Unelmiesi hääpäivä?
Mies kuvaile millainen olisi
15
340
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sellainen jossa hän seisoo vierelläni.
K - Anonyymi00002
Ensin lyö kirkonkellot ja sen jälkeen minä.
- Anonyymi00003
Voi ku romanttista
- Anonyymi00014
Llol
- Anonyymi00004
Ulkomailla tai hissukseen.
- Anonyymi00005
Tuo olisi kaikista paras minustakin.
n sivusta
- Anonyymi00006
minkähänlaiset ne oiskaa :) jos hän minut kelpuuttaa miehekseen...
oma toive on että lämpimät... koosta en sano mittää
yksJ - Anonyymi00007
Haluaisin koko päivän halimista.
- Anonyymi00008
Ensin mentäisiin naimisiin miljoonaperijän kanssa. Sitten appiukko potkaisi tyhjää jo illalla.
- Anonyymi00009
Kumman appi? Kuoleeko haaveissasi sinun oma isäsi vai rakastamasi miehen isä?
- Anonyymi00010
Herään ja kävelen kalsareissa pihalle jossa on tuomari joka sanoo olette nyt naimisissa.. ei muuta kuin kotiin sisälle aamupaskalle. Ja sitten ois nakinpiilotus.. illalla sitten vähä pleikkaa tai xboxii.. siinä täydellinen miehen hääpäivä
- Anonyymi00011
Eipä näistä miehet haaveile yleensä tyttöjen haaveita
- Anonyymi00012
Sellainen, jossa hunnun alta paljastuisi hän eikä kukaan muu.
- Anonyymi00013
Toisit minulle lenkkimakkaravoikkoleipiä kun makaisin sohvalla ja valmiiksi avatut Sandelstölkin.
Sitten siivoisit mutta niin ettet häiritsisi minun teeveen katselua, sanoisit minulle että makoile vaan siinä en tarvitse apuasi.- Anonyymi00015
Ja jos pyydän että haluan lempeä tai vaikka sitä anaaIia, niin sinä pyllistät kiltisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4486474Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1583814Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1012490Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251969Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1231333Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741263- 671114
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771019- 44993