Väität että rakastat mua mutta et tee mitään...
En ymmärrä sua
26
657
Vastaukset
- Anonyymi00001
Panokset on loppu. Antaudun ✋️🤚
Tee minulla mitä haluat. Ota tai jätä.
🩷- Anonyymi00002
Miehelle.
- Anonyymi00003
Suojaudun tällaiselta, en ole rakastamisesta kirjoittanut.
- Anonyymi00004
Kuka sellasta muka väittää
- Anonyymi00005
Kuka niin väittäät kuumottaa vähän.
- Anonyymi00006
En vaan uskalla, haluaisin kyllä 🫣❤️
- Anonyymi00007
Jospa vaikka jossain törmäät häneen, rantakahvilassa.
- Anonyymi00010
Ei kai siitä mitään vakavaa voi seurata?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei kai siitä mitään vakavaa voi seurata?
se olis kyllä ihan toivottavaa että seuraisi vakavaa koska olen ihan vakavissani kiinnostunut hänestä 💗😸😽🫂
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
se olis kyllä ihan toivottavaa että seuraisi vakavaa koska olen ihan vakavissani kiinnostunut hänestä 💗😸😽🫂
No tuolta kannalta katsottuna... 😅
- Anonyymi00008
En kyllä ole väittänyt, mielikuvitus tehnyt sulle tepposet.
- Anonyymi00009
Totta on
- Anonyymi00011
Koska en tiedä kuinka oikein lähestyä sinua, koska on muitakin sidosryhmiä, jotka pitää ottaa huomioon.
- Anonyymi00014
Kuka väittää rakastavansa ketä kuitenkaan tekemättä itse mitään hmm...
- Anonyymi00015
Ehkä olet luullut jonkun toisen kirjoituksia että ne olisi kaivatultasi.
- Anonyymi00016
Minä tekisin jotain, mutta tunnen olevani ansassa. Ei minulla ole naiseen mitään yhteyttä. Ja mitä edes hänelle sanoisin? Enkä pidä itseäni hänen arvoisenaan.
Aloitus on varmaan jollekin jonka kanssa aloittajalla on yhteys ja näkevät toisiaan ym.- Anonyymi00018
Jos tietäisin että elämä hänen kanssaan olisi vaihehto, niin valitsisin sen. En vain tiedä onko se. Tämä nykyinen yksinäinen elämä on niin nähty. Mies jatkaa.
- Anonyymi00017
Voisitko antaa luvan tehdä.
- Anonyymi00019
Aloittaja en tunne sinua, mutta saanko kirjoittaa silti? Minun olisi pitänyt olla tänään aamulla töissä, mutta teen sen työ homman illalla. Menee kyllä myöhään, mutta ei se haittaa mitään. Olen tottunut valvomaan. Aloittaja kirjoitat varmaan miehelle? Joku Rakastaa sinua mutta ei tee mitään, siitä varmaan on kysymys? Jos, joku ilmoittaa sinulle Rakkautta, mutta ei tee mitään. Onko tuo silloin varattu, ujo, epävarma oletko sinä joka kaipaa häntä? Itse en ole ujo enkä varattu, mutta olen epävarma onko täällä ikinä ollut edes hän. Ketä eniten Rakastanut tässä maailmassa ikinä, surrut sydämeni rikki, repinyt sieluni kappaleiksi. Mutta ei se ole hänen syy, että häneen Rakastuin niin paljon silloin vuosia sitten. Mitä sinä luulet aloittaja, jos ihminen Rakastaa ja kaipaa viisi pitkää vuotta. Mitä silloin on, jos ei ole Rakkautta oikeaa sellaista? En, olisi kyllä ikinä tullut tälle älyttömälle palstalle, jos en olisi tuntenut niin voimakasta tunnetta sinuun Kauntotar. Oikea henkilö kyllä tietää jos lukee nämä, on tässä hänelle sellaiset tunnisteet. Kaunis Kasvoinen Kaunotar minun pitäisi lähteä töihin ja tulen vasta yöllä pois myöhällä. En, jaksanut aamulla lähteä. Kaunotar jos luet tämän niin tiedä että Rakastan sinua enemmän, kuin ketään toista ikinä. Silloin kun sinä katosit niin tuntui oikeasti että kuolen ikävään, niin pahalta se tuntui. Niin, minä ainakin väitän ja tiedän että Rakastan sinua, tämä tunne on kestänyt viisi pitkää vuotta. Sinulla on niin Kauniita Kasvot ja silmät ja koko olemus päästä varpaisiin. Kaunotar kyllä olen vuodattanut kyyneleitä sinun takia, enkä häpeä sitä yhtään! Niin, paljon tunnen Rakkautta sinuun. Minä en tiedä oletko sinä täällä ollenkaan? Kaunis Kasvo minun pitäisi kohta lähteä töihin. Mutta jotain sinulle Kaunotar! Kauneutesi ja Sulokkuutesi lumoavat minut päivästä toiseen. Olet valoni elämässäni ja rakastan Sinua ikuisesti.
- Anonyymi00020
Tämä kynnys on todella korkea, enkä tiedä pystynkö siihen ilman apuasi.
- Anonyymi00021
vähän kiinnostaa santeri mutta luultavasti kaveruudeksi ois menny
- Anonyymi00022
...Mä joka päivä töitä teen. Joka ainoa aamu yhdeksäksi meen. Sen kaiken teen mä siksi vain. Että kulta sä jaksat - olla mun omanain...
- Anonyymi00023
Nii oon semmonen 'Jean-foutre' aina ollut. Ehkä joku ihme vielä tapahtuu.
- Anonyymi00024
En teekkään enhän mä sua edes tunne et ole ollut mua kohtaan yhtään mukava onneks se on loppu nyt lopullisesti ei mua enää kiinnosta tajua jo se sun vammaseen pää koppaasi
- Anonyymi00026
Ei kukaan tajua jos ei sano noin suoraan
- Anonyymi00025
Oon joo vähän tällainen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4646596Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1913924Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112533Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262050Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1391436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771335- 681176
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te791108- 631105
- 461049