Normal viimeksi ilmoitettu. Mitä muita viime vuosina ollut?
Missä kaikkialla työntekijät itkevät?
25
376
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos työntekijät eivät itke, niin johtaminen on tehotonta. Siinä tiivistyy Suomen vakavin ongelma.
- Anonyymi00002
Pilalle hemmoteltuja tyttösiä.
- Anonyymi00003
Ei taida vanhus tietää mikä on työtahti.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vanhuksilla on aika yleistä että näppylöitä tulee jos vähänkin mollataan mitä tahansa työnantajaa. Työnantaja on aina hyvä ja armollinen Jumala. No olihan se sitä johonkin 90-luvun alkupuolille.
- Anonyymi00006
Nöösipojista nyt puhumattakaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nöösipojista nyt puhumattakaan.
Näinon. Raappahousuista luukku auki vaan ja veistoluokan lauta varastossa 50- luvulla opettaja teki pojista miehiä. Ei valitettu enää koskaan mistään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näinon. Raappahousuista luukku auki vaan ja veistoluokan lauta varastossa 50- luvulla opettaja teki pojista miehiä. Ei valitettu enää koskaan mistään.
Lautavarasto on yhdys sana.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lautavarasto on yhdys sana.
Totisesti siellä myös yhdyttiin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Totisesti siellä myös yhdyttiin.
Pseudonyymi "höyläämätön kakkosnelonen"
- Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen vanhus, töitä tehnyt 16 vuotiaasta alkaen. Uskoisin tietäväni, mitä "työtahti" tarkoittaa.
Se "työtahti" oli kova, ei apuvälineitä, kuten nyt on joka asiaan vaan sitä tehtiin ns hartiavoimin. - Anonyymi00014
Miten tä.ä nyt liitty asiaan?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen vanhus, töitä tehnyt 16 vuotiaasta alkaen. Uskoisin tietäväni, mitä "työtahti" tarkoittaa.
Se "työtahti" oli kova, ei apuvälineitä, kuten nyt on joka asiaan vaan sitä tehtiin ns hartiavoimin.Ei vanhukset kyllä yleensä tiedä mikä on työtahti. Ennenhän sai pitää mm ruokatauot rauhassa eikä tarvinnut joustaa työajoissa. Väkeäkin oli aina riittävästi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miten tä.ä nyt liitty asiaan?
Korkea ikä tuottaa välillä melkoisia aivopieruja kun uudemmat tapahtumat ovat hämäriä mutta nuoruuden idolit kuitenkin vielä kirkkaana mielessä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei kovin kummoinen Normaalissa ole.
Jos asiakkaan pitää kiertää koko sokkelo ja samantyyppiset tavarat on hajasijoitettu pitkin ja poikin, niin ehkä se on sitten tehotonta myös työntekijöille, kun aika menee kävelyyn ja etsiskelyyn. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei kovin kummoinen Normaalissa ole.
Jos asiakkaan pitää kiertää koko sokkelo ja samantyyppiset tavarat on hajasijoitettu pitkin ja poikin, niin ehkä se on sitten tehotonta myös työntekijöille, kun aika menee kävelyyn ja etsiskelyyn.Eiks ollukin siisti rollaattoriralli. Muutama kunnon shikaani.
- Anonyymi00012
Näitähän on ollut paljon aviiseissa, kun kassaneidot kitisee. Mitä eriskummallisia syitä. Sinänsä hauskaa, kun itse käytän aina vain ihmiskassaa, enkä ikinä ole nähnyt ns huonosti käyttäytyviä asiakkaita. Silti kassaneidot kitisee. Misdä ne huonosti käyttäytyvät asiakkaat oikein asioi vai olenko se minä, kun sanon moi ja kiitän, toivotan joskus hyvän päivän jatkotkin?
Itse luulen, että taitaa olla huonosti kasvatettuja kassaneitoja.- Anonyymi00016
Hitautesi ärsyttää. Et ole vanhus tottunut ripeämpään työtahtiin joten et ymmärrä että kassoilla on seurantaa asiakas on saatava määrätyssä ajassa läpi tai menettää työnsä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hitautesi ärsyttää. Et ole vanhus tottunut ripeämpään työtahtiin joten et ymmärrä että kassoilla on seurantaa asiakas on saatava määrätyssä ajassa läpi tai menettää työnsä.
Turha selittää ei vanhus ymmärrä tälläisiä asioita kohta se tulee selittämään jotain naurettavaa että miten asiakkaan hitaus on kassan vika.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Turha selittää ei vanhus ymmärrä tälläisiä asioita kohta se tulee selittämään jotain naurettavaa että miten asiakkaan hitaus on kassan vika.
Älkää kiusatko sitä. Annetaan sen kuvitella että se on elänyt jotenkin rankan elämän. Menee tyytyväisempänä hautaan. Mutta kyllähän nuo 40- luvulla syntyneet saivat nuorina aikuisena kaiken hyvinvoinnin minkä Suomi koskaan pystyi antamaan. Nythän on romahdus kehitysmaaksi taas alkanut ja tahti on ollut hurja.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Älkää kiusatko sitä. Annetaan sen kuvitella että se on elänyt jotenkin rankan elämän. Menee tyytyväisempänä hautaan. Mutta kyllähän nuo 40- luvulla syntyneet saivat nuorina aikuisena kaiken hyvinvoinnin minkä Suomi koskaan pystyi antamaan. Nythän on romahdus kehitysmaaksi taas alkanut ja tahti on ollut hurja.
Itkettäminen on hyvin yleistä. Samoin ilmaistyön teettäminen ja taukojen epääminen. Liittoon kuuluminen yritetään estää. Sanoisin että tätä tapahtuu kaikissa ylikansallisissa siivous- hoito ja myyntityöaloilla. Suomalaiset ketjut ovat omaksuneet samat tavat. Valvonta puuttuu ja jos jostain jää kiinni rangaistuksia ei tule liitot hyssyttelee ja nuoria on tosi helppo painostaa ujoina eivät sano vastaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Juu. Sakemannin Lidlissä niin asianlaita onkin. Työsuhteen kesto suoraan riippuvainen nopeudesta, jolla hempukka pystyy viivakoodeja vetämään läpi. Minä tosin maksan vasta pakattuani ostokseni. Siinäpä prinsessa hikoilee naama punaisena, kun samalla pomo kiljuu korvanappiin, että vauhtia vauhtia.
Järkyttävä työpaikka! - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Juu. Sakemannin Lidlissä niin asianlaita onkin. Työsuhteen kesto suoraan riippuvainen nopeudesta, jolla hempukka pystyy viivakoodeja vetämään läpi. Minä tosin maksan vasta pakattuani ostokseni. Siinäpä prinsessa hikoilee naama punaisena, kun samalla pomo kiljuu korvanappiin, että vauhtia vauhtia.
Järkyttävä työpaikka!Ei mikään työpaikka ole järkyttävä on vain laiskoja hienohelmaisia työntekijöitä. Etkös ole itse näin sanonut.
- Anonyymi00023
Salailulista ois nasta.
- Anonyymi00024
Mitä nyt katsoo markettien hyllyttäjiä niin hidasta ja velttoa touhua se on. Kuin lapamadot. Ainoastaan Prisman pakkastiimi toimii jotenkin edes ripeästi varmaan ei haluta että näpit jäätyy kauaa. Kauppiaana tehostaisin tätä puolta. Tavaraa ei tarvitse hivellä ja siirrellä unisesti vaan tehokas ja ripeä liike.
- Anonyymi00025
Itketystä on tullut julki kotimaisissa ainakin Jungle Bar, Hesburger ja Tokmanni. Toki ongelmat on jo korjattu ja esimiehet olleet todella yllättyneitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1264650Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv732683Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801695Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 46896
- 66892
- 21873
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122853Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N68838Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799