Nopeus valvontaa Kaislarannantie, Lankaniementie, ja Haapaseläntie lenkille.
Kesät talvet kaahataan autoilla, koppimönkijöillä, moottoripyörillä, mopoilla.
Ja erikseen vielä rattijuopot jotka baarista lähtiessään kiertää samaa reittiä kirkolle päin.
Asiasta informoitu myös virkavaltaa joten asia on heidänkin tiedossa
Kaaharit kuriin
18
945
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tämä on aivan turha valitus.
Siellä missä on elämää on vilskettä. On turha rasittaa virkavaltaa.
Pieni on huoli jos muuta valittamista ei ole.
Eli turpa tukkoon ja piste. - Anonyymi00002
ferrar1
- Anonyymi00015
Noo, kyllä kevät lämmittää ja mummo vetreytyy.
Sitten se työntelee petri-poikaa polkuautossa.
- Anonyymi00003
Hyvä aloitus. Kyllähän sitä lenkkiä saa heittää mutta nopeudet on välillä aivan järkyttäviä. Onhan siellä lentänyt jopa auto omakotitalon pihaan. Mönkkäreitä kyljellään. Läheltä piti jälkiä useampikin. Tässäkin pätee laki kun kerran jysähtää kunnolla niin kk tilanne rauhoittuu.
- Anonyymi00004
Toinen niiden pölvästien käyttää reitti on ademán ja S-markerin väli.
- Anonyymi00005
Muusn masstoajoneuvon omistaja , jonka ajoneuvossa riittää punaisia. valoja, ajoi räppänällään syvät urat Pekkolanlammnen uimarannan rantahiekkaan.
Huvinsa kullakin. - Anonyymi00006
Nyt on ollutkin valvontaa ja pysäytyksiä kyseisillä tiealueilla. 👍
- Anonyymi00009
Kevät tullut ja vauhdit nousee. Jospa napsahtaisi niinkuin Varpasentiellä. Auto lensi junaradalle.
- Anonyymi00010
Luuserit ajaa jollain muulla kuin Ferrarilla.
- Anonyymi00011
Olen parempi kuin muut yhteensä 🥱
- Anonyymi00014
Magdzdallako kaikki ajaa. Ei kaikki.
- Anonyymi00012
Joko taas Misterin vauhdikas menopeli aiheuttaa närää. Sitäpaitsi herrasmiehet cruisailevat tyylillä, eivät suinkaan kaahaa.
- Anonyymi00016
Mister tuhkamuna olen muut ei ole mitään!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mister tuhkamuna olen muut ei ole mitään!
Höpö, höps. Taas jonkun kadehtijan kirjoittamaa tirinää.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Höpö, höps. Taas jonkun kadehtijan kirjoittamaa tirinää.
Kukaan ei kadehdi tuhkiksii!
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Höpö, höps. Taas jonkun kadehtijan kirjoittamaa tirinää.
Kukaan ei kadehdi tuhkiksii!
- Anonyymi00020
Toimii. Meinaan uusi laki. Kaahaminen on rauhoittunut huomaa heti kun 0.00-5.00 välillä ei hupia ajeta
- Anonyymi00021
mr
.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560