Ei kellää oo asiat niin hyvin mitä ne netissä valehtelee. Se on iha perusjuttu
Jokainen ihminen valehtelee
12
180
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet oikeassa ja asiantuntija tuossa asiassa.
- Anonyymi00002
Oletko sitä mieltä että tämä fiksaation kohteesi jotenkin poseeraa esim somessa pörröisten ja ulkokultaisten kuvien kera? Sivusta
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oletko sitä mieltä että tämä fiksaation kohteesi jotenkin poseeraa esim somessa pörröisten ja ulkokultaisten kuvien kera? Sivusta
"Euroopan Mestari". ;)
-EMV** - Anonyymi00007
Jopa neiti sarvista nyt ketuttaa…kerrotko sinä täällä muille verkostoitumisesta sekä menestyksen teologiasta vai?
- Anonyymi00004
Onhan se niinkin, että yleensä ihmiset laittaa Someen vaan niistä erityisistä ja onnellisista hetkistä kuvia, jolloin katsojalle tai lukijalle tulee vain helposti mielikuva, että koko elämä on sellaista. Kuka haluaa jakaa toisille ikävää mieltä ja surkeita tapahtumia, kuin hyvin harvoin?
- Anonyymi00005
Sinuna palstasepi olisin huolissani enemmän siitä että kuinka peräkammarinpoika tulee selviämään lapsiteiniperformaatioiden tullessa julkiseksi. Vieläkö asut muuten tuuussulassa
- Anonyymi00008
Ei se kyllä noin ole. Riippuu kuinka vahva oikeudenmukaisuudentunne ihmisellä on. Eivät kaikki aja vain onaa etuaan. Itse kuuluun siihen harvinaisempaan joukkoon.
- Anonyymi00009
Kuuluu kotona opittuihin tapoihin vielä yhdeksänkymmentä luvullakin
- Anonyymi00010
Kirjoita vaan ittes puolesta. Ei kaikki ole samanlaisia kuin sinä.
- Anonyymi00011
Ei olekaan 👍🏻 oliko tää itsestäänselvyys nyt jotenki uutta?
- Anonyymi00012
Kyllä ne van on hyvin ihan itse hoidettu hyviksi.
- Anonyymi00013
Ei siinä tapauksessa jos tietoisesti esittää muuta mitä on .
Eikä asiaa voi saa ohittaa noin hälläväliä asenteella .
Huijaamista pitää pyytää vähintään anteeksi
Pahimmillaan kärsiä ragaistus .
Eikä pistää vastuuta toiselle.
Sillä Jos noin on nii ei sillä kohteella oo oikeasti merkitystä
Täs mä oon ihan yksin. Rakkauden haudalla
Mies huijasi
En anna sitä koskaan anteeksi
Ja mikään ei auta .
Jotkos en oo enää netis
En halua joutua uuden kusettajan kohteeksi koskaan enää.
Onko rakkautta ?
Tän jälkeen on ihan helvetin vaikea uskoa siihen että on .
On vain pahoja ihmisiä
Mulla todellakin sydän murtunut täysin .
En enää haluasi edes elää tai yritä yhtöö mitää
Ihan paskaa seuraa aina 😩😩
En luottanut ihmisiin ennen
Nyt ei oo ku minä johon voin luottaa.
Mut eipä sulla sydäntä eikä ymmärrystä kun vain sulle ja sun tarpeille mies.
Sun leikki ja perseily loppuu nyt .
Tai ei varmaan lopu mut mä en enää jatkos mieti sua
Mun pitää tehdä uusi alku
Etsii uusia ihmisiä ja mahdollisuuksia
Kun sä et sittenkään ollut mikään mahdolisuus.💔🥹
Hauskaa varmasti oli mua vuosia vedättää miehelle.
Naiselta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4686646Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1983978Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112543Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262080Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1441491Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791356Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861188- 681186
- 631115
- 481099