Saa nähdä miten tässä vielä käy, jos tulee oikeusjuttu.
Palkkasiko kohumissi Sarah Dzafce, itselleen huippu juristin ?
32
385
Vastaukset
- Anonyymi00001
No jopas jotain. En oikein usko tähän asiaan. Olisi kyllä harvinainen tapaus, jo syyte menisi oikeuteen asti.
- Anonyymi00015
Eikös tässä syytetä väärää henkilöä .
Hänellä oli migreeni ja hieroi päätänsä . Siinä menee tahattomasti silmät vinoon .
Kamuja tuon laittoi Suomeen
Silloin on väärin jos seuraukset on nämä - Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hänellä oli migreeni ja hieroi päätänsä . Siinä menee tahattomasti silmät vinoon .
Silloin on väärin jos seuraukset on nämäItse venytti silmiään, itse sanoi kiinalaisen kanssa syömässä. Kuvan ottajan ei olis pitäny julkaista kuvaa. Itsenolasi itsensä, kruunua ei saa enää takaisin. Itse irvaili muita matkustajia. Kun lensi organisaation maksamalla lennolla pisnes luokassa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00015 kirjoitti:
Silloin on väärin jos seuraukset on nämäEi vaan todella pinnallisen ihmisen surkeeta läppää, ei migreeni.
- Anonyymi00002
Niinpä. Ja oikeuteen mistä ? Hänhän tämän shown aloitti.
- Anonyymi00003
Totta. Itse irvistelee ja venyttelee silmiään. Mieluummin se itse voisi joutua syyteharkintaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Totta. Itse irvistelee ja venyttelee silmiään. Mieluummin se itse voisi joutua syyteharkintaan.
Pidin kovasti Sarahista ja veikkasin voittajaksi. Ikävää, kun laittoi itsensä noin ikävään valoon.
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pidin kovasti Sarahista ja veikkasin voittajaksi. Ikävää, kun laittoi itsensä noin ikävään valoon.
Onneksi hölmöili 🤭
- Anonyymi00021
Anonyymi00003 kirjoitti:
Marraskuussa Sarah kertoi Hesarin haastattelussa, että on "aina halunnut olla julkkis". No sitä sai, mitä tilasi, mutta tuskin noin kansainväliseksi julkkikseksi halusi tai ainakaan tuolla tavalla. Että ihan Japanissa saakka arvostetuissa sanomalehdissä kirjoitetaan hänestä. Suomen televisiokanavilla kun ei ole enää haastatteluohjelmia, pois hömppä Puoli seiska ja uutisaamujen pikapuheet, niin ehkä Sarah kutsutaan edustamaan itseään ja maatamme Amerikkaan johonkin ilta- tai aamushow'n sohvalle.
Oikeasti. Kohu on ottanut ylisuuret kierrokset. Vahtiiko Uoti ylijäämämissin kunniaa vai onko tosiaan viritteillä oikeudenkäynti? Aika näyttää, mutta Sarah ei julkkisasemastaan luovu.
- Anonyymi00004
Kyllå ilmeisesti. Hyvä juttu. Rasistiksi leimaaminen ei ole pikkujuttu. Lisäksi saanut uhkaavia viestejä. Menihän Lucia-kirjoittelukin syyteharkintaan. Kyseessä kuitenkin nuoren ihmisen tulevaisuus.
- Anonyymi00006
Aika näyttää ja mitä tuleman pitää. Ikävä asia ja ei olisi toivonut noin käyvän.
- Anonyymi00007
Sama se on meillä kantiksillakin.
- Anonyymi00008
Juu, tulee saamaan vielä miljoonakorvaukset.
- Anonyymi00026
Kun laukoi julkisuudessa mitä sattuu ja irvii lentokoneen matkustajia tai ivaa kìnalaisia pitää itse kestää seuraukset eikä uhriutua.
- Anonyymi00027
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juu, tulee saamaan vielä miljoonakorvaukset.
Nolaa vaan itsensä, paska haiseekun sitä,penkoo. Mistä muka saisi miljoona korvaukset. Paljasti tyhmyytensä.
- Anonyymi00009
Taisi tulla potkut "someraivon" ja julkisen paineen takia, koska edelleen kelpaa missiorganisaatiolle. "Somekansalla" on valtava voima ja sitä se käyttää surutta apunaan tietyt mediat.
- Anonyymi00010
Iltapäivälehdessä oli juttu että esim. tämä Sanna Marinin "jauhojuttu" oli masinoitu Ylilaudalla. Ylilaudan ylläpito pesi kätensä asiasta. Ylläpito kertoi että anonyymina voi kirjoitella mitä tahansa ja mutta sitten ylläpito itsekin pysytteli anonyymina.
- Anonyymi00011
Oliko ehkä tehty myös adressi että missin tulee saada potkut?
- Anonyymi00012
Kukahan sen maksaa? Tuskinpa tuolla neidolla sellasta rahaa on, minkä noi juristit ryövää.
Tää on jo saanut niin naurettavat piirteet, ettei enää tiedä, mitä sanoisi.
Kaikkein kummallisinta on se, että kun nauraen "hieroi silmät vinoon", niin miksei heti kertonut, mistä on kyse vaan alkoi pyytelemään anteeksi? Tuo nyt taitaa kertoa asian oikean laidan. Kyseessä ei kuitenkaan ole suomalainen pimu vaan kansalaisuuden saanut. Tästä kun tuli suurempi konflikti, kuin mikään muu maailmassa, niin herra keikari voisi oikaista asian kiinalaisille.- Anonyymi00014
Verorahoilla tietenkin nää kanaaivot maksattavat typerät oikeudenkäynnit.
- Anonyymi00022
Isi ottaa lainan ravintolaansa vastaan.
- Anonyymi00016
Hyvä Sarah vaadi vaan oikeutta tuon mitä tuo paskamyrsky on saanu aikaiseksi.Pidä kiinni oikeuksistas.
- Anonyymi00017
Kuka joutuusyytetyn penkille, kuvan julkaisija,Suomen kansa, missi organisaatio vai mikä. Kruunua ei saa takasin. Paska haisee kun sitä penkoo. Ökyili lenskassa, kun muut maksoi matkan. Nyt voi lentää omilla rahoillaan pisnesluokassa vaikka timbuktuun.
- Anonyymi00018
Selittäkää mulle Mitä tarkoittaa rasismi
Mä olen ymmärtänyt asian niin että rasismia on se jos joltakin ihmiseltä ihonvärin tai silmien vinouden vuoksi evätään asunto tai työpaikka.
sen sijaan silmien venyttäminen tai muunlainen matkiminen ei ole rasismia vaan ainoastaan huonoa käytöstä- Anonyymi00034
Tätä rasismi-sanan syvintä merkitystä olen myös minä pohtinut.
Kun ulkomaalaistaustainen ihminen haukkuu minua kantasuomalaista ihmistä valkonaamaläskiksi, niin se(kö?) ei ole rasistinen teko, mutta jos minä pyydän sitä ulkomaalaistaustaista ihmistä pyytämään anteeksi käytöstään, niin minua haukutaan rasistiksi.
- Anonyymi00019
Järkeä ei saa ostettua,, eikä sivistystä.
- Anonyymi00023
Häneltä meni hyvät ansiot sivu suun. Joskus missivuoden tuloilla ostettiin jopa asuntoja. Syytäkin tutkia tämä asia.
- Anonyymi00029
Itse mokasi ja vielä aukoi päätään:"jengi heittaa meanwhile mä Finnairin business luokas" .
- Anonyymi00028
Jos alkaa riitelemään menee loputkin työmahdollisuudet.
- Anonyymi00030
Ihmettelen todella tätä missä joka on itsekkin ulkomaalainen, ainakin nimensä perusteella,🤢että onko todellakin varaa heittää noin surkeeta läppää, ihan 3-5v tasoa. Ei suomen kansalainen käyttäydy noin.
- Anonyymi00032
Millä rahalla muka? Ei päässyt edes työuran alkuun, kun jo sai kenkää.
- Anonyymi00033
Voi olla että missi sai sodan aikaan. Aasialaiset hyökkää kohta Suomeen Ja alkaa kyselee et kenellä ne silmät on kohta vinossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2994830Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353085Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k543012Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn321575Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471209
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.121042Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781021Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu581001Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52999