Tämän vahvempi sinun suhteen. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin lähteä
Harmittaa etten ollut
10
355
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sama,x ei tänne kannata jäädä kun alkoi pelleilemään oikein urakalla lähdettävä muille maille vierahille niin kauaksi jossa pippuri kasvaa ja siellä EI LAULETA kalliolle kukkulalle rakennan minä majani TULE TULE poika nuori jaaakaamaaaaan se mun KANSSANI
- Anonyymi00002
Voit itse päättää olla lähtemättä ja tehdä rakkauden eteen jotain. ❤️
- Anonyymi00003
Virheistään ihminen oppii,paljon myös itsestään.Kaukaa näkee paremmin lähelle ja aina on toivoa.Kaikki tämä kuuluu ihmisyyteen, myös anteeksi anto.
- Anonyymi00004
Ja ennen kaikkea pyyntö.
Sivusta
- Anonyymi00005
Mitä tarkoitat vahvuudella? Pyrinkö jotenkin heikentämään sua?
- Anonyymi00007
Tästä tuli mieleen juttu miehestä, joka meni naimisiin ja alkoi täyttää aviovelvollisuuksiaan turhankin usein. Pian pojan äiti huomasi tuoreen sulhasen kovin kalpeaksi ja laihaksi, joten vei tämän asumaan erilleen.
Eräänä päivänä morsian näkee ikkunastaan kahden kyyhkysen rakastelemassa ja huutaa näille 'häipykää! jos anoppi näkee, hän laittaa teidätkin asumaan erillään!' - Anonyymi00008UUSI
Miks sun piti lähteä 💔 on niin ikävä ...
- Anonyymi00009UUSI
Eletty elämä vahvistaa
- Anonyymi00010UUSI
Se helpottaa yli pääsyä, jos varmuudella tietää ettei muita vaihtoehtoja ollut! Sure aikasi, sitten elämä jatkuu…
Sellaiset jäävät vaivaamaan ja lisäävät painolastia reppuun, joissa todellisuudessa olisi ollut vaihtoehtoja. - Anonyymi00011UUSI
Ei tänne tarvii selitellä mitää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724118
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573803Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522354Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?442151Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361925- 491829
- 991616
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551593- 481582
- 571453