Onko sellainen vaikea hankkia ja hyödyllinen, kun jo on verkkopankkitunnukset?
Onko kellään mobiilivarmenne?
30
299
Vastaukset
- Anonyymi00001
ei se varmaan vaikea ole mutta onko se oikeasti
tarpeellinen
turvallinen
olen miettinyt mutta en ole hankkinut
https://pjarvinen.blogspot.com/2025/08/mobiilivarmenne-ilman.html- Anonyymi00016
Ilmankin pärjää hienosti.
- Anonyymi00002
Kannattaa hankkia, onnistuu helposti ja helppo käyttää. Tunnistautuminen muualle kuin pankkiin on turvallisempaa kuin pankkitunnuksilla.
- Anonyymi00012
Vanhalla systeemillä pärjää mainiosti.
- Anonyymi00003
Minkä operaattorin puhelinliittymä sinulla on?
- Anonyymi00022
Elisa.
- Anonyymi00004
Erittäin helppo.
Sekä ottaa käyttöön, että etenkin käyttää. Ei vaadi nörtteilyä.
Lisäks tietenkin turvallisempi, kuin avainlukulistat. Se tärkeetä.
Varmista, että sun sim-kortti tukee mobiili varmennusta. Osalla operaattoreista tunnus maksaa muutaman eken kuussa, osalla sisältyy perusmaksuun.
=DW= - Anonyymi00005
Ei ole enkä meinaa hankkiakkaan.Tyydyn verkkopankin tunnuslukuihin.
- Anonyymi00006
Pitää hommata ns. älypuhelin, en aio hankkia itse.
- Anonyymi00009
Ei pidä, toiminta ei riipu puhelimesta vaan sim-kortista.
- Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei pidä, toiminta ei riipu puhelimesta vaan sim-kortista.
Ei vanha kortti sovi älyyn?
- Anonyymi00007
Telian liittymä on jopa ilmainen. Jostain luin, ettei edes tarvitse älypuhelinta vaan peruspuhelin käy.
- Anonyymi00008
Kyllä vaan toimii ihan perusluurissa. Mobiilivarmenteen toiminta riippuu sim kortista, jos se on kovin vanha, niin ei toimi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä vaan toimii ihan perusluurissa. Mobiilivarmenteen toiminta riippuu sim kortista, jos se on kovin vanha, niin ei toimi.
Outoa .
- Anonyymi00031
Anonyymi00019 kirjoitti:
Outoa .
Kuka noita ymmärtää.
- Anonyymi00010
On omasta pankista ilmainen. Käytän kirjautuessa. On se paljon kätevämpi kuin listat. S-Pankissa ei vielä ole, mutta siellä käyn hyvin harvoin. Ei ole vielä ensimmäinenkään numerolista mennyt loppuun siitä kun olen liittynyt. Mietin sen jälkeen asian uudestaan.
- Anonyymi00011
Taidat nyt sekoittaa asiat, tarkoittanet mobiilitunnusta, jolla pääset mobiilipankkiin ja verkkopankkiin. Mobiilivarmenne on eri asia, pankeilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Taidat nyt sekoittaa asiat, tarkoittanet mobiilitunnusta, jolla pääset mobiilipankkiin ja verkkopankkiin. Mobiilivarmenne on eri asia, pankeilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.
Jaa, no sitten en tiedä mistä puhutaan mutta näköjään kantaa otan. En sitten ilmeisesti tarvitse.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jaa, no sitten en tiedä mistä puhutaan mutta näköjään kantaa otan. En sitten ilmeisesti tarvitse.
Vanha känny riittää yhä.
- Anonyymi00013
Menet operaattorin eli vaikka Elisan myyjän luokse hän auttaa että saat sen käyttöön. Sitten menet pankkiin ja virkailija auttaa miten saat pankin mobiilivarmenteen.
Pikku hiljaa tunnuslukulista jää pois sanoivat pankista. Hyvä opetella toinen tapa kirjautumiseen.- Anonyymi00014
hyvää sekokeskustelua
"pankin mobiilivarmennin"
pönttölistalta kajahtaa
mäen sitten yhtään ihmettele että rahat on vähissä ja tulonsiirtoja olisi toisten
veroista imemällä kiva saada sote-korvausta ja vuokratukea
2,5 miljardia vuodessa näille joka armas vuosi
valtionvelasta 18 miljardia makaa ARA-tukena ihmisillä jotka ei halua
maksaa markkinahintaa asumistetaan vaan elävät muiden tukemina
kaamea julkinen sektori - Anonyymi00015
Ei ole tunnuslulistaa ollut aikoihin enää, vaan puhelimeen tulee tekstiviesti, jossa n.ro sarja.
- Anonyymi00021
Mobiilivarmenteella ei ole mitään tekemistä pankin kanssa. Mobiilivarmenteella voit tunnistautua esim Kelan sivuille ilman pankkitunnuksia.
- Anonyymi00020
Onneksi ei ole pakollisia.
- Anonyymi00024
On ollut jo 5 vuotta pankkitunnusten rinnalla käytössä.
- Anonyymi00025
Se täytyy uusia 5. vuoden välein.
- Anonyymi00026
Hankkisin jos se olisi ilmainen. Itse en ole vielä maksanut 10 e/kk liittymästä, kuin yhden kerran kun tilasin taxin. En muistanut sovellusta josta olen aina tilannut.
Ja vara puhelimista autossa ja mökillä 10 e/ 11 kuukautta.
Toki olisi varaa maksaa, mutta en vain ole tottunut maksamaan liikaa, olen säästäväisen perheen kasvatti.
Joo Mobiilivarmenne on turvallisempi, mutta voi silläkin virheitä tehdä. - Anonyymi00027
Pankille jo maksan palvelu maksua maksua, jos otan mobiilivarmenteen, maksan sitten siitäkin 3€ /kk (muistaakseni)
- Anonyymi00028
Telialla ilmainen.
- Anonyymi00030
Telialle olen kahdesti yrittänyt, vaan ei ole onnistunut. Jotain häiriöitä muka juuri silloin, kehottivat yrittää uudelleen myöhemmin.
Uskoisin minulle riittävän yritykset.
Menen jatkossa pelkillä verkkotunnuksilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887