Miksi aina peruit sovitut tapaamiset silloin vuosia sitten
Kerrotko minulle
26
442
Vastaukset
- Anonyymi00001
Krapulan vuoksi. 🤢
- Anonyymi00002
Aika juoppo oot ollut
- Anonyymi00026
Minä olen ainoa mies suomi24 nyt.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minä olen ainoa mies suomi24 nyt.
Menkää joskus suomi24 miittii, niin näette kaikki pastahousut kerralla. miitti2001
- Anonyymi00003
Mies ei vaan halunnut nähdä minua sehän se syy yleensä on
- Anonyymi00006
Kerran muistan kun suudeltiin, suudelma maistui ihan kaljalta... yök lähellä oli että olisin oksentanut... kalja on pahaa...
- Anonyymi00007
Erään juopon miehen kanssa 🤭😁
- Anonyymi00009
Seuraavan kerran mansikanmakuista liukuvoidetta miehen suu täyteen ennen suukottelun aloittamista... johan maistuu eikä tule ainakaan oksennusta..😘😘😘😘😘😘
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Seuraavan kerran mansikanmakuista liukuvoidetta miehen suu täyteen ennen suukottelun aloittamista... johan maistuu eikä tule ainakaan oksennusta..😘😘😘😘😘😘
Ja jos mies tykkää olutta voi kaataa naisen sisään ennen nuolemista... naiselta 😁🤭
- Anonyymi00008
enhän perunut ku yhden kerran 🤔
- Anonyymi00010
Ainaki 5 kertaa
- Anonyymi00012
Ei mistään sinusta johtuvasta, sen haluaisin että tiedät.
- Anonyymi00013
En usko
- Anonyymi00014
Haluaisitko kokeilla tuota mansikkaliukkaria 😁
- Anonyymi00016
🍓💦😋
🧔
🥼🤙 - Anonyymi00018
Montako tikkiä huuleen samalla ja säilyykö ees henki?
Jussin puolesta vaa kyselen. ;)
-sivusta - Anonyymi00021
Alakerrassani ei ole makunystyröitä, joten ihan turhaa.
- Anonyymi00015
Rakastaako hän enää..
- Anonyymi00019
En mä jaksanu sun kylmyyttä.
- Anonyymi00020
Kuin monta vuotta?
- Anonyymi00022
nojaa.. kukahan olet heistä
- Anonyymi00023
Ei kannata välittää. Tuttu tunne.
- Anonyymi00024
En usko että minulle osoitettu kysymys. Vastaan ajan kuluksi.
Peruin tapaamiset monta kertaa. Oli sellaisia syitä jotka harmittivat itseänikin tai sitten hän odotti minulta liikaa jotain. Jotain halusi itselleen mitä en voinut antaa. Tuntui että minun oli määrä täyttää toisen odotukset, ei mennä vapaasti vain olemaan. Ja vaikka kerroin syyn peruuntumiselle, niin suuttui koska ei kyennyt ymmärtämään. Niistä sitten muistutti koko ajan ja se alkoi tuntua synnin sovitukselta koko homma.
Tänä päivänä osaisin ilmaista itseäni paremmin ja ehkä hänkin on löytänyt kärsivällisyyden taidon. Rehellinen hän on ollut aina, itse en sitä silloin vielä osannut samalla tavalla kuin hän. - Anonyymi00025
En tykännyt seurastasi.
- Anonyymi00028
Varmaan treffaillut muitakin...
- Anonyymi00029
En ole mitään perunut olit vain liian tyhmä etkä vastannut heti mut no se on sun ongelmasi ja myös se kun kiusasit minua joka kerta tähän paskaan en enää tule uudestaan olen nyt minun tyttäreni kanssa viihdyn sen kanssa paremmin kuin sinun
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051543Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161431- 511271
- 921206
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2011065- 471045