17-vuotiaana Garedew ajautui huumepiirehin. Hän kokeili kannabista ensimmäisen kerran lukion kaveriporukassa. Kokeilunhalun ja seikkailun hengessä Garedew käytti suonensisäisiä huumeita ensimmäisen kerran Helsingissä ja jäi amfetamiinikoukkuun. Huumepiirien myötä lukio Tampereella jäi taka-alalle ja hän vietti aikaa huumeidenkäyttäjien kämpissä.[5][3]
Garedewin irtautuminen huumeista alkoi tuttavan kutsusta kristilliseen nuorten tapahtumaan. Hän tuli tapahtumassa uskoon ja löysi uskosta elämälle rauhan.[6] Vieroituttuaan huumeista hän toimi aktiivisesti seurakunnassa, perustaen katutiimin kohtaamaan nuoria ja kodittomia. Hän toimi myös harjoittelijana kierrätyskeskuksessa sekä Irti Huumeista -yhdistyksen toimistolla.[5][3][1]
Garedew suoritti Kalliolan Vapaaopistolla päihdetyön osaamisen monimuotokoulutuksen ja valmistui lähihoitajaksi Tampereen sosiaalialan oppilaitoksessa vuonna 2000. Garedew on suorittanut myös tradenomi-opintoja Jyväskylän ammattikorkeakoulussa, mutta opinnot jäivät tauolle kansanedustaja-valinnan jälkeen.[3]
Garedew kuka tuon valitsi?
14
291
Vastaukset
- Anonyymi00002
Toiset " myötätuntoiset " kristityt jostain lahkoista?
- Anonyymi00006
Varmaa aika ¨¨käytetty¨¨
- Anonyymi00007
Totta..
- Anonyymi00008
Kelpas kuiteski mustalle miehelle, joten ei se mikään mikroräpylä ole. Ihmetyttää vain kuka sitä on äänestänyt.
- Anonyymi00010
Minä äänestin ja äänestän jatkossa. Olen persu ja Jyväskylästä.
- Anonyymi00013
Vääntelikö se mieskin naamaansa?
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä äänestin ja äänestän jatkossa. Olen persu ja Jyväskylästä.
Varmaan oot Aika Löysä kun oot nuin naiivii. kirjoitin sillä tavalla että ymmärrät.
- Anonyymi00009
No vihreät ajaa kannabista kaikille.
- Anonyymi00012
Se on oikein polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah
- Anonyymi00015
Varmaan Kaikki Jotka ovat samanlaisia ja asunu huumeluolissa, Niin ja tietysti on yhtä äkkiä Valaistunut. Äänestää näitä Öttiäisiä.
- Anonyymi00016
Mites se entinen Parittaja Sanoo?
- Anonyymi00017
Eipä ihme että tuo Karetew on noin huurupää.
- Anonyymi00018
Kunnon meininkiä! Ihan kadehdin....
- Anonyymi00019
Minäkin ihmettelen, Kuka sitä on äänestänyt..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit815950KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2924887Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei412547Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171481- 1051397
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1321345seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091304Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191271