Lähin paikka nähdä livenä Iron Maiden Run For Your Lives Tour kesällä 2026 on Sweden Rock festarilla ruotsissa kesäkuun alussa. (Iron Maiden ei tule suomeen kesällä 2026 ). Sweden Rock festarilla Iron Maiden soittaa täysmittaisen keikan eli yhtä pitkän lavasteineen kuten muissa esiintymispaikoissaan Run For Your Lives kiertueella. Sweden Rock festarilla päiväkohtainen kävijämäärä n.35000 ! Lisäksi koko festarin esiintymisalue _(5 lavaa) on yhtä anniskelualuetta eli kaljatuoppi kädessä pääsee vaikka lavan eteen.
Elmu ry:n kautta saa valmiin matkapaketin bussi-laivamatkoilla , 4-päiväisellä festarilipulla ja myös majoituksella. Lisätietoja festarin muista esiintyjistä ja matkasta elmu.fi/swedenrock
Iron Maiden Sweden Rock festarilla kesällä 2026
Anonyymi-ap
5
273
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
mahtaa äijillä olla paljon ikää?? hmm
- Anonyymi00002
Voi olla viimeinen keikkakesä kun Harrisilla 70 mittarissa.
Bändi vaan paranee vanhetessa ja kahden tunnin keikat toimii moitteitta!- Anonyymi00003
vanha ikä tuo syvyyttä lisää ussein joka tekkee ihimeitä! sekä soittoon että lauluun iän myötä tuoma syvyys ja elämänkokemus muokkaa musaa uuteen muotohon mut jossain vaihees kun ikä alakaa painaa liika-paljon nii sitten on pakko lopethaa!
- Anonyymi00004
Toivottavasti ens kesä 2026 ei ole viimeinen heille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470