Tapahdu koskaan järjellä. Vaan tietyt asiat siihen vaikuttaa.
Rakastuminen ei
14
279
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ne tietyt asiat saavat ihmisen hakeutumaan toisen seuraan ja kaipaamaan toista silloin kun hakeutuminen seuraan on mahdotonta. Rakkaus toista kohtaan tekee hetkistä elämyksiä sekä toiseen tuntema kiinnostus saa maailman murheet tuntumaan toissijaiselta.
https://www.youtube.com/watch?v=z_CCxaFXGx8&list=RDz_CCxaFXGx8&start_radio=1- Anonyymi00002
Niin täydellisessä maailmassa. Jotkut käyttää korvikkeita ;-)
- Anonyymi00003
Sitä on pitänyt pohtia että miksi juuri häneen rakastuin niin palavasti ja haluan löytää siihen syyn
- Anonyymi00004
Samaa itsekin pohtinut
- Anonyymi00005
Itsekin joutunut miettimään ja tullut siihen tulokseen, että aistin hänessä myös kiinnostusta minua kohtaan? Tunne joka tuntui siltä, mutten tiedä oliko sitä ja kuinka vahvasti, jos oli? m-n
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Itsekin joutunut miettimään ja tullut siihen tulokseen, että aistin hänessä myös kiinnostusta minua kohtaan? Tunne joka tuntui siltä, mutten tiedä oliko sitä ja kuinka vahvasti, jos oli? m-n
Ei vaan se johtuu ihan muista kiintymismalleista
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei vaan se johtuu ihan muista kiintymismalleista
Olemme jokainen omanlaisia, olen vähän sivusta seuraaja, ulkopuolinen. Ihmettelisin, miksi toinen on minusta ylipäänsä kiinnostunut, jos nainen olisi niin rohkea, että uskaltautuisi puhumaan asiasta minulle? Luottamus? Olisiko toinen minulle luottamuksen arvoinen? Työtön, riittämätön, epäuskoa hyvään. Pelkää pettymyksiä hyvään uskomalla?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olemme jokainen omanlaisia, olen vähän sivusta seuraaja, ulkopuolinen. Ihmettelisin, miksi toinen on minusta ylipäänsä kiinnostunut, jos nainen olisi niin rohkea, että uskaltautuisi puhumaan asiasta minulle? Luottamus? Olisiko toinen minulle luottamuksen arvoinen? Työtön, riittämätön, epäuskoa hyvään. Pelkää pettymyksiä hyvään uskomalla?
en ymmärtänyt puoliakaan muista kysymyksistä
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
en ymmärtänyt puoliakaan muista kysymyksistä
Luonne, kokema ja elämäntilanne tuottaa omanlaisia mielikuvia, joilla on merkitystä sille miten toinen asioita kokee niitä kohdatessaan? Järki ja tunne voi vaihdella, jälkiviisastelu kruunaa lopulta kaiken? Onko kuinka tyytyväinen vai tyytymätön kokemaansa?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Luonne, kokema ja elämäntilanne tuottaa omanlaisia mielikuvia, joilla on merkitystä sille miten toinen asioita kokee niitä kohdatessaan? Järki ja tunne voi vaihdella, jälkiviisastelu kruunaa lopulta kaiken? Onko kuinka tyytyväinen vai tyytymätön kokemaansa?
Rakastuminen on biologinen juttu. Kohde ei valiudu sen mukaan miten järkisyillä kokee asiat tai pelkästään tunteilla. Rakastuminen on perustuu eniten omaan kiintymysmalliin ja on osittain tiedostamatonta
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Rakastuminen on biologinen juttu. Kohde ei valiudu sen mukaan miten järkisyillä kokee asiat tai pelkästään tunteilla. Rakastuminen on perustuu eniten omaan kiintymysmalliin ja on osittain tiedostamatonta
Pelko rakastamiseen voi muokkaa ajatusmallia sellaiseksi, että kaikki kaunis itselle ei ole välttämättä edes rakkauden arvoista? Luottamuksen arvoinen "kiintymismalli" tämä ymmärrettävää. Kombinaatio näille minusta toden tuntuisempi?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pelko rakastamiseen voi muokkaa ajatusmallia sellaiseksi, että kaikki kaunis itselle ei ole välttämättä edes rakkauden arvoista? Luottamuksen arvoinen "kiintymismalli" tämä ymmärrettävää. Kombinaatio näille minusta toden tuntuisempi?
Voitko vastata yksinkertaisemmin
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voitko vastata yksinkertaisemmin
Elämä opettaa ja sen luoma kokema harvemmin on kovin yksioikoinen ja selkeäkään?
- Anonyymi00014
Unohtuminen tapahtuu itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4075933Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?322262Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1032078Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251859- 61985
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko108983- 59974
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133939- 78881
- 40855