Ilta-Sanomat julkaisi, Power sumuttaa asiakkaita

Anonyymi-ap

Nyt se on virallista tietoa, minkä ovat tähän asti tienneet vain Powerissa asioineet pettyneet asiakkaat. Juuri tähän asiaan ollaan törmätty. Televisiossa mainostettua tarjousteeveetä ei ollut Suomen suurimmassa Power liikkeessä Porissa edes mallikappaleena. Myyjä sanoi että varastossa on pakkauksessa mutta ei ole yhtään tilaa laittaa myymälän puolelle näytille, ja tarjosi parempaa ja selvästi kalliimpaa tilalle. Pyysin hakemaan yhden niin että pannaan peli soimaan, ja jos se on sellainen kuin luvataan niin ostan sen mukaani lähtiessä. Hän ei kuulemma ehdi kun on vähän ruuhkaa 🤣. Kiirettä pitelee kun ei ehdi myydä televisiota asiakkaalle. Tuskin niitä oli edes varastossa, vaikka piti olla kampanjatarjous voimassa.
Ystävä osti sieltä tarjouksesta tulostimen ja vei kotiin.. Ei ollut asennusohjeita. Uudelleen Poweriin kysymään että saisiko asennusohjeet siihen. Ei saanut, ne löytyy kuulemma netistä. Ei löytynyt. Malli oli ilmeisesti niin vanha että ei löytynyt sen tyyppimallin asennusohjetta enää sieltäkään. Liikkeestä sanottiin että heiltä voi tulla joku asentamaan mutta se maksaa erikseen. Loppui asiakkuus molemmilta siihen.

16

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Ei se ole sumutusta, se on markkinointia. Samaa sarjaa kuin vaalilupaukset tai kihlaus. Niillä vaan herätetään tai ylläpidetään mielenkiintoa.

• Anonyymi00003

Hyvin sanottu. Se on juurikin näin.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Hyvin sanottu. Se on juurikin näin.

"Juurikin" on tyhmin sana jota voi suomenkielessä nykyisin käyttää. No "avata" kertomisen korvikkeena on lähes yhtä tyhmä! Melkotasoihin menevät minun, (ei siis "itseni" mittarissa. "Itse" sana "minä" sanan korvikkeena on pronssilla!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

"Juurikin" on tyhmin sana jota voi suomenkielessä nykyisin käyttää. No "avata" kertomisen korvikkeena on lähes yhtä tyhmä! Melkotasoihin menevät minun, (ei siis "itseni" mittarissa. "Itse" sana "minä" sanan korvikkeena on pronssilla!

Kaiken tyhmin sana on kansakunta. Suuruuden tunteutta vaikka viro on ainoa pienempi.
        Ottaa koppi on kaikista typerin fraasi. Nyt jo alkoi vituttaa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Juurikin noin ja voisitko avata hieman melkotasojasi kun tuntuu olevan vain minäminäitseminä tyylinen kirjoitus?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Juurikin noin ja voisitko avata hieman melkotasojasi kun tuntuu olevan vain minäminäitseminä tyylinen kirjoitus?

Uniikki lumihiutale vain haluaa että kirjoitetaan kuten hänelle sopii, ei pahastuta

• Anonyymi00004

Netistä kannattaa tarkistaa Porin myymäläsaatavuus. Ei kaikkia tuotteita tulee kaikkiin myymälöihin, mutta on saatavilla verkkokaupasta.

• Anonyymi00005

Luepa uudelleen aloitus.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Luepa uudelleen aloitus.

Kyllä, ei joko lukenut tai ymmärtänyt lukemaansa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kyllä, ei joko lukenut tai ymmärtänyt lukemaansa.

Jälkimmäinen on äärimmäisen harvinaista porissa

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jälkimmäinen on äärimmäisen harvinaista porissa

Ei pelkästään porissa

• Anonyymi00006

Juu ostin sieltä kalliin imurin asiaa tutkimati ja samanlainen imuri oli sokoksessa kolmanneksen halvempi ja kaiken lisäksi siinä oli iso vika jota ei millään meinattu laittaa takuuhuoltoon vaan syytettiin väärästä pölypussin asentamisesta kovasti sai melkein uhkailla että vika korjattiin.

• Anonyymi00010

Jaa että oikein sai melkein uhkailla? MItä tuo tarkoittaa, etkö osaa käyttäytyä kuin vaivoin, vai mitä, en siis ymmärtänyt?

• Anonyymi00007

Asennusohjelma tulostimeen löytyy todellakin netistä, kun näpyttelee tulostimen mallin googleen. Kuka yleensä tarvitsee tulostimen asennusohjetta. Todella koomista. Tirsk.
      Tarjoustv-juttu ei pidä paikkaansa. Asiakas voi tarkistaa netistä ennen Poweriin menoa, että onko koko tv. tä Porin Powerissa vai pitääkö se erikseen tilata verkkokaupasta tai myyjältä kysymällä jos tilaa sen liikkeeseen. Näin tein itse pesukoneen ja tv. n kanssa. Tarjouslehdessä lukee pienellä präntillä, että tuotetta ei saatavilla esim. Porin, liikkeestä. Silloin ei ole mallikappalettakaan. Myyjä tyrkyttää tottakai tilalle toista tuotetta ja usein jopa kalliimpaakin. Jos asiakas on sosiaalisesti kömpelö ja alkaa burgeroimaan niin voi käydä niin, että asiakas ostaa myös planktonkeittimen, tonttutappeluhälytyslaitteen ja banaanihassun, koska ei saanut suutaan auki. Ei se myyjän vika ole. Myyjien tehtävä on myydä (paljon voitolla) ja tehdä pomo onnelliseksi.
      Terveisin, entinen myyjä. Tsilirimpsistä vaan ja jouluiloa.

• Anonyymi00011

No tuossa kirjoituksessa oli aiakin suurin osa ihan asiaa. Myyjät ilmeisesti myy häpeilemättä "sosiaalisesti kömpelöille burgeroijille" sellaista, mitä asiakkaan ei kannattaisi tai hän ei edes asiaa rauhassa ajateltuan haluaisi ostaa.

Tuossa tullaan siihen kysymykseen oliko kirjoituksessaan kaikki ihan asiaa; tai no oli kai, rehellinen kirjoitushan se oli.

Mutta..... minä en ehkä pysyisi.... ei kai se kovin paljon harjoitusta tarvitsisi, että luontonsa kovettaisi ja ajattelisi, että ei kai sillä mitään merkitystä ole, jos tuon mummon rahat ovatkin Powerin tilillä, eikä hänen tilillään. Ja saisihan hän vaikka tonttutappeluhälytyslaitteen kotinsa suojaksi.

Hyvää ja rauhallisa joulua kaikille, säätyyn katsomatta! Myös Porin vasemmiston poliitikot !

• Anonyymi00014

Kivijalkaluigilla harhaanjohtavaa sisäänheittomainontaa,
      tämäpä yllätti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      154
      8329
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      432
      7412
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      71
      3831
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      150
      3522
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      111
      2998
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      51
      2557
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2016
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1863
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      36
      1684
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1520
    Aihe