Mitä sinulle kuuluu

Anonyymi-ap

Mitä ajattelet meistä tällä hetkellä?
Kokemus on voimakas vieläkin.
Haluaisin tietää mitä koet ja mitä haluat, voisitko vastata tätä kautta?
Itse yritän ymmärtää sinua ja itseäni
~naiselle, jolta sain jotain kaunista joskus kauan sitten

43

643

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä kaunista? 😅🙈🙊

• Anonyymi00002

En kerro.

• Anonyymi00004

Pylkyräistä 🤔
        Täytekakkua?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Pylkyräistä 🤔
        Täytekakkua?

Pyllyreijästä täytekakkua.

• Anonyymi00003

Liekö ollut suklaata?

• Anonyymi00005

Tiedän että haluat hyvää,sussa on pakko olla se puoli, en olisi muuten ihastunut sinuun.
      Jos pystyisit edes tätä kautta antamaan minulle vastauksia.

• Anonyymi00006

toivon sulle hyvää elämää. anteeksi vielä kertaalleen siitä kaikesta.

• Anonyymi00007

Mistä tiedä,että tämä on häneltä?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mistä tiedä,että tämä on häneltä?

Ja mistä sinä tiedät että tuo ylläoleva ap-palstaäijän monologin osuus on ”häneltä” ns? Ja mitä kaikkea anteeksipyydettävää hällä sulle ois. Taitaa vintilläs vinkka käydä

• Anonyymi00012

En anna täällä anteeksi.
        Ei varmaan kuitenkaan mulle.
        Sivusts

• Anonyymi00008

Muhun vaan sattuu. Tunnen oloni todella yksinäiseksi. En pysy kasassa. Oon väsynyt. On vaan sellainen olo et vaikka mulla ois kuinka hätä mulle vaan naurettaisiin. Kaikesta vaan täälläkin syytetellään kun yrittää purkaa oloaan.Jotenkin odotan vaan pahinta.

• Anonyymi00014

Itse ainakin jätän koko ajan kirjoittamatta, kun syntyy heti vastasyytöksen tilanne ja haukutaan marttyroinnista ym. Mulla kaikki vaikuttaa oloon,se kun luin ikäviä uutisia, se kun näin kaivattuni sellaisen henkilön seurassa, joka ei pidä minusta, ja asiat ja tunteet sekoittuu ehkä liikaa. Mutta ainakin olen hänelle ilmaissut tunteitani niin että tuntee minua hyvin. Ja tunnen minäkin häntä, tilanne vaan särkee sydämeni.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Itse ainakin jätän koko ajan kirjoittamatta, kun syntyy heti vastasyytöksen tilanne ja haukutaan marttyroinnista ym. Mulla kaikki vaikuttaa oloon,se kun luin ikäviä uutisia, se kun näin kaivattuni sellaisen henkilön seurassa, joka ei pidä minusta, ja asiat ja tunteet sekoittuu ehkä liikaa. Mutta ainakin olen hänelle ilmaissut tunteitani niin että tuntee minua hyvin. Ja tunnen minäkin häntä, tilanne vaan särkee sydämeni.

Pitäis jättää kyllä. Jotenkin vaan tuo ahdistanut nyt sen verran että pakko saada se ajatus ulos itsestäni jonnekin ees.

• Anonyymi00010

En ole osallistunut noihin eilisiin keskusteluihin ollenkaan.~ap

• Anonyymi00011

Jakorasia on burn outissa, pahassa montussa.

• Anonyymi00013

Haluan edelleen samaa minkä jo kauan sitten sanoin ja sanoin sen myös tänä vuonna.

• Anonyymi00015

Hälle oon antanut useemmankin "esineen", mut että kaunista? Kauneinta varmaan rakkaus, joka ehkä on välittynyt lauseistani?

• Anonyymi00018

Kai se jollakin tasolla välittyi lauseistaan.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kai se jollakin tasolla välittyi lauseistaan.

On kyl todella kauan, ku oon viimeks 'suoraan' kirjottanu. Mut ollaan nähty, tänäkin vuonna useemman kerran.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

On kyl todella kauan, ku oon viimeks 'suoraan' kirjottanu. Mut ollaan nähty, tänäkin vuonna useemman kerran.

No joo. Muistan kyllä jokaisen näkemisen.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No joo. Muistan kyllä jokaisen näkemisen.

Hyvällä vai huonolla?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Hyvällä vai huonolla?

Jos se yksi monologi oli paniikkikohtaus niin ei siitä sen enempää,sen muistan muutoin kyllä kauhunsekaisin tuntein.muuten muistan vaan. Jokaisen näkemissen ja liikkeen.

• Anonyymi00017

Yhä rakastan, yhä odotan sinua ihana Pm! ❤️. Odotan viestiä tai mitä tahansa elonmerkkiä sinusta.

Marikasi

• Anonyymi00032

Heh heh!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Heh heh!

Hah hah! -sivu

• Anonyymi00044

Miks vain odotat, onko kieltänyt yhteydenoton? -ihmettelijä-

• Anonyymi00021

Teistä en ajattele mitään hyvää.

• Anonyymi00022

Mielestäni olisi parasta viestitellä lähiaikoina. Ihan neutraalilta pohjalta. Voit kysyä vaikka joulusuunnitelmista tai jostain muusta yleisestä. Saamme kyllä keskusteltua kaikesta mikä sinua mietityttää, jos niin haluat.

Koen että jotain on pahasti kesken ja selvittämättä.

En voi lähestyä sinua enää, koska sinä olet muutamissa asioissa hieman ehdoton. En pidä siitä, varsinkin kun tiedät, ettet aina puhu totta tunteistasi. Silti minun on kunnioitettava sitä mitä sanot.

Mikään ei selviä täällä palstalla, enkä minä halua kertoa kaikkea täällä.

Annoin sinulle "jotain kaunista" kauan sitten. 🤭 Annoin "parastani". 🤭

• Anonyymi00023

Se on totta, etten voi lähestyä sinua enää, koska olet muutamissa asioissa hieman ehdoton. Sinä voit pienelläkin liikkeellä muuttaa asian, jos haluat joskus kommunikoida.

• Anonyymi00024

En luota sinuun, kerrot yhteydenotostani sille kaverille,jonka kanssa olit viimeksi.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Se on totta, etten voi lähestyä sinua enää, koska olet muutamissa asioissa hieman ehdoton. Sinä voit pienelläkin liikkeellä muuttaa asian, jos haluat joskus kommunikoida.

Ei tule tapahtumaan.sivusta

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mikään näistä ei ole ap:n vastaus minulle. Me olemme olleet yhteydessä.

• Anonyymi00027

Olen todellisuudessa aika loukkaantunut. Mutta tästä ei synny keskustelua,tiedän. Koska kaikki vika pitää hakea minusta itsestäni, ja olen hyökkäävä sekä narsistinen, kun uskaltaudun ilmaisemaan näin anonyymisti, että, kyllä, olen loukkaantunut.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Olen todellisuudessa aika loukkaantunut. Mutta tästä ei synny keskustelua,tiedän. Koska kaikki vika pitää hakea minusta itsestäni, ja olen hyökkäävä sekä narsistinen, kun uskaltaudun ilmaisemaan näin anonyymisti, että, kyllä, olen loukkaantunut.

Mistä olet loukkaantunut?

Kysyy: Anonyymi00022

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mistä olet loukkaantunut?

Kysyy: Anonyymi00022

Siitä että hän jakaa aikaansa täysin epäreilusti.
        Siitä että hänen käytöksensä jossakin tilanteensa ei voi olla vaikuttamatta minuun syvästi.
        Siitä että empaattisia piirteitä omistavana, hän raskaammankin olon keskeltä ymmärtäisi miltä minusta nyt tuntuu. Olen väsynyt yrittämään ymmärtää muita.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Siitä että hän jakaa aikaansa täysin epäreilusti.
        Siitä että hänen käytöksensä jossakin tilanteensa ei voi olla vaikuttamatta minuun syvästi.
        Siitä että empaattisia piirteitä omistavana, hän raskaammankin olon keskeltä ymmärtäisi miltä minusta nyt tuntuu. Olen väsynyt yrittämään ymmärtää muita.

Oma viestintäsi on kovin epäselvää. Tietääkö kukaan edes, mitä kaipaat ja tarvitset, jos ilmaiset kaiken noin ympäripyöreästi?

• Anonyymi00036

PA-tukalta tippu muutakin ku pelkät rastat kirjaston koneella. Kuulemma. ;)
        -sivusta

• Anonyymi00038

En ajattele teistä mitään.

• Anonyymi00039

Kenelle kirjoitat? Voidaan jutella.

• Anonyymi00043

Naiselle, jota tänäänkin ajattelin paljon, joka ei poistu ajatuksista.
        Mulla on ikävä😔

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Naiselle, jota tänäänkin ajattelin paljon, joka ei poistu ajatuksista.
        Mulla on ikävä😔

Ihan sellanen vinkki vitonen et kannattaa laittaa joko jotain tunnistetta tai sit ihan suoraan viestiä hänelle. Nimikirjaimetkin ois jo paljon ja voisit saada sen vastauksen ehkä täälä, jos nyt millään ei huvita häntä lähestyä viestillä

• Anonyymi00040

Syfiliksen vai jopa hivin eikö ne ole sitä jotain kaunista

• Anonyymi00042

Aika turha kysymys kun ei tiedä kenelle

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      214
      6207
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      177
      5768
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      15
      5404
    4. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      251
      4290
    5. 239
      3673
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      138
      3440
    7. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      67
      3411
    8. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      128
      3259
    9. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      21
      2966
    10. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      2
      2439
    Aihe