Mikä saa keski ikäisen "aikuisen"? miehen vääntelemään naamaansa ja silmiää Aasialaiseen tyyliin? En voi käsittää mitenkään noin typerää käytöstä.
Vihervassarit ovat heilutelleet taas rasismikorttiaan liikaakin mikä myös on typerää ja heidän agendansa esilletuomista. Minun mielestäni tuossa ei ole mitään rasismia vaan pelkästään lapsellista ja täysin typerää käytöstä aikuiselta ihmiseltä.
Kyllä sai hävetä kun näki iltapäivälehtien sivuilta tuon Eerolan aivopierun.
Juho Eerola on aikuislapsi ja ja tyhmä sellainen.
19
430
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaatoiko Juho nyt akkutehtaat, kun niistä niin kovasti tänne töitä odotettiin.
- Anonyymi00002
Hävettää kyllä "miehen" puolesta
- Anonyymi00003
Juho Eerola on ylioppilas ja lähihoitaja uransa huipulla ja tienannut jo eläkkeensä ja toipumisajan. Eerola on tehnyt mitä pystyi ja saa nyt mennä, kapasiteetti käytetty. Nikelissä odotetaan.
Keltaisen lehdistön suosikki kun lehdiltä aiheet loppuivat, kävi Mannerheimintiellä räkimässä romanialaisia . Eduskuntatalolla meinasi kuolla kun Sanna Marin , demarit tai vihervassarit pudottivat kattorakenteita melkein niskaan , pelastui kun oli senverran Kierola. - Anonyymi00005
Ukolla on valmis vaalimainoskuva seuraaviin vaaleihin.
- Anonyymi00006
Älkääpäs nyt, Juho Lierola on ylioppilas ja Nikelin Hullujenhuoneella työskennellyt lähihoitaja, eikä ihmetytä puolue valinta.
Pollari isäkin (sekoomus) tuli julkisuuteen ja avautui pojastaan, ei olisi ollut tulevaisuutta kokoomuksessa.
Meniköhän se kasvatuskaan ihan oikein kun valintoja analysoi.?
Nyky tietämyksen mukaanhan poliisit ovat Peruϟϟuomalaisia esim Satuli Simakoff , Illu Won Steen ja olihan se Vesa Hevonenkin ennenkuin Eerola sai tylytettyä ulos peruksista. - Anonyymi00007
Minä en hauku hallitusta, vaan tätä typerää kansaamme joka tämän nykyhallituksen valtaan äänesti uskottuaan Kokoomuksen " tyttö- ja huulipunahallituksen" vastaiseen propagandaan. Vaan kuinkas sitten kävikään? Suomen maakuva on maailmalla romahtanut, konkurssien ja työttömien määrä on kasvanut, ihmisten pahoinvointi lisääntynyt, mutta onneksi on meillä viimeinkin aito porvarihallitus ja mahtava hallitusohjelma!
- Anonyymi00008
Kyyti on kylmää persuilla,,saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan poksauttaa auki pullot kuohujuomaa.
- Anonyymi00021
SDP. SUOMEN SUURIN ELÄKELÄISPUOLUE
AIVOTKIN JO ELÄKKEELLÄ - Anonyymi00022
Taas Päästään TUHLAAMAAN
100 MRD lisää. Valtionvelkaa! - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
SDP. SUOMEN SUURIN ELÄKELÄISPUOLUE
AIVOTKIN JO ELÄKKEELLÄPersujen aivot eläkkeellä jo esikoulussa. Siis ne herneenkokoiset.
- Anonyymi00011
Juho Eerola on aikuislapsi , CV Suoli24Kotkasta eduskuntaan elvistelemään keltaisen lehdistön lööppeihin syötöillä.
IS 2011 Perussuomalaisten varapuheenjohtaja, kansanedustaja Juho Eerola kuuli eilen uutisen, että hänen avustajansa Ulla Pyysalo on hakenut kansallissosialistisen uusnatsijärjestön jäseneksi.
"Ei se nyt väärin ole"
Kotimaa4.11.2011 Juho Eerolan kohuavustaja Ulla Pyysalo eroaa
IS 1.3.2012 Kansanedustajat maksavat James Hirvisaaren sakot
James Hirvisaari tuomittiin joulukuussa 2011 Kouvolan hovioikeuden päätöksellä sakkorangaistukseen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Perussuomalaisten kansanedustajat Juho Eerola, Jussi Halla-aho ja Olli Immonen ilmoittavat Hommaforum-sivustolle jättämässään tiedotteessa, että he maksavat kolme neljäsosaa tämän reilun 1400 euron sakoista.
Lokakuussa 2013 Hirvisaari erotettiin puolueesta ja hän liittyi Muutos 2011 -puolueeseen. - Anonyymi00013
Onko Juho ehdolla ensi vuoden vaaleissa?
- Anonyymi00014
Toivotaan ettei valita .
- Anonyymi00015
Juho Kierola lintsasi tänään Eduskunnan istunnon, oliko Olli Kekkosella rotta jahdissa?
- Anonyymi00016
Islannissa kokouksessa jääkarhuja hotellissa lihapatojen ääressä? , Toivotaan että lennot jumissa pääsee rentoutumaan firman piikkiin ja lööpit toimii.
- Anonyymi00017
Yksi uutinen Suomesta sai raivon repeämään ympäri maailman.
- Anonyymi00018
Ei kiinnostanut työllisyys istunto , paperit pöydällä levällään sikinsokin ja ukko pekkasilla silmiä levittämässä lapsille, hiihtoloman vuoro
Koska tulee kotkalaisten vuoro, kiire tulee pellelle , uudet otsikot odottavat syöttäjää. - Anonyymi00019
Toivottavasti on viimeinen kausi Kotkalaisten edustajana .
- Anonyymi00020
Ehkä PULLO Koskenkorvaa? Kippis
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223