Ja luulin vaikka tykkäävän myös. Ei siinä ole mitään hävettävää. Mutta jos siitä pitää vttuilla niin se on lapsellista.
Myötähäpeä on myös kokijan itsensä sisältä tuleva tunne. Omassa päässään.
Tunnen lähinnä myötätuntoa ihmisiä kohtaan.
Naiselta.
Itse en häpeä että tykkään jostain
7
140
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No, eihän tykkäämisessä ole mitään pahaa eikä hävettävää, ennenmin pitäisi olla huolissaan jos ei osaa Rakastaa eikä tykätä. Itse ainakin uskallan näyttää tunteeni, ei niissä ole mitään hävettävää.
- Anonyymi00006UUSI
Voi kauniisti sä valehtelet
https://youtube.com/shorts/ZQMCsdQLptc?si=6MCTgdQ6gowrI8kE
Mitä hyötyä on näyttää tunteensa kun ei rakkaus riitä kuitenkaan
- Anonyymi00002UUSI
Naama kiinni. En ole sinulle kirjoitellut täällä yhtään mitään. Palstaharhoissas vaan luulet niin!
- Anonyymi00003UUSI
Et olekaan.. Minä olen kirjoittanut. Ja luulin siis irl tapahtumista että oli myös kiinnostunut. Nothing Else. Eteenpäin.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Et olekaan.. Minä olen kirjoittanut. Ja luulin siis irl tapahtumista että oli myös kiinnostunut. Nothing Else. Eteenpäin.
Eli en ole sekoittanut irl enkä tätä palstaa. Tulkinnut kaikkea väärin ehkä. Unohda säkin jo.
- Anonyymi00007UUSI
Yleensä sanotaan pää kii
https://youtube.com/shorts/MCKFILiaeig?si=jE4CxSfABIBBPZNc
Mitä hyödyttää naaman kiinni pitäminen
- Anonyymi00005UUSI
Voi kuule naisen saa helposti häpeämään sitä jonka kanssa tämä on tarvi kaveri sanoa kun miksi sä tommosen persaukisen kanssa olet olisit sä saanu paremmankin ei o sen vaikeampaa mu onnea elämään kavereiden kanssa meinaatko ettei vähintään joka toinen naine ole hävenny miestään mitä elämässä pidetään tärkeänä miksi mun on ollu hellpoa olla välittämättä eiks o elämä jännää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1896083Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1505636BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2424219- 2273501
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1073342Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1263210HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212956Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai92475Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1862002- 1291971