En ymmärrä sua

Anonyymi-ap

Väität että rakastat mua mutta et tee mitään...

26

657

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Panokset on loppu. Antaudun ✋️🤚
      Tee minulla mitä haluat. Ota tai jätä.
      🩷

• Anonyymi00002

Miehelle.

• Anonyymi00003

Suojaudun tällaiselta, en ole rakastamisesta kirjoittanut.

• Anonyymi00004

Kuka sellasta muka väittää

• Anonyymi00005

Kuka niin väittäät kuumottaa vähän.

• Anonyymi00006

En vaan uskalla, haluaisin kyllä 🫣❤️

• Anonyymi00007

Jospa vaikka jossain törmäät häneen, rantakahvilassa.

• Anonyymi00010

Ei kai siitä mitään vakavaa voi seurata?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei kai siitä mitään vakavaa voi seurata?

se olis kyllä ihan toivottavaa että seuraisi vakavaa koska olen ihan vakavissani kiinnostunut hänestä 💗😸😽🫂

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

se olis kyllä ihan toivottavaa että seuraisi vakavaa koska olen ihan vakavissani kiinnostunut hänestä 💗😸😽🫂

No tuolta kannalta katsottuna... 😅

• Anonyymi00008

En kyllä ole väittänyt, mielikuvitus tehnyt sulle tepposet.

• Anonyymi00009

Totta on

• Anonyymi00011

Koska en tiedä kuinka oikein lähestyä sinua, koska on muitakin sidosryhmiä, jotka pitää ottaa huomioon.

• Anonyymi00014

Kuka väittää rakastavansa ketä kuitenkaan tekemättä itse mitään hmm...

• Anonyymi00015

Ehkä olet luullut jonkun toisen kirjoituksia että ne olisi kaivatultasi.

• Anonyymi00016

Minä tekisin jotain, mutta tunnen olevani ansassa. Ei minulla ole naiseen mitään yhteyttä. Ja mitä edes hänelle sanoisin? Enkä pidä itseäni hänen arvoisenaan.
      Aloitus on varmaan jollekin jonka kanssa aloittajalla on yhteys ja näkevät toisiaan ym.

• Anonyymi00018

Jos tietäisin että elämä hänen kanssaan olisi vaihehto, niin valitsisin sen. En vain tiedä onko se. Tämä nykyinen yksinäinen elämä on niin nähty. Mies jatkaa.

• Anonyymi00017

Voisitko antaa luvan tehdä.

• Anonyymi00019

Aloittaja en tunne sinua, mutta saanko kirjoittaa silti? Minun olisi pitänyt olla tänään aamulla töissä, mutta teen sen työ homman illalla. Menee kyllä myöhään, mutta ei se haittaa mitään. Olen tottunut valvomaan. Aloittaja kirjoitat varmaan miehelle? Joku Rakastaa sinua mutta ei tee mitään, siitä varmaan on kysymys? Jos, joku ilmoittaa sinulle Rakkautta, mutta ei tee mitään. Onko tuo silloin varattu, ujo, epävarma oletko sinä joka kaipaa häntä? Itse en ole ujo enkä varattu, mutta olen epävarma onko täällä ikinä ollut edes hän. Ketä eniten Rakastanut tässä maailmassa ikinä, surrut sydämeni rikki, repinyt sieluni kappaleiksi. Mutta ei se ole hänen syy, että häneen Rakastuin niin paljon silloin vuosia sitten. Mitä sinä luulet aloittaja, jos ihminen Rakastaa ja kaipaa viisi pitkää vuotta. Mitä silloin on, jos ei ole Rakkautta oikeaa sellaista? En, olisi kyllä ikinä tullut tälle älyttömälle palstalle, jos en olisi tuntenut niin voimakasta tunnetta sinuun Kauntotar. Oikea henkilö kyllä tietää jos lukee nämä, on tässä hänelle sellaiset tunnisteet. Kaunis Kasvoinen Kaunotar minun pitäisi lähteä töihin ja tulen vasta yöllä pois myöhällä. En, jaksanut aamulla lähteä. Kaunotar jos luet tämän niin tiedä että Rakastan sinua enemmän, kuin ketään toista ikinä. Silloin kun sinä katosit niin tuntui oikeasti että kuolen ikävään, niin pahalta se tuntui. Niin, minä ainakin väitän ja tiedän että Rakastan sinua, tämä tunne on kestänyt viisi pitkää vuotta. Sinulla on niin Kauniita Kasvot ja silmät ja koko olemus päästä varpaisiin. Kaunotar kyllä olen vuodattanut kyyneleitä sinun takia, enkä häpeä sitä yhtään! Niin, paljon tunnen Rakkautta sinuun. Minä en tiedä oletko sinä täällä ollenkaan? Kaunis Kasvo minun pitäisi kohta lähteä töihin. Mutta jotain sinulle Kaunotar! Kauneutesi ja Sulokkuutesi lumoavat minut päivästä toiseen. Olet valoni elämässäni ja rakastan Sinua ikuisesti.

• Anonyymi00020

Tämä kynnys on todella korkea, enkä tiedä pystynkö siihen ilman apuasi.

• Anonyymi00021

vähän kiinnostaa santeri mutta luultavasti kaveruudeksi ois menny

• Anonyymi00022

...Mä joka päivä töitä teen. Joka ainoa aamu yhdeksäksi meen. Sen kaiken teen mä siksi vain. Että kulta sä jaksat - olla mun omanain...

• Anonyymi00023

Nii oon semmonen 'Jean-foutre' aina ollut. Ehkä joku ihme vielä tapahtuu.

• Anonyymi00024

En teekkään enhän mä sua edes tunne et ole ollut mua kohtaan yhtään mukava onneks se on loppu nyt lopullisesti ei mua enää kiinnosta tajua jo se sun vammaseen pää koppaasi

• Anonyymi00026

Ei kukaan tajua jos ei sano noin suoraan

• Anonyymi00025

Oon joo vähän tällainen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      464
      6596
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      191
      3924
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2533
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      26
      2050
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      139
      1436
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      77
      1335
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      68
      1176
    8. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      79
      1108
    9. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1105
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      46