Lunta osaa vähän työnnellä pois mutta ei osaa lumettaa
Varuskin yrittäjä kokematon
32
889
Vastaukset
- Anonyymi00001
Köyhä yrittäjä pieni tuki
Rikas yrittäjä iso tuki - Anonyymi00002
Saa yrittäjä hyvät rahat, varmaankin auki 1 kk - siellä on koko suvun sähköautot latauksessa ja lihat pakastimessa. Kuntalaiset maksaa sähkö laskutkin!
- Anonyymi00003
No nyt se selvis miksi lumitykeille ei riitä sähköä!
- Anonyymi00025
Minä taas mietin onko rinne auki kun niin paljon sähköautoja rivissä vatuskin parkkipaikalla...
- Anonyymi00026
https://youtu.be/bbfHM17Hiyc?si=Uh6osCngmJYSV1V6
Olkaa te vaan te esillä lehdissä tvssä tässä kaupungissa ja Suomessa
Tissari ei ole
Tissarin instagram seuraaja ryan roxie
Alice Cooper poison Live in Kuopio- Anonyymi00027
Alice = Liisa, ei mikään kaunis tyttö ole.
- Anonyymi00028
peukuttaa saa
- Anonyymi00029
Pakkasta on vaikka kuinka paljon mutta rinne suljettu.
Onneksi sähköautoissa akut on täynnä - Anonyymi00030
Akut jo täynnä?
- Anonyymi00031
Eihän niillä oo ees sähköautoja
- Anonyymi00032
Höpö höpö, ei oo kokematon. Läpyskä kirjoitti uuden yrittäjän käyneen ihan ulkomailla laskemassa.
- Anonyymi00033
Ei taijja mäki aueta tänä vuonna...
- Anonyymi00034
Ei taida kelitolleet suotuisat moneen vuoteen, ei oo rinne auennut kuin tammikuun puolessa välin monenavuonna
- Anonyymi00035
Vai keli...suomalaiset hiihtäjät valittelee samaa kun ei pärjää norjalaisille.
- Anonyymi00036
Turha kelejä syyttää. Etelä-Suomessakin jo kymmenen rinnettä auki ja koko ajan lisää aukeaa. Hinausauton ratissa ei rinteet aukea...
- Anonyymi00037
Menkää hiihtämään, ladut on varmaan hyvässä kunnossa.
- Anonyymi00038
Olen jo hiihtänyt monta kertaa, oli hyvä latu.
- Anonyymi00039
Suksien ja monojen kanssa olen odottanu monta viikkoa jo!
- Anonyymi00040
Joko akut täynnä ja vois lumettaa jo?
- Anonyymi00041
en tiiä kuka teki ne syke
- Anonyymi00042
Sukset voideltu ja huollettu moneen kertaan...
- Anonyymi00043
Joko akut on täynnä ja voi alkaa tykittää?
- Anonyymi00044
Ei oo vettä
- Anonyymi00045
Akkuihin vai tykkeihin?
- Anonyymi00046
Joko?
- Anonyymi00047
Saako mennä suksimasn?
- Anonyymi00048
Onko lumetus käytössä vai joululoma 30 000€ palkalla?
- Anonyymi00049
Kevät aurinko sulattaa jo lunta
- Anonyymi00050
onkoha pikka kuollut
- Anonyymi00051
Aukeaa ehkä joskus...helmikuussa ehkä...
- Anonyymi00052
Aukeaa toukokuussa,mutta sukusuku antoi tukirahaa,ja paljon...aivan sama onko se auki vai kiinni...rahat,ne luovutetut eivät tietenkään olleet omiarahoja,sukusukurutsas jyllää vargays.ep kommilasta .
- Anonyymi00054
Kaikki eivät osaa kirjoittaa; ei muuta kuin järeämpi työkalu käteen !
Se on ..., kiinni lapionvarteen!
Ketjusta on poistettu 108 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit775924KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2794827Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202608Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282513Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT981594Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171461- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281326seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091284Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191241