Helpotus ettei siitä tullut sen enempää
Helpotus että tunteet on ohi eikä nekään olleet mitään pysyvää
Helpotus että kaikki on ohi
5
227
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo mullakin meinasi palstasetä herätä korventava tunne, mutta sitten otin nääs rennien eikä enää purista palleaa
- Anonyymi00002
Rennietkä auta sun närästämisees koko palstaa. Varsinka toisten taloissa. ;)
-täsmälääke - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Rennietkä auta sun närästämisees koko palstaa. Varsinka toisten taloissa. ;)
-täsmälääkeSiis että ns palstailisin toisten taloissa vai mitenkä tämä sinun visiosi menisi?
- Anonyymi00004
Joko Nössykkä Nyssykkä Mössykkä mieheni vihdoin ja viimein hyväksy ajatuksen, että MAAILMASSA on paljon parempiakin vaimoja, kuin VAIMO JOKA TUHOAA HÄNEN URANSA SEKÄ TEKEE HÄNEN OPISKELUTKIN TURHIKSI, KOSKA HÄN ON KUNNIATON PASKA JOS PITÄÄ VAIMONSA, MUTTA JOS HÄN LUOPUU VAIMOSTAAN NIIN HÄN ON HYVIN ARVOSTETTU URALLAAN!
Vai pitääkö hän vaimostaan kiinni ja HAAVEILEE PÄIVÄT PITKÄT SIITÄ, ETTÄ NOUSEE VAIMONSA AVULLA URALLAAN!?
Onhan sekin varmaan KAUNISTA, kun mieheni saa sanoa, että : MINUN VAIMO TEKI MINUSTA HÄNEN MIEHENÄÄN JOTAIN MITÄ HÄN EI EDES TAJUNNUT ITSEKKÄÄN VASTA, KUN HÄN OLI OTTANUT NE ENSIMMÄISET ASKELET JA PÄÄTTÄNYT PITÄÄ OMAN PÄÄNSÄ!
Näin ÄLYKKÄIDEN IHMISTEN PITÄIS OIKEESTI TEHDÄ LAPSIA NIIN VOIS OPETTAA HEILLE PIENESTÄ PITÄEN ASIOITA KOTONA. EI HEIDÄN TARVI MENNÄ EDES KOULUUN, KOSKA OPETTAJAT EIVÄT OLE RIITTÄVÄN PÄTEVIÄ!
Minä olen RUOTSISSA KÄYNYT KOULUA SUOMEN KIELELLÄ 6:teen luokkaan asti ja Suomessa minun piti käydä 6 luokka uudelleen. Ei minulle koskaan edes tehty testejä eli olenko minä opetuksessa edellä vai jäljessä!
Minun sisko meni koulussa luokalle jolle kuului ja Ruotsista palas muitakin Suomeen niin EI HEIDÄN OLE KENENKÄÄN TARVINNUT TUPLATA LUOKKAA VAIKKA OSA EI OSANNUT EDES PUHUA KUNNOLLA SUOMEA! HE OLIVAT KÄYNEET RUOTSIN KIELISTÄ PERUSKOULUA!
Se on totta, että Petri Nygård on minun kanssa asunut samassa pihassa Ruotsissa. Hänen siskonsa on minun vanha koulukaveri. Minä ja hän oltiin Pirkon kerhossa, mutta minun täti oli hän joka kävi hakemassa minut ja sanoin minulle, että : Minä vien teidät KIRKON LEIKKIKOULUUN!
Hänen piti tietenkin AINA SAADA LOUKATA MINUN KUNNIAA, koska HÄN SAI ITSE PÄÄTTÄÄ KUMPAA HÄN SUOSII MINUA VAI MINUN SISKOANI.
Kyllä me tehtiin SUOMALAISTEN ETEEN TÖITÄ, kun minä lähdin enoni hautajaisiin RUOTSIIN ja ex-mieheni aloitti riitelemään, kun hän sai tietää että minä olen enoni hautajaisiin ja hän oli tavannut hänet.
Hän oli tavannut myös tätini sekä serkkujani.
Tätini ja hänen miehensä eivät olleet edes lähdössä hautajaisiin, koska he olivat niin huonossa kunnossa.
He lähtivät, kun minä sanoin heille, että : Kyllä tekin lähette hautajaisiin.
He lähtivät ja sanovat, että : Kyllähän me tietenkin lähemmä, koska tyvär pyytää meitä mukaan.
Tätini oli antoi oman rollaattorin miehelleen ja hänen pojat taluttivat äitinsä parkkipaikalta kappeliin vaikka autolla olis saatu viedä heidät kappelin eteen.
Serkut eivät tunteneet minua vasta, kun äänestä ja me jakauduttiin sen jälkeen niin, että minä siirryin serkku-pojan kyytiin.
Ex-mieheni oli aloittanut minun KUNNIANLOUKKAUKSEN, kun ENONI OLI VIELÄ MAAN PÄÄLLÄ RUOTSISSA.
EI HÄNELLÄ OLLUT VAIMONSA KANSSA OIKEUTTA ALKAA VAATIMAAN KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JA VÄITTÄÄ, ETTÄ HE OVAT MINUN ENONI TÄRKEIMMÄT JA RAKKAIMMAT OMAISET JA MINÄ LOUKKAAN HEIDÄN KUNNIOITA, KUN MINÄ MENEN HAUTAJAISIIN!
Minusta tuo on kyllä TÖRKEÄÄ SYYTTÄÄ MINUA SIITÄ JOS RUOTSISSA ASUVAT SUOMEN KANSALAISET SAA HAUDAT RUOTSIIN KIRKON PIHALLA OLEVALLE HAUTAUSMAALLE JOSSA ON VIELÄ VIIKINKIENKIN HAUTA!
EN MINÄ OLE RUOTSIN KUNINGATAR JOKA PÄÄTTÄÄ, ETTÄ KEITÄ RUOTSIN VALTION MAILLE HAUDATAAN JA KEILLÄ RUOTSISSA ON LUPA KUOLLA!
EI MINULLA OIKEUTTA MÄÄRÄTÄ SUOMESSAKAAN, ETTÄ KEILLÄ ON OIKEUS KUOLLA SUOMESSA JA KETKÄ SAA HAUDATA SUOMEEN!
HE JOIDEN KUNNIOITA MINÄ OLEN LOUKANNUT OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ RUUMIIT PITÄÄ TIETENKIN KAIVAA HAUDOISTA YLÖS JA HAUDATA UUDELLEEN OIKEAAN PAIKKAAN, KOSKA RUOTSIN KUNINGASKAAN EI KUNNIOITA HEITÄ VAAN ANTAA RUOTSIN VERON MAKSAJIEN KUOLLA RUOTSIIN VAIKKA HE OVAT SUOMEN KANSALAISIA JOIDEN TEHTÄVÄ ON KUOLLA SUOMESSA JA HEIDÄT PITÄÄ MYÖS HAUDATA SUOMEEN!
Sillä hautausmaalla oli yli 10 SUOMEN KANSALAISTA HAUDASSA ja minä kävin vahingossa toisissa SUOMEN KANSALAISEN siunaustilaisuudessa, kun odotettiin RUUMIS-AUTOA jolla enoni tuotiin niin saatiin laskea hänet hautaan.
En tiedä mikä tuli, mutta kirkkoon käveltiin serkkuni kanssa, koska minä sain päähäni, että kaikki ovat tietenkin tuolla kirkossa.
Mentiin kirkkoon ja minä näin arkun ja vaalea nais pappi lähti kävelemään meitä vastaan. Hän puhui suomea, koska minä pyysin anteeksi ja sanoin, että : Anteeksi me tultiin vahingossa väärään paikkaan ja meidän tilaisuus onkin tuolla ulkona.
Me mentiin ulos kirkosta niin ruumis-auto ja kaikki hautajais vieraat olivat tulleet sillä aikaa kirkon pihalla olevalle hautausmaalle.
Minulle sanottiin, että : RUOTSISSA EI OLE KUNNIANLOUKKAUS LAKIA, mutta minun kunniaa voi Ruotsissa loukata ihan kuka vaan, koska minä olen asunut siellä ja en ole voinut syyllistyä rikokseen, koska minä olen ollut 12vuotias ja minun VANHEMMAT OVAT OLLEET HUOLTAJINA MINUSTA VASTUUSSA JA HE OVAT OLLEET TÖISSÄ RUOTSISSA ELI MAKSANEET VEROJA NIIN, KUIN KUNNIALLISTEN KANSALAISTEN KUULUU.
VAARI EHTI KÄYMÄÄN 2-3 KUUKAUTTA RUOTSISSA TÖISSÄ. HÄN ASUI RUOTSISSA, MUTTA HÄN KUOLI SUOMESSA JA HÄN OLI SENTÄÄN VEROJA JA TÖITÄKIN TEHNYT ENEMMÄN SUOMESSA MITÄ RUOTSISSA. MUMMO KUOLI RUOTSISSA, MUTTA OLI ENEMMÄN SUOMESSA TÖITÄ JA MAKSANU VEROJA MITÄ RUOTSISSA!- Anonyymi00005
"Isontalon Antin ote pöytäkirjasta/osa 1.".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761695Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061538Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161421- 511261
- 911201
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031064- 471035