Se hyvyys. Ja halpa hinta. Porukat osteloo edullisia uusia Dacioita joissa pellit kiiltää ja tehdastakuu tuo mielenrauhaa. Itse joudun ajamaan vanhalla saksantuonti mersulla. Että ottaa kupoliin.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Se hyvyys on vain kuviteltua hyvyyttä. Oikeasti Dacia on vain keskinkertainen tai jopa kaamea kippo! Myöntäkee pois.
- Anonyymi00002
Dacia, dacia. Dacian rytmin mukaan me heppiämme heilutamme
- Anonyymi00003
Mikäli halpa hinta ärsyttää niin toki hintaa voi koittaa tinkiä ylöspäin.
Ominaisuudet säilyy samana.- Anonyymi00004
Ou jee. Oot sherlock!
- Anonyymi00005
Olen edelliset 15 vuotta ajanut yhteensä kahdella E-dieselfarkulla,
yhteensä 315.000 km - keskimäärin siis 21.000 vuodessa!
Mikäli Bigsteriä toimitettaisiini hyvällä automaattilaatikolla ja au-
ton ulkomitat huomioiden sopivalla moottorilla, Dacia voisi hyvin
kelvata minulle.
Nyt alla BMW 320e, jonka kosketusnäyttövalikkoihin (yhdyssana)
jo olen jo täysin puolessa vuodessa kyllästynyt.
Mihin mm. tarvitsen tietoa siitä, minkälämpöistä renkaissa oleva
paineilma on?- Anonyymi00006
Olen edelliset 15.......Näinhän se on että autoissa alkaa olla pirun paljon toimintoja joille ei ole mitään tärkeää tarvetta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554