Halusit olla ystäväni, miksi et seuraa minua sosiaalisessa mediassa?
Se tuntuisi hyvältä.
Sosiaalinen media
25
1008
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä nimi? Ketä pitäis seurata?
- Anonyymi00002
Mies jolla egoa vaikka muille jakaa :)
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En jaa sitä muille.
- Anonyymi00018
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mimmonen tämän kaltainen mies on en ole tavannu enkä nähny missään edes vahingossa niitä olen nähny paljonkin jotka esittävät muuta kuin mitä ovat
https://youtube.com/shorts/t-YnmI04Tug?si=xviZdHD0SHPnYBJk
Sellaiselle yleensä riittää kun saa naiseltaan pillua vaihtaa si kun kyllästyy samaan reikään
- Anonyymi00004
En ole missään sellaisessa jossa voisi seurata. Muuten kyllä niin tekisin.
- Anonyymi00005
Seuraanhan!!! Ja vieläpä joka ikinen päivä! Mutta en kirjoittele sinne, kun en tiedä, lukisiko ties kuka sinun lisäksesi............
- Anonyymi00010
Salailun tarvetta selvästi. Keneltä haluat salata?
-Sivusta - Anonyymi00011
Eli siis seuraan kyllä muuten, mutta en täppää sitä Seuraa-laatikkoa.. Vai pitäisikö täpätä???
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eli siis seuraan kyllä muuten, mutta en täppää sitä Seuraa-laatikkoa.. Vai pitäisikö täpätä???
Täppää, niin tulen antamaan sinulle suudelman. Siis, jos olet hän!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Täppää, niin tulen antamaan sinulle suudelman. Siis, jos olet hän!
Vastauksestasi tiedän, ettet sinä puolestaan ole hän, jota minä tarkoitin. Hän ei antaisi minulle yhtään mitään.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vastauksestasi tiedän, ettet sinä puolestaan ole hän, jota minä tarkoitin. Hän ei antaisi minulle yhtään mitään.
Oletko varma tai oletko kysynyt?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oletko varma tai oletko kysynyt?
Enpä ole kysynyt, mutta hänellä on niin paljon seuraajia, että jos minä puutun "virallisten" seuraajien joukosta, niin se tuskin hetkauttaa suuntaan tai toiseen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Enpä ole kysynyt, mutta hänellä on niin paljon seuraajia, että jos minä puutun "virallisten" seuraajien joukosta, niin se tuskin hetkauttaa suuntaan tai toiseen.
Jos olet juuri HÄN, niin ilmestymisesi seuraajien joukkoon olisi "pusu" palkinnon arvoinen.. ja erittäin toivottavaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos olet juuri HÄN, niin ilmestymisesi seuraajien joukkoon olisi "pusu" palkinnon arvoinen.. ja erittäin toivottavaa.
No en ole hän. Hän ei kirjoittaisi noin. Mutta saanko kysyä; miksi sinusta tuntuisi niin hyvältä, jos juuri hän seuraisi sinua? Mitä se sinulle antaisi?
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Aloittaja voisi kyllä kertoa edes jotain pientä tuntomerkkiä itsestään tai HÄNESTÄ.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
No en ole hän. Hän ei kirjoittaisi noin. Mutta saanko kysyä; miksi sinusta tuntuisi niin hyvältä, jos juuri hän seuraisi sinua? Mitä se sinulle antaisi?
Ajattelisin, että hän olisi edes pikkiriikkisen kiinnostunut minusta.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ahaa. Itse olen kylläkin aika paljon enemmänkin kiinnostunut kuin vain pikkiriikkisen hänestä. Eihän se voi kertoa mitään tykkäämisestä, seuraako jotain ihmistä vai ei somessa. Toista voi kaivata vaikka kuinka paljon, vaikkei halua tuoda sitä esille.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Onko tämä facebook missä haluat sinua seurattavan vai joku muu paikka? Onko suudelmatarjous yhtä pitkään voimassa kuin S-ryhmän Juhlamokka tarjous?
- Anonyymi00006
en ole somessa kun en halua olla
- Anonyymi00007
Seurasin mutta sinä blokkasit minut pois seuraajistasi.
Mn - Anonyymi00008
Seuraan heti kun sinäkin alat seuraamaan minua.
- Anonyymi00009
En tietenkään halua että muut tietävät stalkkauksesta.
- Anonyymi00014
Haluatko sitä, että seuraan? Seurasin kyllä aiemmin ja sain trollit kimppuuni.
- Anonyymi00015
Oli siitä puhetta kanssasi ok.
- Anonyymi00016
Miksi pitäisi seurata vaikka käyttäisinkin sosiaalista mediaa onnea teille jotka käytätte en ole minkään nähny ihmisen elämästä tekevän niin onnetonta kuin mitä ns sosiaalinen media tekee
https://youtube.com/shorts/ja0i-yhkQ-w?si=X0r1IwyLzIEQibrU
Ilmankos useimmat kommunikoi kotonakin sosiaalisen median välityksellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353