Sosiaalinen media

Anonyymi-ap

Halusit olla ystäväni, miksi et seuraa minua sosiaalisessa mediassa?
Se tuntuisi hyvältä.

25

1008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mikä nimi? Ketä pitäis seurata?

• Anonyymi00002

Mies jolla egoa vaikka muille jakaa :)

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En jaa sitä muille.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mimmonen tämän kaltainen mies on en ole tavannu enkä nähny missään edes vahingossa niitä olen nähny paljonkin jotka esittävät muuta kuin mitä ovat

https://youtube.com/shorts/t-YnmI04Tug?si=xviZdHD0SHPnYBJk

Sellaiselle yleensä riittää kun saa naiseltaan pillua vaihtaa si kun kyllästyy samaan reikään

• Anonyymi00004

En ole missään sellaisessa jossa voisi seurata. Muuten kyllä niin tekisin.

• Anonyymi00005

Seuraanhan!!! Ja vieläpä joka ikinen päivä! Mutta en kirjoittele sinne, kun en tiedä, lukisiko ties kuka sinun lisäksesi............

• Anonyymi00010

Salailun tarvetta selvästi. Keneltä haluat salata?
        -Sivusta

• Anonyymi00011

Eli siis seuraan kyllä muuten, mutta en täppää sitä Seuraa-laatikkoa.. Vai pitäisikö täpätä???

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eli siis seuraan kyllä muuten, mutta en täppää sitä Seuraa-laatikkoa.. Vai pitäisikö täpätä???

Täppää, niin tulen antamaan sinulle suudelman. Siis, jos olet hän!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Täppää, niin tulen antamaan sinulle suudelman. Siis, jos olet hän!

Vastauksestasi tiedän, ettet sinä puolestaan ole hän, jota minä tarkoitin. Hän ei antaisi minulle yhtään mitään.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vastauksestasi tiedän, ettet sinä puolestaan ole hän, jota minä tarkoitin. Hän ei antaisi minulle yhtään mitään.

Oletko varma tai oletko kysynyt?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Oletko varma tai oletko kysynyt?

Enpä ole kysynyt, mutta hänellä on niin paljon seuraajia, että jos minä puutun "virallisten" seuraajien joukosta, niin se tuskin hetkauttaa suuntaan tai toiseen.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Enpä ole kysynyt, mutta hänellä on niin paljon seuraajia, että jos minä puutun "virallisten" seuraajien joukosta, niin se tuskin hetkauttaa suuntaan tai toiseen.

Jos olet juuri HÄN, niin ilmestymisesi seuraajien joukkoon olisi "pusu" palkinnon arvoinen.. ja erittäin toivottavaa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Jos olet juuri HÄN, niin ilmestymisesi seuraajien joukkoon olisi "pusu" palkinnon arvoinen.. ja erittäin toivottavaa.

No en ole hän. Hän ei kirjoittaisi noin. Mutta saanko kysyä; miksi sinusta tuntuisi niin hyvältä, jos juuri hän seuraisi sinua? Mitä se sinulle antaisi?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Aloittaja voisi kyllä kertoa edes jotain pientä tuntomerkkiä itsestään tai HÄNESTÄ.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

No en ole hän. Hän ei kirjoittaisi noin. Mutta saanko kysyä; miksi sinusta tuntuisi niin hyvältä, jos juuri hän seuraisi sinua? Mitä se sinulle antaisi?

Ajattelisin, että hän olisi edes pikkiriikkisen kiinnostunut minusta.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ahaa. Itse olen kylläkin aika paljon enemmänkin kiinnostunut kuin vain pikkiriikkisen hänestä. Eihän se voi kertoa mitään tykkäämisestä, seuraako jotain ihmistä vai ei somessa. Toista voi kaivata vaikka kuinka paljon, vaikkei halua tuoda sitä esille.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Onko tämä facebook missä haluat sinua seurattavan vai joku muu paikka? Onko suudelmatarjous yhtä pitkään voimassa kuin S-ryhmän Juhlamokka tarjous?

• Anonyymi00006

en ole somessa kun en halua olla

• Anonyymi00007

Seurasin mutta sinä blokkasit minut pois seuraajistasi.

Mn

• Anonyymi00008

Seuraan heti kun sinäkin alat seuraamaan minua.

• Anonyymi00009

En tietenkään halua että muut tietävät stalkkauksesta.

• Anonyymi00014

Haluatko sitä, että seuraan? Seurasin kyllä aiemmin ja sain trollit kimppuuni.

• Anonyymi00015

Oli siitä puhetta kanssasi ok.

• Anonyymi00016

Miksi pitäisi seurata vaikka käyttäisinkin sosiaalista mediaa onnea teille jotka käytätte en ole minkään nähny ihmisen elämästä tekevän niin onnetonta kuin mitä ns sosiaalinen media tekee

https://youtube.com/shorts/ja0i-yhkQ-w?si=X0r1IwyLzIEQibrU

Ilmankos useimmat kommunikoi kotonakin sosiaalisen median välityksellä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      144
      3641
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      72
      2206
    3. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      64
      1938
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      97
      1911
    5. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      1869
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      9
      1714
    7. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      17
      1581
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      79
      1564
    9. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      11
      1370
    10. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      125
      1353
    Aihe