hänen kanssa romanttiselle lomalle?
Mimme haluaisit matkustaa
111
992
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hän kyllä tietää, tai ainakin aavistaa. 😊
- Anonyymi00002
Haluaisin että mies tulee sisääni ja jää sinne
- Anonyymi00003
🥵🥵🥵
- Anonyymi00004
Tornihotellista vois aloittaa.
- Anonyymi00005
Kyllä. Varaanko jo valmiiksi?
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oliko joku tietty päivä, mitä ajattelit, vai meinaatko tehdä jatkuvan varauksen?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oliko joku tietty päivä, mitä ajattelit, vai meinaatko tehdä jatkuvan varauksen?
Tammikuun loppu voisi toimia?
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo, varaa vaan. Muista kutsua minutkin. Menee kyllä uudeksi vuodeksi. Jaksatko odottaa?
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tammikuun loppu voisi toimia?
Se ei merkitse mulle mitään erityistä, ei ole merkkipäiviä tms. kalenterissa, mutta joo, miksei.
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oho, korjaus: kannattaa ilmeisesti varata useampi huone?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oho, korjaus: kannattaa ilmeisesti varata useampi huone?
En kelpuuta seuraksi kuin erään. 😅 Eli yhden varaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
👍
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
..Okei, mä oon varmaan se extra, jätän siis väliin. Ei se mitään. Jatkakaa. :)
- Anonyymi00034
Anonyymi00018 kirjoitti:
..Okei, mä oon varmaan se extra, jätän siis väliin. Ei se mitään. Jatkakaa. :)
Voit tulla aamupalalle samaan pöytään :)
- Anonyymi00041
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jos sulla hyvä mies pöytä on minne kävellä, mene sinne. Prööt
- Anonyymi00053
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jätän väliin, mulle on se paikkakuntakin vähän epäselvä. Enkä arvannut, kun ehdotin Tornia, että heti löytyy pari, joka pitää sitä omana salaisena merkkinään. 😀
- Anonyymi00060
Anonyymi00053 kirjoitti:
Jätän väliin, mulle on se paikkakuntakin vähän epäselvä. Enkä arvannut, kun ehdotin Tornia, että heti löytyy pari, joka pitää sitä omana salaisena merkkinään. 😀
Onko niitä muuallakin kuin Tampereella? 😅
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Onko niitä muuallakin kuin Tampereella? 😅
No se alkuperäinen hotelli Torni on tietysti Helsingissä, nykyään nimellä "Solo Sokos Hotel Torni". Tampereella taas modernimpi "Solo Sokos Hotel Torni Tampere"..
..ja Torniossa näyttää olevan Hotel Tornio. 😄 - Anonyymi00072
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joo, varaa vaan. Muista kutsua minutkin. Menee kyllä uudeksi vuodeksi. Jaksatko odottaa?
Tammikuun loppu 2026 on liian pian? Eli ehdotat vuodenvaihdetta, 2026-2027?
Just ton takia mä en käytä kalenteria, se vaan täyttyy kaikella roskalla, ja estää elämästä. - Anonyymi00076
Anonyymi00016 kirjoitti:
🥰👍
- Anonyymi00081
Anonyymi00061 kirjoitti:
No se alkuperäinen hotelli Torni on tietysti Helsingissä, nykyään nimellä "Solo Sokos Hotel Torni". Tampereella taas modernimpi "Solo Sokos Hotel Torni Tampere"..
..ja Torniossa näyttää olevan Hotel Tornio. 😄Kiitos tästä infopläjäyksestä. Hyvä jos tällä palstalla sivistyykin Mansen tornissa on tullut käytyä 😉
- Anonyymi00085
Anonyymi00081 kirjoitti:
Kiitos tästä infopläjäyksestä. Hyvä jos tällä palstalla sivistyykin Mansen tornissa on tullut käytyä 😉
Mä oon käynyt molempien kattobaareissa, mutta yöpynyt vain toisessa; mulle se Tampereen Torni on jäänyt vieraammaksi.
- Anonyymi00103
Anonyymi00081 kirjoitti:
Kiitos tästä infopläjäyksestä. Hyvä jos tällä palstalla sivistyykin Mansen tornissa on tullut käytyä 😉
Sama täällä kerran kävin ja jälkikäteen sanoisin kokonaisuudessaan, että ikävä kyllä. Tietäjät tietää aika ufoksi meni, mutta ei minun osaltani suunkaan. Lämmin kiitos tättähäärä
- Anonyymi00115
Anonyymi00061 kirjoitti:
..ja Torniossa näyttää olevan Hotel Tornio. 😄Niinpäs onkin! Käynytkin siellä joskus kauan sitten. Unohdin vallan. No Tampereen Tornia tarkoitin kuitenkin. 😅
- Anonyymi00118
Anonyymi00115 kirjoitti:
Niinpäs onkin! Käynytkin siellä joskus kauan sitten. Unohdin vallan. No Tampereen Tornia tarkoitin kuitenkin. 😅
No sitä Tampereelle Tornia minäkin ajattelin, mutta mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Ja tätä kautta kutsuminen vaikuttaa aika summittaiselta, vaikka nyt näyttääkin siltä että jotkut (muut) sentään ovat sinne menossa. Viuhka käy kun vierestä viedään tms..
- Anonyymi00006
No, sinne rakkauden saarelle. Kytheraan
- Anonyymi00042
Missä sellainen on?
- Anonyymi00046
Anonyymi00042 kirjoitti:
Missä sellainen on?
Kythera on Kreikassa. Sivusta.
- Anonyymi00007
En oikeastaan minnekään enää. En enää edes kylpylään.
- Anonyymi00058
Mikä nyt tuli?
- Anonyymi00068
Anonyymi00058 kirjoitti:
Mikä nyt tuli?
Väärinkäsitys mutta se korjaantui kun oivalsin jotain ja nyt kaikki taas hyvin ❤️
- Anonyymi00093
Anonyymi00068 kirjoitti:
Väärinkäsitys mutta se korjaantui kun oivalsin jotain ja nyt kaikki taas hyvin ❤️
Mitä oivalsit?
- Anonyymi00102
Anonyymi00093 kirjoitti:
Mitä oivalsit?
Että kun korvaan puhaltaa ilma tulee toisesta korvasta ulos siis joillain. Sivusta naiselta
- Anonyymi00008
Rääkkylään
- Anonyymi00048
Mun äiti on syntynyt Rääkkylässä. :D
- Anonyymi00079
...joku sensuroi kommentin Rääkkylän kunnanjohtajasta! 😆
- Anonyymi00010
Johki mökille🩷
- Anonyymi00021
Minä myös. Ja voisin sinne jäädäkin.
- Anonyymi00023
Etkö ollut juuri?
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minä myös. Ja voisin sinne jäädäkin.
Ja katsoin juuri että syrjäseuduilla vuokrataan mökkejä veden ääreltä, hyvinkin edullisesti. Olisi ihanaa ja osaan arvostaa.
- Anonyymi00013
Kreikkaan. Kotimaassa viikonloppu jossain kaupungissa. Hotellissa yöt, hyvää ruokaa, ehkä kylpylää ja saunomista, ehkä jotain museokäyntejä ja shoppailua ym.
- Anonyymi00019
Lappiin telttailemaan..talvella🫠sinä saat olla tulenvalvoja ja minun valvoja..
- Anonyymi00020
Veisin hänet vanhaan narisevaan taloon. Ja haluaisin myös mennä hänen valitsemaansa paikkaan.
- Anonyymi00022
Miksi narisevaan? Eikö vanhat talot ole kylmiä? Osaatko lämmittää takkaa?
- Anonyymi00035
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kuka ei osaa lämmittää takkaa? :/
- Anonyymi00040
Anonyymi00022 kirjoitti:
Entä itse- osaatko iskeä kiviä yhteen ja saatko siitä nuotion aikaan ku ennen vanhaan? Sivusta naiselta alentuvalle pölölle
- Anonyymi00024
Johonkin työmatkalle, mutta niin, että mukana olisi myös muita, ettei vaikuttaisi oudolta. Vaikka joitakin meille molemmille tuntemattomia. Siten, että meillä olisi mahdollisesti jokin työprojekti yhdessä ja siksi olisi pakko olla kaksistaan paljon tekemisissä. Suomessa tai ulkomailla. Helpompi järjestää Suomessa, totta kai.
- Anonyymi00075
Miksi sinne tarvitaan ulkopuolisia todistamaan särjenpaistoa?
- Anonyymi00088
Anonyymi00075 kirjoitti:
Miksi sinne tarvitaan ulkopuolisia todistamaan särjenpaistoa?
Varmaan kyseessä kaksi varattua tms.?
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Varmaan kyseessä kaksi varattua tms.?
No sitä suuremmalla syyllä ihmettelen!
- Anonyymi00092
Anonyymi00089 kirjoitti:
No sitä suuremmalla syyllä ihmettelen!
Miten kaksi varattua voisi lähteä työmatkalle kaksistaan herättämättä kummastusta sekä puolisoissa että muissa läheisissä? Jos on porukassa kaksi jotka tuntee "sattumalta" toisensa, se ei herätä ihmetystä.
- Anonyymi00108
Anonyymi00092 kirjoitti:
Miten kaksi varattua voisi lähteä työmatkalle kaksistaan herättämättä kummastusta sekä puolisoissa että muissa läheisissä? Jos on porukassa kaksi jotka tuntee "sattumalta" toisensa, se ei herätä ihmetystä.
"Miten kaksi varattua voisi lähteä työmatkalle kaksistaan herättämättä kummastusta sekä puolisoissa että muissa läheisissä? "
Nyt olen hämmästynyt, minusta tuo kuulostaa aika arkiselta? - Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
"Miten kaksi varattua voisi lähteä työmatkalle kaksistaan herättämättä kummastusta sekä puolisoissa että muissa läheisissä? "
Nyt olen hämmästynyt, minusta tuo kuulostaa aika arkiselta?Se voi olla sinulle normiarkea. Mutta jollekin elämän romanttisin viikko.
- Anonyymi00025
Mä haaveilen joskus siitä et yks kaupattubolis ottanu mut mukaan Yhdysvaltoihin ku kulki siel.
Muuten olis ollu kiva käydä Australiassa
Espanias tai hollanis .
Mutta hän ei ollutkaan se jonka kansa olisin voinut lähteä ...
Vaan minua lyhyempi mies ,😭
Joten hautasin kaikki matka haaveet .
Johonkin hanpalentoo. Keskieuroopasn voin itsekkin saada kustannukset järjestettyä
Mut kaukomaat pitää unohtaa.
En etsi seuraa enää ikinä missään
Mulle riitti tämän vuoden pettymys
Se on nii paha etten toivu ja unohda
Joten loppuelämä tulee oleen yksi eloa ...
Naiselta - Anonyymi00027
no viro varmaan näillä tuloilla
- Anonyymi00028
Hänen sänkyynsä tai omaani! Se matka on ikimuistoinen ja kaunis
- Anonyymi00029
Vaikka yhteiseen selliin aluksi. 😉
- Anonyymi00044
No ni, ja ovi lukossa. Sullako oli avain? No voi perrrrr...
- Anonyymi00052
Anonyymi00044 kirjoitti:
No ni, ja ovi lukossa. Sullako oli avain? No voi perrrrr...
Arvaa mitä🙄laitoin sen sun taskuun ennen tänne tuloa..oi voi
- Anonyymi00030
Haluaisin matkustaa hänen luokseen.
- Anonyymi00036
No niin, neljä on tulossa jo sun luokse gubbe.
- Anonyymi00045
Anonyymi00036 kirjoitti:
No niin, neljä on tulossa jo sun luokse gubbe.
Yksi riittää, ja minä menisin hänen luokseen.
- Anonyymi00054
Täällä haluttaisiin jonkun matkustavan tänne 😪
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ymmärrän, tosin oma kaivattuni ei puhu suomea.
- Anonyymi00065
Anonyymi00054 kirjoitti:
Minne? Vaikea tulla, kun en tiedä mihin tulla.
- Anonyymi00031
...Ei sillä oikeasti olisi edes väliä, mikä tapahtuma se olisi, vaikka verkostomarkkinointia tai kylpyläosake-esittely, mä pitäisin sitä romanttisena tilaisuutena. 🫣
- Anonyymi00032
Bora Bora rakkaan exmieheni kanssa ❤️❤️❤️
- Anonyymi00033
Aha.
- Anonyymi00101
Anonyymi00033 kirjoitti:
Aha.
Olet lueskellut varmaankin jo moneen kertaan tämän palstaäijän HÖPÖTYSketjun läpi otsa kurtussa
- Anonyymi00038
Visbyn risteilylle kukkia katselemaan ja sitten Maarianhaminaan pyöräilemään👍
- Anonyymi00047
No Ouluun tietenkin.
- Anonyymi00049
Luulen että romanttisuus tulisi kuitenkin muusta kuin maisemasta-
- Anonyymi00050
Me voitais olla romanttisia ilman lähtemisiäkin 🥰
- Anonyymi00117
Joo, mulle riittäisi ihan vain hän. 😊
- Anonyymi00051
Johonkin päiväntasajaan lähelle.
- Anonyymi00055
Haluaisin mennä naisen kanssa metsään retkelle. Söisimme eväitä ja olisi hauskaa. Rakastan häntä.
- Anonyymi00083
Juotaisko kahvitkin? 😊
- Anonyymi00094
Anonyymi00083 kirjoitti:
Juotaisko kahvitkin? 😊
En juo kahvia.
- Anonyymi00100
Anonyymi00094 kirjoitti:
En juo kahvia.
Ihanaa että kerroit sen palstasedän kautta meille kaikille- olet tärkeä
- Anonyymi00057
Eiköhän me kohteita löydettäis helposti.
- Anonyymi00059
Mies, jos voisin, lähtisin kanssasi mihin vaan.
- Anonyymi00116
Miksei olisi?
- Anonyymi00062
Johonkin, jossa on meri ihan vieressä.
- Anonyymi00063
Karibialle tai Dominikaaniseen tasavaltaan. Missä vain on valkoista hiekkaa. 😍
- Anonyymi00066
Pitää mennä töihin ensin
- Anonyymi00069
Anonyymi00066 kirjoitti:
Pitää mennä töihin ensin
Niin niin, ja sitten kun käy töissä, ei ole aikaa reissata. Kannattaisi yrittää periä tai naida se raha.
- Anonyymi00064
Hän ei ehkä ole todella kuuman ystävä eli valitsisin n. +25 sekä kulttuurin joka ruokkisi mielikuvitusta ja romanttisuutta. Liikuntaa, maisemia ja sopivasti levähdyshetkiä.
- Anonyymi00071
Liikunta 25 asteen helteessä on aika kaukana romantiikasta.
- Anonyymi00078
Anonyymi00071 kirjoitti:
Et ole paljoa matkustellut tai sitten et osaa lukea tai samaistua? Tai noi kaikki. sivu
- Anonyymi00084
Anonyymi00078 kirjoitti:
Et ole paljoa matkustellut tai sitten et osaa lukea tai samaistua? Tai noi kaikki. sivu
Olen käynyt 27 maassa, mukaan lukien useampi hellemaa, ja osaan lukea. Sama(i)stumisesta en tiedä, että miten se liittyy nyt tähän.
- Anonyymi00086
Anonyymi00071 kirjoitti:
Ihmiset sietävät kylmää ja lämpöä joskus aika eri tavalla. Mutta 25 astetta on minustakin liian paljon patikointiin tms., jos viileämpiäkin vaihtoehtoja on tarjolla.
(vielä sivummasta) - Anonyymi00096
Anonyymi00086 kirjoitti:
Ihmiset sietävät kylmää ja lämpöä joskus aika eri tavalla. Mutta 25 astetta on minustakin liian paljon patikointiin tms., jos viileämpiäkin vaihtoehtoja on tarjolla.
(vielä sivummasta)Hyvä lämpö pyöräillä ja patikoida. Yli kolmenkymmenen lämmöt niin kaupunki- kuin rantakohteissa alkaa olla liikaa. Tässä ei kai kyse ollut sinun tai minun mieltymyksistä, vaan kommentin apn asia. sivu
- Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
Hyvä lämpö pyöräillä ja patikoida. Yli kolmenkymmenen lämmöt niin kaupunki- kuin rantakohteissa alkaa olla liikaa. Tässä ei kai kyse ollut sinun tai minun mieltymyksistä, vaan kommentin apn asia. sivu
Pitäisi olla kyllä kommentin ap:n kaivatun asia. Tosi kiva, jos joku kiskoo lenkkeilemään 25 asteen lämpöön, kun itselle 18 astetta on maksimi urheilulle.
- Anonyymi00106
Anonyymi00097 kirjoitti:
Pitäisi olla kyllä kommentin ap:n kaivatun asia. Tosi kiva, jos joku kiskoo lenkkeilemään 25 asteen lämpöön, kun itselle 18 astetta on maksimi urheilulle.
Ai, nyt se on jo lenkkeilyä. 😁 Niin se ketju elää. Sehän voi olla vaikka käveleskelyä jossain kaupungissa jne. Hävettävän huonokuntoista porukkaa taitaa olla liikkeellä. sivu
- Anonyymi00107
Anonyymi00071 kirjoitti:
Ei liikkumaan tottuneelle, mutta jos laittaa huulipunaa, silmämeikkiä ja pukeutuu säähän sopimattomalla tavalla eikä muutenkaan siedä hikoilua, voi se tuntua ahdistavalta.
Mutta jos on sporttinen nainen, haluaa liikkua sopivasti ja tuntee oman vartalonsa, sen kyvyn sietää lämpöä ilman että se häiritsee romanttisia tunteita. Eikä tässä ehkä ollut kyse maratonista vaan normaaleista historiallisten nähtävyyksien katselusta ja maisemien nautiskelusta. Myöskään pieni hiki liikkumaan tottuneelle naiselle ei ole millään lailla ongelma, itseasiassa se kaunistaa terveesti naisen söpöjä kasvoja ja saa auttamaan naista esteiden ylitse ja hieman halaamaan siinä samalla otteella. - Anonyymi00111
Anonyymi00107 kirjoitti:
Ei liikkumaan tottuneelle, mutta jos laittaa huulipunaa, silmämeikkiä ja pukeutuu säähän sopimattomalla tavalla eikä muutenkaan siedä hikoilua, voi se tuntua ahdistavalta.
Mutta jos on sporttinen nainen, haluaa liikkua sopivasti ja tuntee oman vartalonsa, sen kyvyn sietää lämpöä ilman että se häiritsee romanttisia tunteita. Eikä tässä ehkä ollut kyse maratonista vaan normaaleista historiallisten nähtävyyksien katselusta ja maisemien nautiskelusta. Myöskään pieni hiki liikkumaan tottuneelle naiselle ei ole millään lailla ongelma, itseasiassa se kaunistaa terveesti naisen söpöjä kasvoja ja saa auttamaan naista esteiden ylitse ja hieman halaamaan siinä samalla otteella.Ohitan tuon sinun imelän liirumlaarumisi muilta osin, mutta sanon että tätä:
"normaaleista historiallisten nähtävyyksien katselusta ja maisemien nautiskelusta"
minä en edes laske miksikään "liikunnaksi". Liikunta on nimenomaan sellaista puuhaa, jossa pistetään urheilukamppeet päälle ja lähdetään hakemaan hikeä pintaan ja sykettä korkealle. Tuollaista en yhdistä romanttiseen ulkomaanmatkaan sitten millään keinoin, mutta kukin romantiikkaansa tyylillään. :/
- Anonyymi00067
Kuka kenen yleensä nämä on kai tekohengitystä jo kuolleelle suhteelle
- Anonyymi00070
Norjan vuonoille valasretkelle ♥️
- Anonyymi00077
Vuonot on jyrkkiä, ja polut jyrkänteillä kapeita valaiden kiipeillä.
- Anonyymi00074
honolulu oisko mahollinen
- Anonyymi00082
Minne tahansa minne ei tarvitse lentää mut tiedän, et se haluaa Afrikkaan kattomaan apinoita, joten mitä vaihtoehtoja siinä jäis. 🤷
- Anonyymi00087
Mitäs vikaa kotimaan apinoista on, miksei ne riitä??
- Anonyymi00090
Anonyymi00087 kirjoitti:
Mitäs vikaa kotimaan apinoista on, miksei ne riitä??
Meillähän täällä niitä riittää 🙊
- Anonyymi00091
minun ja hänen energioiden perusteella joku rantalomakohde olisi jees
- Anonyymi00095
Eli matalat energiat kun ette muuta jaksa kuin maata kuumassa?
- Anonyymi00098
Tuo kuulostaa hyvältä!
- Anonyymi00105
Anonyymi00098 kirjoitti:
Tuo kuulostaa hyvältä!
joo
- Anonyymi00110
Haluaisin silakkamarkkinoille hänen kanssaan. Mutta se poistettiin. Oli vissiin liian köyhää...
- Anonyymi00112
Suihkuun yhdessä tutun ihanan hyväpeppuisen ihanuuden kanssa sopisi...❤️🔥
- Anonyymi00113
Italiaan ❤️ mutta ihan kotimaan matkailu on olisi ihanaa. Ollaan tehty reissu Vaasaan ja Porvooseen (Lovisaan) yhdessä.
Mn tumma - Anonyymi00114
Hmm. Taksilla kymppiin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4678391Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195760Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2524713Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli494565Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s614075Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603900SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1673692- 901667
- 901128
- 41809