Olen miettinyt

Anonyymi-ap

Olisikohan sulla miehellä oikeasti niin huono itsetunto, sun käytös vois kertoa siitä..

11

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

vanha parisuhde oli mulle vihoviimenen. voin siinä niin huonosti. oon jälkikäteen tajunnu miten väärä se mies olikaan mulle. onneks tajusin ajoissa.

• Anonyymi00002

Kenellä miehellä mä olen ai sanon jot mul ei äitee kotona vieny itsetuntoa ni mulla on omasta mielestäni ihan terve itsetunto jonkun toisen mielestä taas ei

• Anonyymi00003

Ohan se. Lapsesta asti kerrottu kuinka rikkinäinen ja huono ihminen olen ja kun olen yrittänyt kertoa tunteistani niin vain vähätellään ja nauretaan, että ei sun noin pitäisi tuntea.

• Anonyymi00004

Näitähän on yllättävän paljon. Se vaan ei ole vastaus mihinkään että aletaan niitä omia epävarmuuksia siirtämään muille ihmisille jopa aika sairailla tavoilla. Siinä vaiheessa häviää minunkin empatia ja lopputulos on kaikille vttumainen.

• Anonyymi00006

Sama, vaikka en kyllä ole edes varsinaisesti vttumainen, mutta en kyllä enää mitään muutakaan hänelle.

• Anonyymi00005

Tietysti jos meitä ajattelee, sinä ja minä. Siis upea SINÄ ja minä.

• Anonyymi00007

No ei oikeasti, sen piikkiin on helppo laittaa. Joskus on parempi sanoa valkoinen vaihe kuin loukata toista, vaikka olisi sen ansainnutkin.

• Anonyymi00008

Itsetunto romahti siinä hetkessä kun vastasit olevasi varattu nainen.

• Anonyymi00009

Onneksi itsetunto voi myös kohota aika nopeasti. Siis jos ei ilmene esim. toisten vähättelynä, kiusaamisena tms. Ei kannata tuomita, jos vain vetäytyy huonohkon itsetunnon tai ujouden takia. Kannattais vain puhua toisen kanssa. Siitä se heti lähtisi kohoamaan. Voimia!

• Anonyymi00010

Ghostaajan kanssa puhua? 😁
        Pitää olla melkoinen taikuri että onnistuu siinä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ghostaajan kanssa puhua? 😁
        Pitää olla melkoinen taikuri että onnistuu siinä.

Tietenkin tarvitsisi törmätä ensin. Tuskin kukaan näkymätön kuitenkaan on. Voi hyvin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5600
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1592
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      971
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      822
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      794
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39