En mä oo suuttunut sulle mies. Mut nyt jo aika moni meidän ympärillä on nähnyt, et meidän välillä on jotain. Melkein jo tänään laitoin sulle viestin tästä. On tässä jotain hyvääkin, koska kohta mun on pakko ottaa tää asia puheeksi sun kanssa.
Meistä puhutaan
39
946
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi ihanaa!
- Anonyymi00002
Keksin aika monta sopivampaa adjektiivia tähän....
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
#2 lause: <3
- Anonyymi00026
Anonyymi00002 kirjoitti:
No kerro hyvä ihminen tuoreet mietteesi tästäkin aloittajamiehen monologista. -TT
- Anonyymi00003
Kiva kuulla. On ollut tosi vaikeata, koska olen luullut ettet voi enää sietää mua. Odotan innolla, että pääsen taas kanssasi juttelemaan.
- Anonyymi00011
Itse en uskalla, koska sulki jo koko homman. Sais tulla kyllä selittämään, jos jotain haluais.
/nainen Sivusta - Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Itse en uskalla, koska sulki jo koko homman. Sais tulla kyllä selittämään, jos jotain haluais.
/nainen SivustaMiten hän sulki? Minun tilanteessa sulkeminen tapahtui ennemminkin naisen puolelta.
- Anonyymi00005
Kuvittelet kaiken.
- Anonyymi00008
En mä kuvittele, kyllä sen näkee.
- Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
En mä kuvittele, kyllä sen näkee.
Sekoitat perus ystävällisyyden muuksi!
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
En sekoita.
- Anonyymi00029
Niin kuvittelet muuten sinäkin mitä tulee kokonaisuudessaan suhteessa palstaan ja dadaistisiun ajatuksiisi kun räkytät tälle äijälle ja kuvittelet sen vaikuttavan pakkomielteen kohteesi mieleen. Hanki elämä ja ne lä lä lääkkeet vai miten se junnaava teesisi menikään?
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitä hemmettiä- pelkäätkö että joku olisi sittenkin ns perusystävällinen tälle naiselle jonka hallusunoit tämän äijän tilalle näihin aloituksiin? Voi ei, vaihda äkkiä tämä ajatus
- Anonyymi00006
Älä pliis aiheuta kiusallista tilannetta. Minä rukoilen.
- Anonyymi00009
Eiköhä kiusalkisuus oo jokaisen sisäinen tunne jos niin haluaa
- Anonyymi00012
Mulla on nyt muutenkin niin kiusaantunut olo, että puhuminen hänen kanssaan tuskin pahentaa tilannetta.
- Anonyymi00017
Ei kannata kyllä.
- Anonyymi00010
Höpötystä. 😉 Itse en puhu enää ainakaan yhtään mitään kellekään. Saa mies juosta perässä.
- Anonyymi00020
Eiköhän oo parempi, että molemmat juostaan erisuuntiin! 🤣
- Anonyymi00022
Sinun kohdalla ainut suunta mihin miehet jouksee on pois.
- Anonyymi00031
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sinun kohdalla ainut suunta mihin miehet jouksee on pois.
Ja taas henkisesti kypsä ja sivistynyt nainen löysit palstaäijän ketjusta kommentin, mihin kertoa painavaa asiaa
- Anonyymi00013
Oho! Joku nyt liioittelee!! Miksi viesti puuttuu??
- Anonyymi00014
Voisi olla parempi jutella, jos pystyisi kahdestaan.
- Anonyymi00016
Mitä sitten? Osataan varmaan olla kuten aikuiset ja sitten myöhemmin, kuin ihanat aikuiset.
- Anonyymi00018
Eiks sua haittaa? En siis oletan, et oot hän, mut vertaistukena ajattelin mielipidettä kysyä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eiks sua haittaa? En siis oletan, et oot hän, mut vertaistukena ajattelin mielipidettä kysyä.
Ei minua haittaisi, koska semmoiset asiat ei kuulu yhdellekään ulkopuoliselle, jos ja kun kaikki asiat hoituu hienosti mitkä pitääkin hoitua. Se on vain ulkopuolisten ihmisten ongelma siinä vaiheessa. Ja ei sellaisesta kauan jakseta höpistä. Helvetin yksinkertaista.
- Anonyymi00021
Laita se viesti mulle, älä tänne❣️
- Anonyymi00023
Suutelen sua.
- Anonyymi00034
Enpä usko, että hän suutelee.
- Anonyymi00027
Kuinka moni on huomannut tarkasti ottaen?
- Anonyymi00033
Vähintään 10. 😶🌫️
- Anonyymi00028
Kaksi ....
- Anonyymi00032
LAita vaan viesti tuleMaan ihana
- Anonyymi00035
Älä välitä tommosesta! Jokaisen elämään mahtuu ikäviä ja mukavia hetkiä ja "monet" puhuu, asia lienee tärkeä.
https://www.youtube.com/watch?v=NkZH0sCWGK8&list=RDNkZH0sCWGK8&start_radio=1 - Anonyymi00036
Kannattaa ottaa asia puheeksi. Varattuna ei.
- Anonyymi00037
Miksi sönkkäät varattua jokapaikkaan
Ne, jotka on varattuja tietää ainakin onko toinen näköetäisyydellä ja mitä tekee.
Älkää yhteenkään veljeen luottako, sillä kaikki liikkuu panettelijoina.
- Anonyymi00038
Petri?
- Anonyymi00039
J (nainen) olet ihaninta päällä maan,,ei se mua haittaa vaik puhuvatki,,,hämmennetäänkö lisää😊
- Anonyymi00040
J (nainen), pistetään vaan hösseliksi 😄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3985874Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251809Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http521251- 1211043
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss47953Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko100952- 56924
- 48922
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133919- 78861