Antaa minulle opetuksen?
Miksi halusit
37
632
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Eiköhän jokainen ole opetuksia joskus saanut
- Anonyymi00012UUSI
Ajattelen itse niin, että hän joka näin apn lailla kokee, on muuttunut fiksummaksi? Oppinut ajattelemaan asioita laajemmassa kuvassa, vähemmän kapeakatseisesti? Oppinut arvostamaan toisen synnyttämää mielikuvaa asioista. Elämä voi muuttaa ajattelua, jos omaa kritiikkiä itseään kohtaa.
Oppinut kokemaan asioita niin, että voi olla itsekin välillä väärässä asioista? Myönteinen ajattelu muuttaa suhdetta ja suhtautumista asioihin? Nämä vain omia mutuja ja kokemia. Kiitollisuus kohtaamisistaan asioista voi muuttaa ajatusmaailmaa positiivisemmaksi. 🫣🤔
- Anonyymi00002UUSI
En antanut, vaikka olisin voinut.
- Anonyymi00003UUSI
Koska en unohda koskaan kuinka minua on kohdeltu aikaisemmassa elämässä erään toimesta.
- Anonyymi00004UUSI
Rakasta ihmistä ei kohdella niin kuin teit. Lisäksi käänsit sen toisen syyksi.
- Anonyymi00017UUSI
No ei todellakaan, ei edes vihollista noin pahasti.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
No ei todellakaan, ei edes vihollista noin pahasti.
Se oli kyllä yllättävää. Mutta parempi että se tapahtui riittävän ajoissa eikä sitten myöhemmin jos olisi edetty pidemmälle
- Anonyymi00005UUSI
Kuulkaas justukset kun minusta tuntuu, että te annoitte näitä ns oppeja toisillenne ja kurssi on ns vielä kesken
- Anonyymi00006UUSI
Saunan peräkamarista on helppo opetella. Kuulemma. ;)
-R - Anonyymi00007UUSI
"Ihana Elisa". -sivu
-Jarre - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
-RNyt en ymmärrä mitä tarkoitat ja keistä yrität jotain paljastella, mutta prillit on hyvä ottaa pois ettei huuruun mene. Toisilla on jo kun lukee tätä sananvaihtoa- on aika ambivalentti fiilinki epäilen näin
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
"Ihana Elisa". -sivu
-JarreSo tell me more sugarlips
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
-RAjatus on puoli tekoa, mutta loppu jäänee ikuiseksi arvoitukseksi. 🙂
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ajatus on puoli tekoa, mutta loppu jäänee ikuiseksi arvoitukseksi. 🙂
Eikä jää. ;)
-ruutupaperi - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eikä jää. ;)
-ruutupaperiHarmi kyllä se jää, jotkut asiat ei ole tarkoitettu toteutuviksi.
- Anonyymi00008UUSI
Ettet tekisi niin uudelleen.
- Anonyymi00015UUSI
Mitä ei saa tehdä?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä ei saa tehdä?
Kohtele toista noin huonosti.
- Anonyymi00014UUSI
Jos julkisesti kerrot niin kai se sitten on julkista.
- Anonyymi00016UUSI
Jotka antavat toisille opetuksia, eivät ole antaneet sitä edes itselleen, niin sivistymätöntä se on.
- Anonyymi00019UUSI
Älä tee kärpäsestä härkästä.
- Anonyymi00020UUSI
Ihaillen varmaan seuraisit jos tuttusi pelailisi samoin.
- Anonyymi00021UUSI
😂😂😂😂😂
- Anonyymi00022UUSI
Varohan ap ettei mopo karkaa käsistä.
Taidat itse olla tarkoittamasi opettaja.- Anonyymi00023UUSI
Älä provosoi,enää! Kuulosta pahaenteiseltä
- Anonyymi00025UUSI
Kuka kenelle mä ainakaan moisia harrasta helpompaa antaa pilata elämänsä haluamallaan tavalla
- Anonyymi00026UUSI
Koska petit?
- Anonyymi00027UUSI
Onko ap pettänyt? Miksi sitten sekaannuit asiaan?
- Anonyymi00032UUSI
Sitä ei sanottu mutta näin taisi käydä.
- Anonyymi00029UUSI
Muutkin mokaa;)
- Anonyymi00030UUSI
Aika paljon nähnyt ylimielisiä isin prinsessoja ja muita en mä ole ole aina ollut kivoin heille eikä hekään kyllä ole sitä olleet mulle. Samalla mitalla yleensä, mitään en kadu.
- Anonyymi00033UUSI
Itselläni on koko ajan tässä muutamaan viimeiseen vuoteen jäänyt ihmisiä pois elämästä. Olen nähnyt heidän todelliset kasvonsa. Niinhän sitä sanotaan, että vedät puoleesi sitä mitä itse olet. Nyt kun sen vanhan identiteetin hautajaiset on pidetty, on tullut tilaa merkityksellisille ihmissuhteille. Näillä energioilla törmää kyllä mielenkiintoisiin ihmisiin.
- Anonyymi00035UUSI
Kun mietitään opetukseen vaikuttavuutta. Vähän sellainen koston ajatus liittyy siihen, kun ajatellaan; siitäs sait; nyt saat kärsiä minun vuokseni. Entäs jos uhri kärsii jo muutenkin, lisäkärsimys ei muuta asiaa miksikään eli opetus menee hukkaan tai uhri ei kärsi mitenkään. Kostossa ja opetuksessa kaikki perustuu siihen, että uhri tuntee ja käyttäytyy kostajan haluamalla tavalla, näinhän ei käytännössä ole.
- Anonyymi00037UUSI
❤️❤️❤️
- Anonyymi00036UUSI
Sairasta ikävöintiä täällä.
- Anonyymi00039UUSI
Kyllä. Ainoa asia mitä haluaisin opettaa hänelle on miten ihana hän mielestäni on.
- Anonyymi00038UUSI
Usein ihminen hakeutuu alitajuisesti sellaisiin tilanteisiin ja ihmissuhteisiin, joissa saa juuri sellaisen opetuksen, jota kasvaakseen tarvitsee. Olen omalla kohdallanikin useamman kerran sen jälkikäteen oivaltanut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724098
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans563782Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522334Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?432115Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361895- 491819
- 971583
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551573- 411507
- 511391