Teboil heräsi henkiin

Anonyymi-ap

Kiteen entinen TB (nyk. Kulkurin hovi) aloitti taas polttoaineen jakelun. Hinnat pysyvät samassa tasossa niin kuin ennenkin. Ei kun tankille sieltä!

19

715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jatkan edelleen tuon aseman boikotointia. Olisi pitänyt lähteä Teboilin alta jo ajat sitten jos olisi vastuuntuntoinen firma. Yli kolme vuotta oli aikaa, nyt vasta lähti pois kun oli pakko.
      Ei senttiäkään Ukrainan sotaa edistävien kassaan.

• Anonyymi00003

Tulihan se ukraina kortti sieltä eikä menny ees kauaa. Mun puolesta voit tehä ihan mitä huvittaa. Tuskin monia kiinnostaa yksittäinen mielipiteesi. Omalta kohalta on tuo polttoaineen osto boikotti ohi. Varmaan olet melkein koko ikäsi tavalla tai toisella tukenu venäjän aseistautumista jo ennen sotaa. Olet siis samanlainen hirviö kuin muutkin. Ei tuo diktatuurin aseistautuminen ole viimeisenä kolmena vuonna tapahtunut. En sitä kiellä etteikö tuo sota-ajan boikotti ole tärkeä ja aiheellinen. Itse boikotoin teboilin ja muiden venäläisten yhtiöiden tuotteita nyt ja tulevaisuudessa. Siitä en koe huonoa omaatuntoa kun ole käynyt Arton firmassa kahvilla ja syömässä. Boikottini ei henkilöidy tässä tapauksessa koska haluan ettei Kiteelle tulisi lisää työttömiä. Tiedän, joku kommentoi jo ajat sitten että on niitä kaatnut muitakin yrityksiä ja muutenkin irtisanottu kun huonosti menee. Mielestäni tuollainen kommentti kuvastaa enemmänkin kateutta toisten työpaikoista ja pahaa oloa. Toki saat pitää mielipiteesi ja asenteesi, se on oma ratkaisusi. Myös itse jäin työttömäksi ja todennäköisesti en tule enää työllistymään, silti olen hyvilläni kun toisilla on edes töitä.
        Minulle mielipiteesi on tullut selväksi, sitä en tiedä yritätkö vakuutella asiaa vielä itsellesi kun sitä pitää yhtenään toistella.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tulihan se ukraina kortti sieltä eikä menny ees kauaa. Mun puolesta voit tehä ihan mitä huvittaa. Tuskin monia kiinnostaa yksittäinen mielipiteesi. Omalta kohalta on tuo polttoaineen osto boikotti ohi. Varmaan olet melkein koko ikäsi tavalla tai toisella tukenu venäjän aseistautumista jo ennen sotaa. Olet siis samanlainen hirviö kuin muutkin. Ei tuo diktatuurin aseistautuminen ole viimeisenä kolmena vuonna tapahtunut. En sitä kiellä etteikö tuo sota-ajan boikotti ole tärkeä ja aiheellinen. Itse boikotoin teboilin ja muiden venäläisten yhtiöiden tuotteita nyt ja tulevaisuudessa. Siitä en koe huonoa omaatuntoa kun ole käynyt Arton firmassa kahvilla ja syömässä. Boikottini ei henkilöidy tässä tapauksessa koska haluan ettei Kiteelle tulisi lisää työttömiä. Tiedän, joku kommentoi jo ajat sitten että on niitä kaatnut muitakin yrityksiä ja muutenkin irtisanottu kun huonosti menee. Mielestäni tuollainen kommentti kuvastaa enemmänkin kateutta toisten työpaikoista ja pahaa oloa. Toki saat pitää mielipiteesi ja asenteesi, se on oma ratkaisusi. Myös itse jäin työttömäksi ja todennäköisesti en tule enää työllistymään, silti olen hyvilläni kun toisilla on edes töitä.
        Minulle mielipiteesi on tullut selväksi, sitä en tiedä yritätkö vakuutella asiaa vielä itsellesi kun sitä pitää yhtenään toistella.

Mitäs sitä salaamaan, yritän saada muut mukaan ja aion kyllä omalta osaltani tasaisin väliajoin muistutella paikan ”historiasta” Lukoilin haaraliikkeenä. Fakta on fakta, oli kolme vuotta aikaa vaihtaa ketjua tai ryhtyä itsenäiseksi, viimeisin tapahtui vasta kun oli aivan pakko. Teboilin boikotointi pitäisi olla jokaiselle suomalaiselle itsestäänselvyys näinä aikoina.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mitäs sitä salaamaan, yritän saada muut mukaan ja aion kyllä omalta osaltani tasaisin väliajoin muistutella paikan ”historiasta” Lukoilin haaraliikkeenä. Fakta on fakta, oli kolme vuotta aikaa vaihtaa ketjua tai ryhtyä itsenäiseksi, viimeisin tapahtui vasta kun oli aivan pakko. Teboilin boikotointi pitäisi olla jokaiselle suomalaiselle itsestäänselvyys näinä aikoina.

Aika kultaa muistot. Jatka vaan. Varo ettei susta tule uutta kylähullua.

• Anonyymi00002

Haiseeko bensa edelleen venäläisbensalle niin kuin Teboilin aikaan?

• Anonyymi00007

Haisee ja palaa kuin olympia tuli.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Haisee ja palaa kuin olympia tuli.

Vanhan venäjän natsille haisoo.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Venäjän natsi on epäsana sillä he taistelivat natseja vastaan niin kuin muutkin suurvallat, toisin kuin Suomi, joka taisteli natsien puolella 🤔

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Venäjän natsi on epäsana sillä he taistelivat natseja vastaan niin kuin muutkin suurvallat, toisin kuin Suomi, joka taisteli natsien puolella 🤔

Millos Suomi on ollu suurvalta? Tiedän, että on ollu joskus suur-Suomi ajattelumalli. En tosin uskunu sinun kommenteista paljastuvan salaisia haaveitasi. Hyväksytään se nyt kuitenkin.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Natsismihan kukoistaa venäjällä parasta aikaa. Suomi yritti toisen maan avulla saada venäjän rosvoamia alueita takaisin, eipäs vääristellä kuten puttepossu.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Putunazi?

• Anonyymi00008

Ja suomen ukrainalaiset kanta asiakkaina tankkaamassa tepparilla

• Anonyymi00012

Kiteen Teb, huoltaa autot ja ho…

• Anonyymi00013

Minusta Kulkurin Hovi on oiva nimi kohteelle , nyt kun vielä Lukoil saatiin pois kuvioista niin sekin plussaa.

• Anonyymi00014

Mikä on ettei liity mihinkään tunnettuun huoltamoketjuun? Eikö kelpaa vai onko ajatus ettei Kitteelle kukaan ole tulossa.

• Anonyymi00016

Hyvä kuitenkin että Teboil loppui.

• Anonyymi00018

Taitaa olla kuin maatalous auringonlaskun ala

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hyvä kuitenkin että Teboil loppui.

Näin on, pakotteet purevat.

"En halua edes ajatella sodan jatkamista" - Moskovasta myönnetään, että talouden tilanne on tukala | Verkkouutiset https://share.google/jwkGVCBfmbv62uxAL

• Anonyymi00019

Ruoka on edelleen Kiteen Teboil. Ainakin mainoskyltit mukaan.
      Tankkaan edelleen muualla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe