Välillä tunnut hyvin läheiseltä, jopa läsnolevalta. Ihan kuin ymmärtäisit ja hyväksyisit minut kokonaan. Välillä taas tunnut etäiseltä ja oudolta tuntien itsekin vieraaksi suhteessa sinuun. Olet jotenkin toisessa maailmassa tavoittamattomissa, liian kaukana ja korkealla. Minä liian huono.
Ja sitten se tietoisuus, että mahdotonta.
A-nainen, ajatukset sinusta vaihtelee
38
525
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täällä on paljon A-naisia, siitä se vastausten ja fiilisten kirjo. Kukaan ei ole se oikea.
- Anonyymi00039
A naisia on varmasti täällä tuhansia. Ja jos täällä anonyymipalstalla jollekin A naiselle kirjoittelee niin voipi olla varma ett ei ole mitään suhdetta kyseiseen naiseen.
- Anonyymi00002
Et ole huono vaikka et aina tavoita. Toinen on kuitenkin aina toinen ja näin osin mysteeri. Saattaa myös olla että toinen seisoo elämän virrassa ja toinen vieraantuneena rannalla. Eri eksistenssi.
- Anonyymi00005
Toinen on jäänyt rannalle ruikuttamaan.
Niinpä. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Toinen on jäänyt rannalle ruikuttamaan.
Niinpä.Ei välttämättä ruikuta. Saattaa ylväänä kantaa annetun kohtalonsa. Virran viemä saattaa pahoittaa mielensä jos mistä jonninjoutavasta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei välttämättä ruikuta. Saattaa ylväänä kantaa annetun kohtalonsa. Virran viemä saattaa pahoittaa mielensä jos mistä jonninjoutavasta.
Enpä tiedä. Itse en ainakaan ole ylpeä rannalla. Vähiten itsestäni tai vahvuudestani.
- Anonyymi00003
Nuo ovat ajatuksia, lähtöisin sinusta. Eivät ehkä kerro A-naisesta vaan sinusta.
- Anonyymi00040
Juurikin näin.
- Anonyymi00004
Olen vähentänyt kirjoittamista Suomi 24 paljon .
Minulla ei oo enää syytä käydä sivustolla kun se mitä kaipasin oliki harhaa vain
Miestä jota rakastan ei oo pitkänä olemassa.💔
Se mitä hän on ei riitä.
A- nainen- Anonyymi00009
Lyöt vain lisää bensaa tämän "miehen"liekkeihin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei märkää puuta.
- Anonyymi00022
Mitä tarkoitat ettei ole pitkänä olemassa? Mitä ominaisuuksia puuttuu, kun ei riitä?
- Anonyymi00031
Anonyymi00009 kirjoitti:
En usko että lbensaa enää .
Hän on poistunut poikasta kassa viimeksi häneen törmäsin enkä usko että juuri hän vastaisi minulle Suomi 24 kautta.
Meillä ei ole enää yhteyksiä noin muuten
A- nainen - Anonyymi00034
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eiköhän tämä itselleen vastaileva aloittajamies lyö näitä liekkejä itse itselleen. Kumma fiksaatio löytää joku naisiin liittyvä error joka taatanan ketjusta. Tämä on indikaatio naisvihasta ja piste
- Anonyymi00011
Tunsin sun energian ja ne tuntemukset. Erehdyit jälleen kenen kanssa olet yhteydessä. En edelleenkään ole A. Aion keskustella tästä kanssasi.
- Anonyymi00012
Mitä sä kirjoitat A naiselle osoitettuun ketjuun
Ja luulet vielä jotenkin kilpailevasi jonku A naisen
Kans.
Sun on pakko olla blondi kun oot nii tyhmä 😂 - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kans.
Sun on pakko olla blondi kun oot nii tyhmä 😂Rasisti.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kans.
Sun on pakko olla blondi kun oot nii tyhmä 😂Sun kommentti paljastaa susta itsestäsi aika paljon. Huomaatko oman hyökkäävän ja agressiivisen käytöksesi viestiin joka ei edes ollut tarkoitettu sinulle. Huomaatko oletuksesi että kyseessä olisi kilpailu? Ilmeisesti et omasta perspektiivistäsi kykene näkemään muita vaihtoehtoja. Hyökkäävä ja nimittelevä kommenttisi kertoo tarpeestasi halventaa muita ja pyrkiä asettamaan itsesi toisen yläpuolelle painamalla alas. Tulee väistämättä vaikutelma, että itsetuntosi on todella huono sillä koet tarvetta toimia noin vahvasti tälläisessä tilanteessa. Paljastat oman heikkoutesi ja vastenmielisyytesi. Jos tässä lähdetään arvioimaan älykkyyttä niin tässä keskustelussa et anna kovin vahvoja viitteitä siihen suuntaan. Huomaatko itse miksi?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sun kommentti paljastaa susta itsestäsi aika paljon. Huomaatko oman hyökkäävän ja agressiivisen käytöksesi viestiin joka ei edes ollut tarkoitettu sinulle. Huomaatko oletuksesi että kyseessä olisi kilpailu? Ilmeisesti et omasta perspektiivistäsi kykene näkemään muita vaihtoehtoja. Hyökkäävä ja nimittelevä kommenttisi kertoo tarpeestasi halventaa muita ja pyrkiä asettamaan itsesi toisen yläpuolelle painamalla alas. Tulee väistämättä vaikutelma, että itsetuntosi on todella huono sillä koet tarvetta toimia noin vahvasti tälläisessä tilanteessa. Paljastat oman heikkoutesi ja vastenmielisyytesi. Jos tässä lähdetään arvioimaan älykkyyttä niin tässä keskustelussa et anna kovin vahvoja viitteitä siihen suuntaan. Huomaatko itse miksi?
Hei Analyysi autisti Pirkko hoi sivusta
Kannattaa lukea ehdottomasti jatkossakin 😂
Merkityt tekstit haudan vakavasti ihan päin persettä ... Just noin jatka vain
Haukkua rasistiksi sun muuta paskaa eihän
Kukaan mitää huumoria heitä varsinkaan jos pistää oheen nauruhymiön eihän? - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hei Analyysi autisti Pirkko hoi sivusta
Kannattaa lukea ehdottomasti jatkossakin 😂
Merkityt tekstit haudan vakavasti ihan päin persettä ... Just noin jatka vain
Haukkua rasistiksi sun muuta paskaa eihän
Kukaan mitää huumoria heitä varsinkaan jos pistää oheen nauruhymiön eihän?Rasistikommentti oli joltain sivusta.
Olen sama joka kirjoitti 23.42 ja 00:04 kommentit.
Tuo hyökkäystaktiikka on varsin tehoton kun kirjoituksesi ei pohjaa mihinkään todelliseen. Huomaat itsekin jos luet nuo uudelleen. Toki jos kirjoitukseni oli sinulle liian vaikea ymmärtää niin se kyllä selittää kommenttisi. Onko niin ettet kykene tarkastelemaan omaa toimintaasi ilman hyökkäämistä? Huomaatko että paljastat jälleen asioita jotka voisivat viitata näihin sinussa:: epävarmuutesi sillä että koet tarvetta painaa alas kun normaali keskustelutaito, ymmärryskyky, itsereflektointitaidon puute ja tunnetaitojen heikkous. Järkevä ihminen jättää kommentoimatta tuolla ulosannilla jos haluaa säilyttää kasvonsa. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Rasistikommentti oli joltain sivusta.
Tuo hyökkäystaktiikka on varsin tehoton kun kirjoituksesi ei pohjaa mihinkään todelliseen. Huomaat itsekin jos luet nuo uudelleen. Toki jos kirjoitukseni oli sinulle liian vaikea ymmärtää niin se kyllä selittää kommenttisi. Onko niin ettet kykene tarkastelemaan omaa toimintaasi ilman hyökkäämistä? Huomaatko että paljastat jälleen asioita jotka voisivat viitata näihin sinussa:: epävarmuutesi sillä että koet tarvetta painaa alas kun normaali keskustelutaito, ymmärryskyky, itsereflektointitaidon puute ja tunnetaitojen heikkous. Järkevä ihminen jättää kommentoimatta tuolla ulosannilla jos haluaa säilyttää kasvonsa.Mikä ymmärryksen ongelma sulla oli
Pitäkää kpl vitsi huumori sun muu diipadsapa vääntää sinne sun jakeluun
Ja samalla todeta että joskus jotkut ei ymmärrä yhtään että voisi lopettaa ja olla kirjoittamatta mitää
Kun ei oo vastaanottaja joka ajattelee asiat sun tavalla
Kokeile miten löhestyt asiaa hauskasti tai huumorilla
Sitten sulla voi ollakin keskustelutaitoja
Mut toi on jotaki outoa intömistö .
Jousta ja ymmärrä muita
Oo luova jne
Mut älä tyrkytä yhtä tapaa oikeana tapana
Se vasta kertookin ettei keskustelutaitoja ole
Ei ole halua yrittää edes.
Joo mä meen nukkuu
Saat jäädä tappelemaan yksin itsesi kanssa
Mua ei kiinosta - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Rasistikommentti oli joltain sivusta.
Tuo hyökkäystaktiikka on varsin tehoton kun kirjoituksesi ei pohjaa mihinkään todelliseen. Huomaat itsekin jos luet nuo uudelleen. Toki jos kirjoitukseni oli sinulle liian vaikea ymmärtää niin se kyllä selittää kommenttisi. Onko niin ettet kykene tarkastelemaan omaa toimintaasi ilman hyökkäämistä? Huomaatko että paljastat jälleen asioita jotka voisivat viitata näihin sinussa:: epävarmuutesi sillä että koet tarvetta painaa alas kun normaali keskustelutaito, ymmärryskyky, itsereflektointitaidon puute ja tunnetaitojen heikkous. Järkevä ihminen jättää kommentoimatta tuolla ulosannilla jos haluaa säilyttää kasvonsa.Sä oot kyllä kaikkien aikojen pahin idiootti jonka oon nähny no mä en oo sivustalla jatkos
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mikä ymmärryksen ongelma sulla oli
Pitäkää kpl vitsi huumori sun muu diipadsapa vääntää sinne sun jakeluun
Ja samalla todeta että joskus jotkut ei ymmärrä yhtään että voisi lopettaa ja olla kirjoittamatta mitää
Kun ei oo vastaanottaja joka ajattelee asiat sun tavalla
Kokeile miten löhestyt asiaa hauskasti tai huumorilla
Sitten sulla voi ollakin keskustelutaitoja
Mut toi on jotaki outoa intömistö .
Jousta ja ymmärrä muita
Oo luova jne
Mut älä tyrkytä yhtä tapaa oikeana tapana
Se vasta kertookin ettei keskustelutaitoja ole
Ei ole halua yrittää edes.
Joo mä meen nukkuu
Saat jäädä tappelemaan yksin itsesi kanssa
Mua ei kiinostaHaluat että vastaan huumorilla tähän sinun kommenttiisi: ” Mitä sä kirjoitat A naiselle osoitettuun ketjuun
Kans.
Sun on pakko olla blondi kun oot nii tyhmä 😂”
Huumoriksi kääntäminen ei oikein toimi tuossa kommentissasi eikä tuollaiseen oli mitään intressiä vastaa huumorilla. Voit jäädä pohtimaan omaa ulosantiasi rauhassa. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Haluat että vastaan huumorilla tähän sinun kommenttiisi: ” Mitä sä kirjoitat A naiselle osoitettuun ketjuun
Kans.
Sun on pakko olla blondi kun oot nii tyhmä 😂”
Huumoriksi kääntäminen ei oikein toimi tuossa kommentissasi eikä tuollaiseen oli mitään intressiä vastaa huumorilla. Voit jäädä pohtimaan omaa ulosantiasi rauhassa.En ole pohtimassa sä teit täysin turhaa työtä monta kommenttia
Olisit viin vain naurahtaa ja häipyä
Ohittaa .
Mutta alat taistella ...ja
ruppeet leikkimään jotaki vitun opettajaa 😂
Ei oikein toi sun idea toimi tällä kertaa
Mulla ei tarvetta joku anonyymi palstan lässytyksen pohdinnallle
Pohdittavat jutut on ihan muualla kun suomi24
Mut mä meen nukkuu. ... - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
En ole pohtimassa sä teit täysin turhaa työtä monta kommenttia
Olisit viin vain naurahtaa ja häipyä
Ohittaa .
Mutta alat taistella ...ja
ruppeet leikkimään jotaki vitun opettajaa 😂
Ei oikein toi sun idea toimi tällä kertaa
Mulla ei tarvetta joku anonyymi palstan lässytyksen pohdinnallle
Pohdittavat jutut on ihan muualla kun suomi24
Mut mä meen nukkuu. ...Ja sun haukkumiset meni hukkaan kun teit vain itsestäsi naurunalaisen ja annoit itsestäsi alkeellisen kuvan. Hyvää yötä vaan!
- Anonyymi00035
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kans.
Sun on pakko olla blondi kun oot nii tyhmä 😂Tällaista tunnelmaa siis haluat aloittajaäijä jostsin syystä väittää näille netin pahnan pohjimmaisille. Johtuuko se siitä ettei suksi ns luista naisten kanssa ulkomaailmassa? Tuo tuskin edistää asiaa
- Anonyymi00041
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kans.
Sun on pakko olla blondi kun oot nii tyhmä 😂Onko A nainen tumma tai brunette?
- Anonyymi00024
Jos olet mies jonka kanssa nähdään kuitenkin suht usein..
Luota siihen positiiviseen tunteeseen Se on totta!
Välillä tullut itse samoin läheisemmältä ja välillä taas jotenkin vieraalta, mutta se taitaa olla enemmänkin normaalia meidän tilanteessa, älä huolestu siitä.
Vaikka sinusta tuntuu että olen jotenkin kaukana, en ole todellakaan toisessa maailmassa olet vain itse antanut ymmärtää että et ole kiinnostunut.
Olen siis yrittänyt pysyä neutraaleissa väleissä ja kunnioittavan välimatkan päässä, mikä vaikuttaa ehkä kuin en välittäisi tai ei olisi sen kummempia tunteita.
Tällä hetkellä tietoisuus mahdottomasta... meille kummallekin, pitää paikkansa.
Mutta tulee aika... Toivotaan että se on meille silloin vielä mahdollista.- Anonyymi00025
Ja koska meillä on numerot voit aina vaikka viestiä minulle suoraan jos et kehtaa soittaa.
Itse en halua viestiä sinulle turhaan, johtuen juuri asiasta josta ylempänä kerroin.
a
- Anonyymi00043
Miksi kukaan kirjoittaa tänne hullujenhuoneelle.
- Anonyymi00045
Jos olet oikea, muista vain sinut haluan muita ei tule eikä löydy. Uskon että näin on tarkoitettu. Olen tuntenut jotenkin heikommin nyt ajattelin oleko jäänyt jo menneeseen. Hieman levoton olo kun en tiedä missä mennään. Aloin jo pohtia että yksin tässä ollaan loppuelämä. Harva kiinnosta mikäs teet kun miesmaku on tietyn sorttinen ei ole sitten nuoruuden muuttunut miksikään. Tuttumme voisi hieman auttaa 😄
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4686646Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1983978Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112543Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262080Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1441491Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791356Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861188- 681186
- 631115
- 481099