Vanhempi ihana mies
Nukutko sinä jo
17
373
Vastaukset
- Anonyymi00004
Onko yhtään ikävä
- Anonyymi00005
En nukkunu viime yönä yhtään
- Anonyymi00016
Anonyymi00005 kirjoitti:
En nukkunu viime yönä yhtään
Eikö sulla ole ollut aloittajaäijä aamu kahdelta yä ikäänkuin kesken vielä?
- Anonyymi00006
Ihastuneita, aidosti ja täysin, mutta koko kuvio on niin absurdi.
Miksei kukaan auta. Jeesustako pitää rukoilla.
Sen sijaan yritetään kapulaa rattaisiin. 🙄 Ainakin ne jotka ei tilannetta näe miten se on. Yritetään puhua kulta p*skaksi.
Aika käy vähiin. Surullinen olo ja haikeus jää. Kumpikin on tällä hetkellä niin apaattisia tästä kaikesta.
Aika ehkäpä parantaa. 🥹💔
En tiedä auttaako se, että numerot on. Mikä tämän kaiken tarkoitus on.
Koen, että toinen ainakin ymmärsi olevansa aidon rakkauden arvoinen, sellaisena kuin on.
Jossain ihmisessä tässä kuviossa paistaa ääretön ristiriitaisuus. Ei hänessä, vaan lähettyvillä. Antakaa aikuisten hoitaa tonttinsa, mut olkaa joku se joka auttaa, jos näette että se on lopulta oikein niille kahdelle.
Asiat ei tapahtuneet huviksi. Kyllä se toinen itki myös sitä miten toinen möhli ja käyttäytyi täysin päinvastoin kuin piti.- Anonyymi00011
Kaikuja saman tyyppisistä tapauksesta. Miten sama henkilö voi puhua niin uskottavasti olevansa minun puolella, haluaa auttaa ja sanoo välttävänsä minusta, vaikka käytännössä voi yrittää tuhota minun tulevaisuuden, aivan epäinhimillisesti ja armottomasti..
- Anonyymi00007
😘
- Anonyymi00007
Ahdistaa
- Anonyymi00015
Rakastan.
- Anonyymi00019
Ei mulla vaan, näin ennen jouluakaan. Sivusta
- Anonyymi00007
Tää on niin ahdistavaa,itku tulee kokoajan
- Anonyymi00017
Mene hyvä mies vaikka lääkäriin ja kerro samalla en voi tulla töihin tänään, itkettää niin
- Anonyymi00012
Jossain vaiheessa kyllä joo.
- Anonyymi00014
Lisäys. Kohta sitä jo vois.
- Anonyymi00013
Nukuin, sitten heräsin ja mietin kaipaako joku ihana nainen minua?
- Anonyymi00018
Juominen sekoittaa yöunet, täytyisi vähentää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2374185Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1132643Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412392Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781097
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931