• Anonyymi00030

Savustin tänään briskettiä ja illalla sauna päälle. Sandelssia 4,7% juomana ja grilliin makkaraa. Kaiken kruunaa Pookin perjantai-ilta 👍🍺📻

• Anonyymi00031

Oletteko te kaksi miestä, jotka keskenänne kirjoittelette kilpaa tänne näitä ihan samanlaisia viestejä koskaan miettineet, että voisitte järjestää treffit? Voitte rakastella rauhassa, koska muita ei kiinnosta hinkutusjutut.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Oletteko te kaksi miestä, jotka keskenänne kirjoittelette kilpaa tänne näitä ihan samanlaisia viestejä koskaan miettineet, että voisitte järjestää treffit? Voitte rakastella rauhassa, koska muita ei kiinnosta hinkutusjutut.

Mitkä hinkutusjutut? Taidat kuule hinkutella niitä tuhkaluukkujuttujasi ihan vain omassa mielikuvituksessasi. Huutista!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Mitkä hinkutusjutut? Taidat kuule hinkutella niitä tuhkaluukkujuttujasi ihan vain omassa mielikuvituksessasi. Huutista!

Huutista! 🤣

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Huutista! 🤣

Siinä paljastui, että sama kirjoittelee. "Huutista" kahdessa viestissä peräkkäin. Ehkä kirjoittaja on yksi ja sama. Sitten sinun on helpompi hinkuttaa ilman pelkoa että tulee uusia tauteja.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Siinä paljastui, että sama kirjoittelee. "Huutista" kahdessa viestissä peräkkäin. Ehkä kirjoittaja on yksi ja sama. Sitten sinun on helpompi hinkuttaa ilman pelkoa että tulee uusia tauteja.

Paljastuiko? Oletko ihan varma tästä? Huutista!

• Anonyymi00033

Pooki voisi olla hyvä kanava jos.

• Anonyymi00037

Pooki on tällä hetkellä Suomen paras jouluradio. Joululauluja tosin ei soiteta tänäkään vuonna enää toisena joulupäivänä, mikä on ihan käsittämätön ratkaisu.

• Anonyymi00038

ihan samaa soittaa Pooki kuin mikä muukin tahansa radio, eli ei poikkea massasta. Lukuunottamatta että taitaa ulkomaisia puuttua, joka tekee siitä sitäkin suppeamman. Tämä Pookin "jouluradio" ei ole montaa vuotta vanha ideana.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

ihan samaa soittaa Pooki kuin mikä muukin tahansa radio, eli ei poikkea massasta. Lukuunottamatta että taitaa ulkomaisia puuttua, joka tekee siitä sitäkin suppeamman. Tämä Pookin "jouluradio" ei ole montaa vuotta vanha ideana.

Pooki on erikoistunut kotimaiseen iskelmään ja tanssimusiikkiin. Pooki pysyy linjassaan 👍

• Anonyymi00043
        Anonyymi00038 kirjoitti:

On ollut ainakin 6 vuotta.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Pooki on erikoistunut kotimaiseen iskelmään ja tanssimusiikkiin. Pooki pysyy linjassaan 👍

kyllä. kaikki tiettyyn genreen erikoistuneet radiot ovat suppeita jos sen niikseen ottaa. minusta se on hienoa että meillä vielä on radioita jotka eivät yritä novasti tarjota jokaiselle jotakin

• Anonyymi00042

Ja kyllä nääs hyvin laulaakin 👍

• Anonyymi00045

Onko Pookilla tänään perinteinen live joulupukkilähetys? Kohtahan sen kuulemme eli klo 12

• Anonyymi00047

No ei ole 💩

• Anonyymi00048

Meiltä löytyy Yön kulkija ja Vain tuuli tietää C-kasetit.

• Anonyymi00049

Pooki lähettää stereona 👍

• Anonyymi00050

no voe mahooton!

• Anonyymi00051

Toivottavasti soitetaan myös vuonna 2026

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe