Koljatti se olla pitää

Koljatti Teppo

Kyllähä se on nii ettei oikeessa tappelussa pienet pärjää. Kaikki melkee luulee et pienet voittaa ku on nii saatanan nopeita ettei muka kerkiä niihin osumaan. Toisinpäin se on. Ite oon 194/138 ja koskaan en turpaan saanu vaikka oon tapellu joku 70-80 kertaa. Isot koljatit on vahvimpii ja kestävämpii eikä siinä salaman nopeet kääpiöt mitään muuta voi kun ottaa lukua. Ite tossa tän vuojen juhanuksena rannalla törmäsin yhtee kusipäähän ku se yritti iskee mun naista kun olin tulee pois hakee kaljaa. Se oli sellane 180 pätkä hopitti ja ku sanoin sille et vittun hopitti mene tai laitan sut hauen syötiks. Se oli vittu sano ihan et sori sori ihan paniikissa mut mä nappasin sitä rinnuksista toisella käellä ja huitasin avarilla siltä huulen verille et homohopitti. Ni sillo se hopitti alko takoo mua naamaa nopeilla iskuilla oli se nopee joo mut mä ku olin ottanu muutaman iskun naamaa ni otin toisellaki käellä nyt pillistä sitä hopittii kii ja nostin sen ku jonku nyytin. Ei sen nopeus auttanu ku koljatit kestää iskuja :)Laitoin sen nippuu nii se vaa huus ja iski ja itki ja yritti iskee homohopitti iskuja. Mä lähin menee kävelee laiturille ja huusin muilleki ihmisille et tulkaas kattoo ku haukisyötti menee järvee. Laiton homohopitin laiturille ja piin toisella käellä kii ja iskin koukulla mahaa. Sit niskaperse otteella kii ja uitin sitä veessä minuutin verra. Se köho vaa ja nostin sen ku hyttysen laiturille ja sanoin et juokse homohopitti et älä käy tosimiehille tai käy huonosti sille. Se läks siitä vitun märkänä köpöttää kotii. Se oli varmaa sadas pelle jolle piti opetta ketkä on kingejä. Et sitä paljo teille kunfu tooka miehet nopeudesta on hyötyy ku koljatti tulee laittaa teijät ruotuu ku alatte rähjää kovemmillenne. Voima koko ja iskunkesto on ne jotka ratkasee eikä mikää kunfu höpötys ja nopeus. Sellaset kunfut on homohopittien homoilua eikä naisii kiinnosta risuranne kukkakeppi homohopitit vaan tosi koljatti miehet niiku mä ja niiku esimerki Toni Halme. Siinä teille pikkukunfu hopitit.

10

2883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tälläinenkö

      sinä haluaisit olla?
      Tuo juttu on 13-vuotiaan epävarman kolli murkun märkä päiväuni.
      Herää päiväuniltasi, Ulko-oven takana on todellisuus.

    • kung fu miäs

      Joillakin ihmisillä ei oikeasti ole elämää...

      • Mikas

        Trollit on joskus hauskoja :>


      • katketakseni..
        Mikas kirjoitti:

        Trollit on joskus hauskoja :>

        ... näiden tyyppien jutuille taannoin kehonrakennuspalstalla. Valitettavasti nimimerkit "Big-Bubba" yms. ovat kadonneet kuvioista, mutta onneksi joku välillä osoittaa asennetta.

        Oikeasti, tälle palstalle on usein kirjoitettu ihan vakavissaankin lähes yhtä naurettavaa kamaa.


      • AndyS
        katketakseni.. kirjoitti:

        ... näiden tyyppien jutuille taannoin kehonrakennuspalstalla. Valitettavasti nimimerkit "Big-Bubba" yms. ovat kadonneet kuvioista, mutta onneksi joku välillä osoittaa asennetta.

        Oikeasti, tälle palstalle on usein kirjoitettu ihan vakavissaankin lähes yhtä naurettavaa kamaa.

        Mutta kyllä Testo-man on kovin. Siinä lähtis Koljatti-Teponkin kaltanen kynäniska kiitään, kun Testo panis vaihteen silmään. Kyllä näin on.


      • tiikerinsilmä
        AndyS kirjoitti:

        Mutta kyllä Testo-man on kovin. Siinä lähtis Koljatti-Teponkin kaltanen kynäniska kiitään, kun Testo panis vaihteen silmään. Kyllä näin on.

        Eikä pidä unohtaa Team Hollolaa. Siinä kun alkaa ab koukut lentää niin jää äkkiä koljatit kakkoseksi.


      • Koljatti Teppo
        tiikerinsilmä kirjoitti:

        Eikä pidä unohtaa Team Hollolaa. Siinä kun alkaa ab koukut lentää niin jää äkkiä koljatit kakkoseksi.

        Ei mitkää lajit ja vyöt auta kun kunnon härkä laitaa ropelit pyörii. Mikä se ab kunfu tookailu on? Paskaa tappelee oppii tappelemalla eikä homohopitti kunfuilulla. Pari kertaa oon laittanu jonku kunfu karate hopitin kenttää ku on alkanu kukkoilee. Sitäpaitti se on iha homomaista kulee tookassa niiku homohopitti kunfu ukot tekee ja muut tooka miehet. Siin ei oo välii minkä värinen on tooka miehe vyö vastaan tulee suomalaisarjalainen koljatti ku lopputulos on kuiteki tuskallinen homohopitti tooka miehelle. Voima koko ja iskunkestävyys se on mikä merkkaa ja raivo.


      • tiikerinsilmä
        Koljatti Teppo kirjoitti:

        Ei mitkää lajit ja vyöt auta kun kunnon härkä laitaa ropelit pyörii. Mikä se ab kunfu tookailu on? Paskaa tappelee oppii tappelemalla eikä homohopitti kunfuilulla. Pari kertaa oon laittanu jonku kunfu karate hopitin kenttää ku on alkanu kukkoilee. Sitäpaitti se on iha homomaista kulee tookassa niiku homohopitti kunfu ukot tekee ja muut tooka miehet. Siin ei oo välii minkä värinen on tooka miehe vyö vastaan tulee suomalaisarjalainen koljatti ku lopputulos on kuiteki tuskallinen homohopitti tooka miehelle. Voima koko ja iskunkestävyys se on mikä merkkaa ja raivo.

        mut sä olisit silti hätää kärsimässä jos vastassa olisi team hollolan AB-mies.
        http://www.teamhollola.com/


    • Munamies

      Koljattia kyrvällä päähän ja kunnon homomulkkua
      perään, niin kyllä jätkä tietää mistä hopitit tulee.
      Voin sanoa että oon 70 - 80 kertaa vetäny
      teikäläisiä ahteriin, eikä kertaakaan oo jääny naimatta.
      Kyllä sulle Teppo mussukka vielä joku
      vetää perän kipeeksi etkä voi mitään.

    • Tepon ex-kaveri

      Mää muistan pienenä ku kaikki kotikylällä ihmetteli et miten tuo Teppo on niin sekaisin. Ku asiaa sitten selviteltihin niin Tepon veli Matti tiesi kertoa että Teppo oli pikkasena heitetty kuudesti ilmahan ja otettu viidesti kiinni. Ja täähän selittää kaikki, myös syyn Tepon steroidilihaksiin. Teppoa kiusattihin koulussa ku se ol tapahtuneen johdosta muita tyhmempi ja Koljatti Teppo(tunnettihin niihin aikoihin nimellä Kynäniska-Tepi) alko sen takia reenaa punttia ennen ku muilla alko munakarvat kasvaa, se nimittäin ajatteloo sillä viisii että "ku äly loppuu niin VOIMA alkaa!". Ja kun Tepi alkoi sitten vetää horkkaa ni olihan pojassa kestämistä! Eikä oo mies muuttununna, voi vaan surullisesti todeta että voima sata, äly nolla.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe