Onko ollut jotain erikoista kommentaaria invaluiskasta vai mikä juttu se on mistä palstalla puhuvat?
mikä juttu se invaluiska homma on?
13
223
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinun täytyy lukea mitä kirjoittelivat. Minä voin vastata, mitä haluat tietää. Voit lukea myös Suomen Rakentamismääräykset, kohta esteetön kukeminen rakennuksiin ja kiinteistöihin
- Anonyymi00002
Eikö terveyskeskuksessa ole invaluiska tarpeeton kun on ilman portaita sisäänkäynti
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eikö terveyskeskuksessa ole invaluiska tarpeeton kun on ilman portaita sisäänkäynti
Ei invalidit tarvitse luiskaa, eikä lyhyttä reittiä sisälle, vaan ne joutavat kiertämään 50m kaukaa, kun luiskaa on kielletty käyttämästä säästösyistä. Lyhempi reitti olisi, mutta sitä ulko-ovea saa käyttää vain henkilökunta. Kätevää, eikö totta. Siitä on kysymys.
Toisaalta, eihän invalideillä voi olla kiire. - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei invalidit tarvitse luiskaa, eikä lyhyttä reittiä sisälle, vaan ne joutavat kiertämään 50m kaukaa, kun luiskaa on kielletty käyttämästä säästösyistä. Lyhempi reitti olisi, mutta sitä ulko-ovea saa käyttää vain henkilökunta. Kätevää, eikö totta. Siitä on kysymys.
Toisaalta, eihän invalideillä voi olla kiire.mistä ihmeen säästösyistä. kuka sellaista sanoi
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
mistä ihmeen säästösyistä. kuka sellaista sanoi
Kuluisihan se jos sitä saisi käyttää.
- Anonyymi00004
Outo juttu invapaikalle ovat siellä kaukana kulman takana kun taas oven edessä on parkkiruutuja tervejalkaisille ihmisille
- Anonyymi00005
Invaliideille voisi työntää suoraan luiskaan.
- Anonyymi00006
Sieltä työntävät takaa luiskaan alas pyörätielle katsellaan ota purana 👩🦼
- Anonyymi00008
Onko se luiska siinä parkkipaikan puolella? Minkä ihmeen takia on luiska jota ei saa käyttää?
- Anonyymi00009
Arkkitehdit kait on sen suunnitellut koristeeksi, että toiset kunnat olisi meille kateellisia.
- Anonyymi00010
Se on koristeena, että invaliidejä vituttaisi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Se on koristeena, että invaliidejä vituttaisi.
Luiskan käyttö ehdottomasti kielletty.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Luiskan käyttö ehdottomasti kielletty.
Se on ensikesän turistinähtävyys opastetuilla kierroksilla.😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735871KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754750Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081254Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211